quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja de totale onafhankelijkheid en leven zonder agenda in de setting van Vancouver, dat is niet mis
Dat is nog eens een binnenkomer. Mooie pano ook! Jammer dat mijn camera dat niet kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef WooZ het volgende:
Vancouver twentyten FTW [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, alleen als je de jackpot gewonnen hebtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:33 schreef sooty het volgende:
Iemand ervaring met treinreizen ? Met name Vancouver-->Ontario ?
Alle info is welkom
klikkerdeklikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:33 schreef sooty het volgende:
Alle info is welkom
Ik zal je even mijn rekeningnr pm'en. Als je toch zoveel geld hebt kun je meteen wat aan mij overmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:33 schreef sooty het volgende:
Alle info is welkom
Auto huren is inderdaad niet te doen als je alleen bent en onder de 25 bent. Verder heb ik hetzelfde probleem. Niet qua vakantie, maar wel dat mensen niet mee willen gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:13 schreef WooZ het volgende:
O en ik heb zeker plannen om terug te gaan. Het liefst was ik nu naar de Rockies gegaan, maar als ik daarnaartoe ga wil ik ook echt elke dag een mooie hike maken en dat is gans onmooogelijk als je alleen reist zonder auto. Nu kan ik wel 3 weken een auto huren, maar dat is tamelijk duur, zeker nog met al die toeslagen erbij <25.
Dus zo snel ik de kans krijg wil ik wel terug, maar dat kan goed nog jaren duren. Ik heb de 2,5 jaar nadat ik terug ben maar 2x voor een volle 4 weken vakantie en dan moet je dus ook nog eens iemand mee zien te krijgen en het geld hebben
En ik wil natuurlijk de oostkust ook nog wel zien, maar dat zal wel helemaal lang duren
Dat had ik inderdaad ook al van vrienden van me gehoord dat het er zo gezellig was. Franse taal is voor mij ook een probleem, maar iedereen die ik had ontmoet daar sprak Engels. Montreal wil ook nog zien in de zomer. De winter hoeft van mij niet meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:36 schreef Irrem het volgende:
Zo ik heb mijn stad gevonden: MontrealFantastiche stad! Heel de zomer door festivals, straatartiesten, terrasjes en lekker eten. Alleen die franse taal, dat wil maar niet bij mij.
Daar heb ik geen jackpot voor nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja, alleen als je de jackpot gewonnen hebt
Geld is het probleem niet. Goede info is echter onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zal je even mijn rekeningnr pm'en. Als je toch zoveel geld hebt kun je meteen wat aan mij overmaken
Het is zeker niet de goedkoopste manier om te reizen. Het zal ongetwijfeld een geweldige ervaring zijn, maar het is gewoon niet goedkoop en je kunt niet stoppen om dingen te bekijken als jij dat wilt.
Ik zit in het HI hostel op mackay street, vlakbij alles. De metro is trouwens ook erg goed hier!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:07 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook al van vrienden van me gehoord dat het er zo gezellig was. Franse taal is voor mij ook een probleem, maar iedereen die ik had ontmoet daar sprak Engels. Montreal wil ook nog zien in de zomer. De winter hoeft van mij niet meer.
Waar zit je ergens in Montreal?
de hamvraag is natuurlijk met hoeveel mensen ga jequote:Op maandag 21 juli 2008 00:38 schreef Mappy het volgende:
Uhm. Vancouver, augustus/september, bijna 3 weken.
Plannen: Vancouver Island, Vancouver, Banff/Jasper (globaal, wat precies zie ik nog wel). Veel rijden en wandelen, beetje kanoën misschien.
Grote vraag: camper of auto+camping/motel/hotel... Iemand die z'n ervaring met de een of de ander wil delen?
Mijn eerste gedachten...
voordelen camper:
- overal camperen (wel soms op camping voor stroom en om je reservoirs vol/leeg te tappen)
- niet verplicht elke avond een plek zoeken om te slapen, niet bang zijn dat alles vol is
- zelf koken
- niet elke dag je spullen in- en uitpakken
- minder last van beren 's nachts
nadelen camper:
- duur, zowel in huur als in benzine.
- niet zo practisch in de stad
- niet op vliegveld op te halen, meestal niet open op zondag. Grote kans dat je voor eerste/laatste nacht(en) dus nog een hotel moet zoeken in Vancouver
- crampy camper syndrom. Is het 3 weken uit te houden in zo'n ding?
prijzen, grofweg, in euro's, wat ik vond op 't web voor deze periode:
autohuur: E60/dag (incl verzekering etc)
camperhuur: E150/dag (incl verzekering, beddegoed, kilometers, etc)
camping met tent: E20
camping met camper: E30
camper in het wild: gratis
hotel ofzo: E80
Bonusvraag: is deze vakantie een goed excuus om een dslr te kopen?
Met één. In totaal twee dus. Had ik wel 's in m'n verhaal kunnen zetten jaquote:Op maandag 21 juli 2008 09:01 schreef WooZ het volgende:
de hamvraag is natuurlijk met hoeveel mensen ga je
Wij gaan voor een "we zien wel hoe ver we komen en als 't bevalt komen we terug". (maar iedereen schijnt terug te gaan, dus ik heb goede hoop dat ik ook mag en wilquote:Ik ga vanaf begin augustus 2 weken rondreizen op Vancouver Island (dat heb je minimaal wel nodi om alles te zien overigens)en we zijn dus met z'n 5'en. Een camper zou een stuk goedkoper zijn geweest echter dan slaan we elkaar na 1,5 dag al de hersens in
Dus ik heb gewoon lekker overal hotels/lodges geboekt en dan het feit dat ik alles zelf geregeld heb en niet via een reisbureau oid bespaart m'n ouders ook weer 1000e pp voor de 18 dagen (en dan overdrijf ik niet)
van tevoren boeken is vaak goedkoper dan ter plekke, maar dat terzijde. Leuke tours kunnen volzitten (beren/walivissen/orka gebeuren). Heel de maand augustus is immers nog hoogseizoen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef Mappy het volgende:
[..]
Met één. In totaal twee dus. Had ik wel 's in m'n verhaal kunnen zetten jaZie net trouwens ook dat een auto niet meer dan 30 euro/dag hoeft te kosten. Vraag me af waar ik eerder zocht. Afijn. Voor 100 euro per nacht verschil in prijs tussen auto en camper moet er toch wel een hotel te vinden zijn of bij MAC een leuk tentje te koop. I guess the camper's off...
[..]
Wij gaan voor een "we zien wel hoe ver we komen en als 't bevalt komen we terug". (maar iedereen schijnt terug te gaan, dus ik heb goede hoop dat ik ook mag en wil). We hebben al genoeg vakanties samen gedaan, dus ruzie zal wel meevallen
Is dat hoogseizoen zo rond 19 augustus al een beetje voorbij?Of moet ik oppassen als ik niet van tevoren hotels boek, of hooguit een dagje van tevoren vanuit het voorgaande hotel?
Ah de tours, goeie om op te letten. Wilde het vooral van het weer af laten hangen, maar misschien ook hierom handiger om eerst richting Rockies te gaan en dan in september pas Vancouver Island met visjeskijken enzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:34 schreef WooZ het volgende:
van tevoren boeken is vaak goedkoper dan ter plekke, maar dat terzijde. Leuke tours kunnen volzitten (beren/walivissen/orka gebeuren). Heel de maand augustus is immers nog hoogseizoen.
Als ik nu bij hertz.nl op ok klik heb ik voor 3 weken een auto voor 525 euro, t/m schade/diefstal met verlaagd eigen risico. Willen ze me dan @YVR nog extra verzekering aansmerenquote:Auto voor 30 vergeet maar. Daar komt nog min. 35$/dag aan verzekering bij. Wil je overigens onverzekerd rondrijden, geen probleem. Bij ibargain op granville kun je auto's huren voor alleen de kale huurprijs
Als disposable is Sears natuurlijk primaquote:en voor 100 euro kom je zeker een heel eind qua lodging/hotelsKamperen is natuurlijk nog goedkoper, schat max 20$/nacht, tenten bij mac al vanaf 180$ geloof ik, het is trouwens mec(.ca) bedenk ik me nu. Als je dat ter plekke wilt kopen gewoon ff broadway oplopen, daar zitten 3 of 4 campingwinkels naast/tegenover elkaar
Sears verkoopt ook (4persoons) tenten voor 60$ ofzo ()
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Mappy het volgende:
[..]
Ah de tours, goeie om op te letten. Wilde het vooral van het weer af laten hangen, maar misschien ook hierom handiger om eerst richting Rockies te gaan en dan in september pas Vancouver Island met visjeskijken enzo.
[..]
Aanraden: vanaf eind augustus kun je live grizzly's zalm zien vangen, de ultieme natte droom van de natuurliefhebber. Vanuit Campbell river en telegraph cove gaan er diverse organisaties een dagje op en neer naar Knight of Bute Inlet. Kosten: 450$/pp
Als ik nu bij hertz.nl op ok klik heb ik voor 3 weken een auto voor 525 euro, t/m schade/diefstal met verlaagd eigen risico. Willen ze me dan @YVR nog extra verzekering aansmeren![]()
[..]
Nee dat zullen ze niet doenMaar dat is idd niet duur dan
Als disposable is Sears natuurlijk primaOm het ding nou op marktplaats.ca te zetten de dag voor je weggaat is ook weer zo wat
Maar transatlantisch kan ik natuurlijk ook weer belachelijke hoeveelheden bagage meenemen, dus misschien hier wel wat liggen nog
Je kunt ook een dagje shoppen een uur over de grens en een extra koffer mee terug nemen![]()
Gaaf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:45 schreef tevebe het volgende:
Tijd voor foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Haha ja had je beter even van te voren kunnen checken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:17 schreef WooZ het volgende:
eergister nog naar celebration of light geweest, het was iets drukker als ik verwachtte
ik denk ik ga op m'n gemak half uurtje van tevoren op het strand zitten nou niet dus
blijkt het het drukste event van vancouver te zijn, 1.4 miljoen mensen![]()
Patserquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee.
Ik probeer om even een lang weekend Toronto te regelen zodat ik bij de vliegscholen daar kan kijken.(Meteen een goeie smoes om naar Canada te wederkeren.
)
quote:
Leuke tours. Hopelijk werkt het weer meequote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:40 schreef WooZ het volgende:
Over een weekje ben ik klaar hier maar zo voelt het helemaal niet![]()
Nog maar eens m'n reisschema voor die weken erna
Dan is het:
Victoria (3) | zeilen
Ucluelet (3) | zwarte beren + walvissen
Telegraph Cove (2) | grizzly beren + orka's
Campbell River (2) | zalmsnorkelen
Quadra Island (1) | zeekayakken
Powell River (1)
(n) aantal nachten
| tours die geboekt zijn
Dat ziet er wel gezellig uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:54 schreef Irrem het volgende:
Heb de afgelopen dagen in Ste Anna des Monts gezeten. Erg leuk hostel, had gedacht dat er wat meer internationale gasten zouden zitten, maar ze waren allemaal Frans/Quebecois. Zat ik daar lekker met het minimaal frans wat ik kan: Bonjour, tabernack, Salut, Au revoir![]()
Hier wat foto's van het hostel. Was erg mooi en ondanks communicatie problemen wel gezellig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Parc de la Gaspesie
[ afbeelding ]
Ben nu in PEI of liever op PEI erg mooi eiland, probeer wel wat mooir fotootjes te maken.
Was dit je afstudeerstage? Anders kun je misschien nog eens teruggaan? Gaat wel snel voorbij he die tijd. Ik ben al bijna 5 maanden thuis.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef WooZ het volgende:
Ik ben trouwens klaar hier
Morgen de diez vistas hike en vrijdag m'n familie oppikken, daar gaat m'n leven
Een van de redenen waarom ik nooit met de greyhound ben gegaan. Je weet nooit wat voor mensen er meegaan. Nu is dit wel erg extreem. Een andere reden is dat het veels te lang duurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/168(...)in_Canadese_bus.html![]()
Het is normaliter wel je afstudeerstage maar ik heb em wat eerder gedaan, dus mag nog 2,5 jaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef tevebe het volgende:
[..]
Was dit je afstudeerstage? Anders kun je misschien nog eens teruggaan? Gaat wel snel voorbij he die tijd. Ik ben al bijna 5 maanden thuis.
Haha de hikers worden toch wel door iemand anders meegenomen. Ik heb ze ook nooit meegenomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Lijkt me in iedergeval duidelijk dat ik een auto koop in Canada als het zover komt.Hikers mogen ook lekker met iemand anders mee.
quote:Rail operators left scrambling by rock slide
Updated: Wed Jul. 30 2008 12:23:48
ctvbc.ca
Passenger and freight train operators were scrambling to find alternatives Wednesday after a massive rock slide blocked a portion of British Columbia's Sea to Sky Highway and a parallel railway system.
Early estimates suggest a key section of the vital transportation artery located about 20 kilometres south of Squamish will be closed for at least 24 hours.
CN, which uses the Sea to Sky railway to transport freight from Vancouver to Prince George and back, is looking a rerouting freight through Kamloops and Boston Bar, said spokeswoman Kelli Svendsen. She said CN officials are in talks with the B.C. Ministry of Transportation.
We are assessing the situation,'' she said.
Meanwhile Rocky Mountain Vacations has rented a plane to transport some passengers who scheduled to travel to Whistler via its rail service, Wednesday.
Chief operating officer James Terry said the company had considered renting a boat, but was prevented from doing so because Wednesday is fireworks night in Vancouver and all available boats are already rented.
Roughly 200 passengers per day travel between Whistler and Vancouver via the Rocky Mountain service.
Highway 99 is closed from Furry Creek to Horseshoe Bay, about 20 kilometres south of Squamish, B.C., because of a massive rock slide.
Whehe hier in Nederland doe ik 't ook nooit. Ze sprongen laatst zowat voor de auto.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Haha de hikers worden toch wel door iemand anders meegenomen. Ik heb ze ook nooit meegenomen.
Niet bij elke bocht hangt zo'n net. Daarnaast als zoiets omlaag komt dan houdt zo'n netje dat echt niet tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Zo
Dat ziet er niet goed uit.
Zitten daar geen metalen netten voor zoals je bij de meesten wel ziet?
Ik zou me ook niet op m'n gemak voelen als lifter zijner. M'n neef heeft wel in Canada gelift en heeft daar ook echt te gekke mensen mee ontmoet waar hij nog steeds contact mee heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Whehe hier in Nederland doe ik 't ook nooit. Ze sprongen laatst zowat voor de auto.
Schijnveiligheid!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Niet bij elke bocht hangt zo'n net. Daarnaast als zoiets omlaag komt dan houdt zo'n netje dat echt niet tegenWas ook vorig jaar toen ik via Hope naar Kelowna reed. Waren 2 rijbanen gesloten omdat enkele bomen naar onder waren gekomen. Die lagen op de weg. Ook daar hingen netten.
Straks met de bus/taxi dus naar het vliegveld? Qua kosten viel het met de taxi nog best mee. Ik was 26$ ofzo kwijt. De airporter kost 15$ ofzo, maar ik moest toen te ver lopen voor die bus en heb toen maar een taxi gepakt. Ik had toen wel geluk dat ik een taxi kon krijgen, want er was net een cruiseschip binnengekomen en alle taxi's stonden bij Canada Place.quote:
Ach bij de Sea to Sky heeft het nog een voordeel. Hoeven ze minder rots op te blazen. Nu kunnen ze het gewoon opvegen en verdergaanquote:
Ja maandag naar the islandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:25 schreef tevebe het volgende:
[..]
Straks met de bus/taxi dus naar het vliegveld? Qua kosten viel het met de taxi nog best mee. Ik was 26$ ofzo kwijt. De airporter kost 15$ ofzo, maar ik moest toen te ver lopen voor die bus en heb toen maar een taxi gepakt. Ik had toen wel geluk dat ik een taxi kon krijgen, want er was net een cruiseschip binnengekomen en alle taxi's stonden bij Canada Place.
Begin je dit weekend met je trip?
Gewoon de zee in tieften.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ach bij de Sea to Sky heeft het nog een voordeel. Hoeven ze minder rots op te blazen. Nu kunnen ze het gewoon opvegen en verdergaan
8u is de omleiding nuquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gewoon de zee in tieften.Wel raar dat die mensen eigenlijk afgesloten zijn van de grote stad. Omrijden doe je ook 24 uur over ofzo.
Ben benieuwd hoever ze nu zijn met de werkzaamheden aan de weg in het algemeen voor de Spelen.
Moet je even de chauffeur vragen offie een extra rondje door downtown wilt maken. Denken mensen mss dat er een VIP in zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maandag naar the island![]()
Over paar uurtjes maar eens met de bus idd naar het vliegveld en dan met de limo terug, das goedkoper dan 2 taxi's of the airporter voor zoveel mensen
Die brugquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:12 schreef Irrem het volgende:
Cape Breton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar Nova Scotia
[ afbeelding ]
Confederation Bridge van New Brunswick naar P.E.I.
[ afbeelding ]
En met roodlicht mag je gewoon rechts afslaan. Heerlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vind rijden in Canada makkelijker dan hier persoonlijk.
Op de snelweg doet iedereen waard-ie zin in heeft, bij een 4-way junction, wie het eerst komt, gaat het eerst weg, en stoplichten. Meer regels zijn er niet.Oranje licht meepikken kunnen ze daar alleen niet waarderen.
Oh ja, en op Granville St. gewoon in het midden blijven rijden van het vliegveld naar downtown.
Oh jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
En met roodlicht mag je gewoon rechts afslaan. Heerlijk.
deze: http://www.rentacarvancouver.com/_Toyota_Sienna.htmlquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:18 schreef tevebe het volgende:
Rijden in downtown is toch geen probleem? Het kan er druk zijn maar ik heb er nooit lang over gedaan om downtown uit te komen.
Maar wat voor een bak heb je nu dan?
Nice. Flink wat vermogen ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
deze: http://www.rentacarvancouver.com/_Toyota_Sienna.html
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
deze: http://www.rentacarvancouver.com/_Toyota_Sienna.html
Ik zag het inderdaad ook niet staan. Ik heb de site ook meteen bij favorieten gezetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Kan niets in de voorwaarden vinden dat je hiervoor 21/24+ voor moet zijn. Zou het?
* Koploperkopper boekt een ticket naar Vancouver.
4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad ook niet staan. Ik heb de site ook meteen bij favorieten gezet
Oktober gaan de kaartjes de verkoop inquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
4Runnertje huren voor de Winter Spelen in '10.
Wanneer begon de ticket verkoop ook alweer?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Oktober gaan de kaartjes de verkoop inAls school begint ga ik maar meteen bijzonder verlof aanvragen voor de spelen
Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kun je die dan gewoon op de site reserveren? http://www.vancouver2010.com/en
Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:53 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee ieder land krijgt een site toegewezen ofzoiets. Ik zal nog eens even kijken.
Edit:
Non-Canadian residents must purchase tickets through the authorized sales agent for their respective National Olympic Committee (NOC). For example, US citizens will purchase tickets to the 2010 Winter Games though Jet Set Sports, the authorized ticket sales agent of the US Olympic Committee.
Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah, zal dus wel TicketBox of TicketMaster zijn hier?
Dan ga ik voor het postkantoor liggen.
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Kan niets in de voorwaarden vinden dat je hiervoor 21/24+ voor moet zijn. Zou het?
* Koploperkopper boekt een ticket naar Vancouver.
Dat is wel fijn. had ik vorig jaar moeten weten. Ik was voor 4 dagen meer dan 400$ kwijt voor een Nissan Versa. Dat was de kleinste autoquote:Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoeg
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef tevebe het volgende:
[..]
Zolang ik ook maar kaartjes kan krijgenIk weet niet of ticketbox ook sportkaartjes verkoopt. Op zo'n momenten baal ik ervan dat ik niet het nummer heb van Erica Terpstra
quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Klopt als een bus. 18+ en een rijbewijs is genoeg
1 of 3 oktober gaan ze de verkoop inquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ik hou 't wel ff in de gaten.
[..]![]()
![]()
![]()
Kan alleen nergens prijzen vinden, kun je misschien een indicatie geven?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
1 of 3 oktober gaan ze de verkoop in
Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Toch Erica maar even gebeld?
![]()
Ninja-edit: Worden dan ook de data bekend? Nu is het zo lastig een hotelboeken, ijshockey zal namelijk gewoon in downtown zijn bijvoorbeeld of niet?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef tevebe het volgende:
[..]
Data zijn al een tijdje bekend hoor. ijshockey is in downtown, maar kaartjes zijn niet goedkoop. 300+$. Schaatsen is ook 175$ per dag. En dan heb je alleen mannen of vrouwen. Kaartjes voor de ijshockey finale zitten nu al op 750$.
Ik had Erica nog op msn, maar was ik even vergeten
Whehehe.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef tevebe het volgende:
wildandsexy53@live.com
IJshockey en schaatsen staan bij mij op de planning. Mocht ik geen kaartjes kunnen krijgen dan ga ik wel een beetje rondhangen in het HHH. Jammer dat het in Richmond staat, maar goed. Whistler wil ik ook zien, maar het is op een normale dag in de winter al super druk. Met de Spelen zal het dan wel helemaal bomvol zitten.
Hmm bomvol.. betekent dan dus ook veel vrouwen. Toch maar even voor een hotel kijken...
Opening Ceremony -- BC Place Stadiumquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Valt nog wel mee dan, zeker met de koers. Hoeveel kosten kaartjes voor de opening- en sluitingsceremonie eigenlijk? Tien miljoen?
http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPricesquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar vind je die prijzen eigenlijk?Hoef ik 't niet iedere keer te vragen.
175 CAD valt nog mee, zit je natuurlijk wel helemaal bovenin ergens en heb je een hubbletelescoop nodig om wat te zien?
Openingsceremonie + 3-4 dagen ijshockey (hotel in Downtown Vancouver) + 1-2 dagen slalomskieen als 't meezit. Oei.Misschien daarna nog even de boot pakken naar Victoria, 2 dagen, dan weer naar huis.
Ik ga vast sparen.![]()
* Koploperkopper raakt helemaal opgewonden!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef tevebe het volgende:
[..]
http://www.vancouver2010.(...)Tickets/TicketPrices
Ik denk dat de hubbleteleschoop nog niet goed genoeg is om iets te zien, maar je kunt natuurlijk wel pimpen in de kroeg dan dat je er bent geweest. Als je dan niet scoort weet ik t ook niet meer.
Openingsceremonie + enkele dagen schaatsen + ijshockey. Hopelijk win ik de jackpot deze maand dan kan ik een appartement kopen en hoef ik niet meer op zoek naar een hotel.
Fokmeet in 2010?
* tevebe begint alvast met sparen
Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:46 schreef tevebe het volgende:
Wat een verschil ook tussen type D en C bij de openingsceremonie. 175$ of 550$. Ik denk dat ik maar een nieuwe camera ga kopen dan met minimaal 18x zoom. Dan volg ik het wel via het kleine schermpje op de camera![]()
Ik ben even een lijstje aan het maken wat het kost
M'n zus kent nog iemand in downtown met 2 appartementenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Dat in combinatie met een 4Runner en de chicks zul je van je af moeten slaan!
Klinkt goed voor een Fok! MeetMoeten we voor 1 oktober wel even vaststellen welke ijshockey wedstrijden het waard zijn.
Bedenk me nu net dat ik de eigenaar van het postkantoor best goed ken, misschien kand-ie wat regelen voor me zodat ik niet op de stoep hoef te liggen.
Canada heeft buysell. Oh ik ben vergeten de kosten in rekening te brengen voor de link met de prijzen. Ik moet nu toch echt op elke manier geld zien te verdienen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik kijk wel op eBay naar een 2ehands Hubble.
Dus 1 appartement voor jou, 1 voor mij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
M'n zus kent nog iemand in downtown met 2 appartementen![]()
Ik krijg er nu al gewoon zin in! Mede door de auto en de chicks! Gelukkig sta ik sinds een weekje weer ingeschreven bij de sportschool.
Ik kom op 800$ uit met mijn lijstje.
Openingsceremonie type D(ramatisch) a 175
Hockey type B a 80
Hockey kwartfinale B a 175
Schaatsen 1500 mannen A a 185
Schaatsen 5000 mannen A a 185
Dan moet er nog hotel, vlucht en auto bij. Hm toch maar eens flink gaan overwerken. Iemand een bed kopen? Moet nog geleverd worden. Nog nooit op geslapen en altijd binnen gestaan. PM maar voor meer info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |