abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60238661
ik kom net trouwens terug van een dagje kleding shoppen across de border en samengevat kwam het hier op neer:

oftewel, als ik hetzelfde wat ik net gekocht heb ik NL zou kopen was ik ruwweg 1200 euro kwijt geweest allemaal nieuwe collectie: 8 spijkerbroeken , 2 zwembroeken, 1 tshirt, 2 polo's
  maandag 21 juli 2008 @ 10:27:58 #22
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_60239921
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:01 schreef WooZ het volgende:
de hamvraag is natuurlijk met hoeveel mensen ga je
Met één. In totaal twee dus. Had ik wel 's in m'n verhaal kunnen zetten ja Zie net trouwens ook dat een auto niet meer dan 30 euro/dag hoeft te kosten. Vraag me af waar ik eerder zocht. Afijn. Voor 100 euro per nacht verschil in prijs tussen auto en camper moet er toch wel een hotel te vinden zijn of bij MAC een leuk tentje te koop. I guess the camper's off...
quote:
Ik ga vanaf begin augustus 2 weken rondreizen op Vancouver Island (dat heb je minimaal wel nodi om alles te zien overigens)en we zijn dus met z'n 5'en. Een camper zou een stuk goedkoper zijn geweest echter dan slaan we elkaar na 1,5 dag al de hersens in

Dus ik heb gewoon lekker overal hotels/lodges geboekt en dan het feit dat ik alles zelf geregeld heb en niet via een reisbureau oid bespaart m'n ouders ook weer 1000e pp voor de 18 dagen (en dan overdrijf ik niet)
Wij gaan voor een "we zien wel hoe ver we komen en als 't bevalt komen we terug". (maar iedereen schijnt terug te gaan, dus ik heb goede hoop dat ik ook mag en wil ). We hebben al genoeg vakanties samen gedaan, dus ruzie zal wel meevallen

Is dat hoogseizoen zo rond 19 augustus al een beetje voorbij? Of moet ik oppassen als ik niet van tevoren hotels boek, of hooguit een dagje van tevoren vanuit het voorgaande hotel?
pi_60240027
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef Mappy het volgende:

[..]

Met één. In totaal twee dus. Had ik wel 's in m'n verhaal kunnen zetten ja Zie net trouwens ook dat een auto niet meer dan 30 euro/dag hoeft te kosten. Vraag me af waar ik eerder zocht. Afijn. Voor 100 euro per nacht verschil in prijs tussen auto en camper moet er toch wel een hotel te vinden zijn of bij MAC een leuk tentje te koop. I guess the camper's off...
[..]

Wij gaan voor een "we zien wel hoe ver we komen en als 't bevalt komen we terug". (maar iedereen schijnt terug te gaan, dus ik heb goede hoop dat ik ook mag en wil ). We hebben al genoeg vakanties samen gedaan, dus ruzie zal wel meevallen

Is dat hoogseizoen zo rond 19 augustus al een beetje voorbij? Of moet ik oppassen als ik niet van tevoren hotels boek, of hooguit een dagje van tevoren vanuit het voorgaande hotel?
van tevoren boeken is vaak goedkoper dan ter plekke, maar dat terzijde. Leuke tours kunnen volzitten (beren/walivissen/orka gebeuren). Heel de maand augustus is immers nog hoogseizoen.

Auto voor 30 vergeet maar. Daar komt nog min. 35$/dag aan verzekering bij. Wil je overigens onverzekerd rondrijden, geen probleem. Bij ibargain op granville kun je auto's huren voor alleen de kale huurprijs

en voor 100 euro kom je zeker een heel eind qua lodging/hotels Kamperen is natuurlijk nog goedkoper, schat max 20$/nacht, tenten bij mac al vanaf 180$ geloof ik, het is trouwens mec(.ca) bedenk ik me nu. Als je dat ter plekke wilt kopen gewoon ff broadway oplopen, daar zitten 3 of 4 campingwinkels naast/tegenover elkaar

Sears verkoopt ook (4persoons) tenten voor 60$ ofzo ( )
  maandag 21 juli 2008 @ 11:35:11 #24
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_60241186
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:34 schreef WooZ het volgende:
van tevoren boeken is vaak goedkoper dan ter plekke, maar dat terzijde. Leuke tours kunnen volzitten (beren/walivissen/orka gebeuren). Heel de maand augustus is immers nog hoogseizoen.
Ah de tours, goeie om op te letten. Wilde het vooral van het weer af laten hangen, maar misschien ook hierom handiger om eerst richting Rockies te gaan en dan in september pas Vancouver Island met visjeskijken enzo.
quote:
Auto voor 30 vergeet maar. Daar komt nog min. 35$/dag aan verzekering bij. Wil je overigens onverzekerd rondrijden, geen probleem. Bij ibargain op granville kun je auto's huren voor alleen de kale huurprijs
Als ik nu bij hertz.nl op ok klik heb ik voor 3 weken een auto voor 525 euro, t/m schade/diefstal met verlaagd eigen risico. Willen ze me dan @YVR nog extra verzekering aansmeren
quote:
en voor 100 euro kom je zeker een heel eind qua lodging/hotels Kamperen is natuurlijk nog goedkoper, schat max 20$/nacht, tenten bij mac al vanaf 180$ geloof ik, het is trouwens mec(.ca) bedenk ik me nu. Als je dat ter plekke wilt kopen gewoon ff broadway oplopen, daar zitten 3 of 4 campingwinkels naast/tegenover elkaar
Sears verkoopt ook (4persoons) tenten voor 60$ ofzo ( )
Als disposable is Sears natuurlijk prima Om het ding nou op marktplaats.ca te zetten de dag voor je weggaat is ook weer zo wat Maar transatlantisch kan ik natuurlijk ook weer belachelijke hoeveelheden bagage meenemen, dus misschien hier wel wat liggen nog
pi_60249197
quote:
Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Mappy het volgende:

[..]

Ah de tours, goeie om op te letten. Wilde het vooral van het weer af laten hangen, maar misschien ook hierom handiger om eerst richting Rockies te gaan en dan in september pas Vancouver Island met visjeskijken enzo.
[..]

Aanraden: vanaf eind augustus kun je live grizzly's zalm zien vangen, de ultieme natte droom van de natuurliefhebber. Vanuit Campbell river en telegraph cove gaan er diverse organisaties een dagje op en neer naar Knight of Bute Inlet. Kosten: 450$/pp

Als ik nu bij hertz.nl op ok klik heb ik voor 3 weken een auto voor 525 euro, t/m schade/diefstal met verlaagd eigen risico. Willen ze me dan @YVR nog extra verzekering aansmeren
[..]

Nee dat zullen ze niet doen Maar dat is idd niet duur dan

Als disposable is Sears natuurlijk prima Om het ding nou op marktplaats.ca te zetten de dag voor je weggaat is ook weer zo wat Maar transatlantisch kan ik natuurlijk ook weer belachelijke hoeveelheden bagage meenemen, dus misschien hier wel wat liggen nog

Je kunt ook een dagje shoppen een uur over de grens en een extra koffer mee terug nemen
pi_60264354
Je kunt ook naar Hyder, Alaska rijden om daar beren te zien vissen. Kost 5$, maar dan moet je wel geluk hebben. Ik had dat niet, maar je kan iig zeggen dat je in Alaska bent geweest
Zo'n tour lijkt me wel een geweldige ervaring en mocht je het geld er voor over hebben moet je het zeker doen. Op mijn lijstje staat nog steeds whale watching(heb ik al gedaan 7 jaar geleden), orka's bekijken en een berentocht.
pi_60264413
Nog even over die autohuur. Huur niet bij Budget. Ik had dat dit jaar gedaan. Ze hadden een aanbieding. Een Pontiac Grand Prix voor 280$ voor 1 week. Incl verzekering en al. Week later was het bijna 600$! Er kwamen nog toeslagen en al bij.
Volgende keer wordt het weer Enterprise of Hertz.
pi_60339650
Tijd voor foto's

pi_60348588
eergister nog naar celebration of light geweest, het was iets drukker als ik verwachtte

ik denk ik ga op m'n gemak half uurtje van tevoren op het strand zitten nou niet dus

blijkt het het drukste event van vancouver te zijn, 1.4 miljoen mensen
pi_60348906
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:45 schreef tevebe het volgende:
Tijd voor foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf.

Mooi zwembad.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60348972
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Weer een stapje dichterbij een keus?
Nee.

Ik probeer om even een lang weekend Toronto te regelen zodat ik bij de vliegscholen daar kan kijken. (Meteen een goeie smoes om naar Canada te wederkeren. )
pi_60353138
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:17 schreef WooZ het volgende:
eergister nog naar celebration of light geweest, het was iets drukker als ik verwachtte

ik denk ik ga op m'n gemak half uurtje van tevoren op het strand zitten nou niet dus

blijkt het het drukste event van vancouver te zijn, 1.4 miljoen mensen
Haha ja had je beter even van te voren kunnen checken.
pi_60353144
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Nee.

Ik probeer om even een lang weekend Toronto te regelen zodat ik bij de vliegscholen daar kan kijken. (Meteen een goeie smoes om naar Canada te wederkeren. )
Patser
pi_60354856
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:52 schreef tevebe het volgende:

[..]

Patser
pi_60356149
Over een weekje ben ik klaar hier maar zo voelt het helemaal niet

Nog maar eens m'n reisschema voor die weken erna

Dan is het:

Victoria (3) | zeilen
Ucluelet (3) | zwarte beren + walvissen
Telegraph Cove (2) | grizzly beren + orka's
Campbell River (2) | zalmsnorkelen
Quadra Island (1) | zeekayakken
Powell River (1)

(n) aantal nachten
| tours die geboekt zijn
pi_60365649
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 06:40 schreef WooZ het volgende:
Over een weekje ben ik klaar hier maar zo voelt het helemaal niet

Nog maar eens m'n reisschema voor die weken erna

Dan is het:

Victoria (3) | zeilen
Ucluelet (3) | zwarte beren + walvissen
Telegraph Cove (2) | grizzly beren + orka's
Campbell River (2) | zalmsnorkelen
Quadra Island (1) | zeekayakken
Powell River (1)

(n) aantal nachten
| tours die geboekt zijn
Leuke tours. Hopelijk werkt het weer mee
pi_60409431
Heb de afgelopen dagen in Ste Anna des Monts gezeten. Erg leuk hostel, had gedacht dat er wat meer internationale gasten zouden zitten, maar ze waren allemaal Frans/Quebecois. Zat ik daar lekker met het minimaal frans wat ik kan: Bonjour, tabernack, Salut, Au revoir

Hier wat foto's van het hostel. Was erg mooi en ondanks communicatie problemen wel gezellig.

En Parc de la Gaspesie

Ben nu in PEI of liever op PEI erg mooi eiland, probeer wel wat mooir fotootjes te maken.
pi_60423232
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:54 schreef Irrem het volgende:
Heb de afgelopen dagen in Ste Anna des Monts gezeten. Erg leuk hostel, had gedacht dat er wat meer internationale gasten zouden zitten, maar ze waren allemaal Frans/Quebecois. Zat ik daar lekker met het minimaal frans wat ik kan: Bonjour, tabernack, Salut, Au revoir

Hier wat foto's van het hostel. Was erg mooi en ondanks communicatie problemen wel gezellig.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En Parc de la Gaspesie
[ afbeelding ]

Ben nu in PEI of liever op PEI erg mooi eiland, probeer wel wat mooir fotootjes te maken.
Dat ziet er wel gezellig uit
pi_60461114
weersvooruitzichten zijn goed vanaf zaterdag

Heb net wederom ff naar 't vuurwerk staan kijken, zat. voor de laatste keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')