Ja, hm, nu heb je hetzelfde probleem als ik. Dit zuigtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.. Maar ik kan er niet op komen
anybody?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef Silaz het volgende:
Het doedelzak deuntje wat nu tijdens de binnenkomst van de lander op de OS wordt gedraait. zoek ik al eeuwen. iemand?
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Saraja het volgende:
Hallo allemaal,
Weet iemand toevallig wie dit zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx alvast!
Dank u. Was Sarah Connor ft. Wyclef Jeanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Warren G & Rapsody & Sissel - Prince Igor
Sarah Connor ft. Wyclef Jean - One Nite Stand
en dus geen torrentz, daar is dit topic en dit hele forum niet voor bedoeld!quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zoek een vrolijk liedje, waarin gezongen wordt van, 'It's a beautiful day in a beautiful way' (o.i.d.) en je hoort dan ook veel 'tu tudutudutudutudutudu, padadaaaaa'.
Prijsvragen en andere quizzen moet je toch echt zelf oplossenquote:
Geen dankquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:47 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dank u. Was Sarah Connor ft. Wyclef Jean
Komt niet helemaal overeen met je songtekst, maar toch maar even een poging wagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zoek een vrolijk liedje, waarin gezongen wordt van, 'It's a beautiful day in a beautiful way' (o.i.d.) en je hoort dan ook veel 'tu tudutudutudutudutudu, padadaaaaa'.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef Robertje het volgende:
Ik zoek de groep/zangeres die het volgende liedje zingt het is iets wat hier op lijkt
Out of the way i'm falling nog wat nog wat en dan catch me if you can.
Kosheen - Catch You?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef Robertje het volgende:
Ik zoek de groep/zangeres die het volgende liedje zingt het is iets wat hier op lijkt
Out of the way i'm falling nog wat nog wat en dan catch me if you can.
Nee, ook niet, geen van beiden...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:48 schreef Esto het volgende:
[..]
Komt niet helemaal overeen met je songtekst, maar toch maar even een poging wagenIs het misschien ATB - It's A Fine Day?
Edit: deze kwam ik tegen toen ik googlede op je songtekst:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:55 schreef rickystyle het volgende:
ik zoek de naam en artiest van een nummer:
het is oud beetje vakantie achtig nummer en het enige stukje dat ik weet is van: "nee lalala"
hehe
Iets met win een BMW ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nee, ook niet, geen van beiden...
Er komen ook trompetten in voor, het is een vrolijk soul-achtig liedje...
Sky Radio heeft m laatst gebruikt voor hun commercial op TV, zie je een vrouw dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |