Uh wtf, staat dat niet hier 3 posts boven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef dennus2008 het volgende:
Ik zoek weer een nummer:
In het begin zegt een stem "infinity"
en dan "take your time, relax"
en dan hoor je een soort trompet, en dan komt de beat.
Iemand ??
Ja ik zag het netquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Uh wtf, staat dat niet hier 3 posts boven?
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:35 schreef MosPos het volgende:
Weet iemand hoe dit briljante nummer heet? Hij is niet goed opgenomen, dus je moet wel even je geluid harder zetten :p
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1179998635.wav
Any1?
Warren G & Rapsody & Sissel - Prince Igorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef MrStock het volgende:
Heej,
Ik zoek een wat ouder nummer, ik denk minimaal 4 jaar oud.
Het was een samenwerking tussen een Amerikaanse rapper ( Ik dacht iets van Busta Rhymes of Xzibit of iets in die richting) en een (ik dacht) Duitse vrouw...
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Anders quote je je bericht gewoon evenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:26 schreef hilbren het volgende:
Heeft niemand een idee welk nummer bedoelt wordt in mijn vorige post?
Ik ben nog steeds zoekende...
Ik weet welke je bedoelt.. Maar ik kan er niet op komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef Silaz het volgende:
Het doedelzak deuntje wat nu op de OS wordt gedraait. zoek ik al eeuwen. iemand?
Sarah Connor ft. Wyclef Jean - One Nite Stand waarschijnlijk idd, ik vond die Sarah Connor ook altijd al zo Duits overkomen met die enge neusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Warren G & Rapsody & Sissel - Prince Igor
Sarah Connor ft. Wyclef Jean - One Nite Stand
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Sarah Connor ft. Wyclef Jean - One Nite Stand waarschijnlijk idd, ik vond die Sarah Connor ook altijd al zo Duits overkomen met die enge neus
Vandaar dusquote:Sarah Connor, artiestennaam van Sarah Terenzi (Delmenhorst ( Nedersaksen), 13 juni 1980) is een Duitse zangeres.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:40 schreef RPD het volgende:
zoek een nummer dat vandaag en gisteren op 3fm werd gedraait, ik heb al op dat archief van ze gekeken maar daar stond niets, was rond 11.45 en vanaf 11.40 staat er niets meer..
op de een of andere manier lijkt de stem of is de stem van bob dylan en komt Oh oh oh telkens terug
iemand enig idee welke plaat ik zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |