abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60459138
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:37 schreef cindyboy2 het volgende:
het is geel, vliegt en weegt 50kilo3gram?
een kanariepietje met een zak cement op zijn rug

het is bolvormig, groen en gaat op en neer?
een spruitje in een lift

het is bolvormig, geel en gaat op en neer?
juist, datzelfde spruitje, maar 14 dagen later

ken je die mop van die twee die naar spanje gingen?. nee?
ze gingen niet.

in het tropisch regenwoud mag je tussen 23 uur en 04 uur niet onder de bomen door gaan, weet je waarom?
dan slapen de oliefanten in de bomen

weet je waarom de krokodillen zulke platte snuiten hebben? nee?
zij zijn tussen 23 en 04 uur toch onder de bomen door gewandeld
Niet geniaal
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  donderdag 31 juli 2008 @ 07:46:44 #152
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60459734
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:28 schreef cindyboy2 het volgende:
een elektrieker heeft een nieuwe medewerker. hij stuurt hem naar turnhout naar dat gekende lampenfabriek om een heel pallet lampen te gaan halen.
veel te snel naar de goesting van die elektrieker is zijn medewerker terug, echter zonder lampen. vraagt hij;waarom heb je geen lampen bij?
zegt de medewerker; ik was nog maar net aan de poort of ik zag daan een grote plakaat, hallo geen lampen! ik ben dan maar direct omgedraaid en teruggekomen
(halogeenlampen)
tis een beetje jammer, omdat je het zelf niet begreep, dat je het dik gedrukt moest zetten
pi_60461155
Op een zebrapad loopt een boer met 40 witte en 40 zwarte schapen. Hoe oud is de boer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60461521
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:26 schreef Placenta het volgende:
Komt een man bij de bakker

Man: Goedemiddag.
Bakker: Goedemiddag, wat kan ik voor u doen?
Man: Verkoopt u ook Turks brood?
Bakker: Nee.
man: Mooi zo, doet u mij maar 2 krentenbollen.

Ik ga stuk!!!!! wat een mooie grappen op mn saaie donderdagochtend!

Vliegen twee mussen door de lucht
Vliegt mus 1 hoger
Haalt mus 2 hem in
vliegt mus 1 nóg hoger
vliegt mus 2 NOG hoger dan mus 1
Haalt mus 1 hem weer in
Zegt mus 2, hey joh! volgens mij kunnen we niet veel hoger meer vliegen?
Zegt mus 1 : Houd je bek, mussen kunnen niet praten!
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:10:52 #155
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_60467616
Een man loopt door Belgie door een drukke winkelstraat. Hij loopt onder een bord met neon reclame letters door met de tekst " Dunne Televisies, Goed en Goedkoop ! ". Als hij onder het woord Goed doorloopt klettert de G naar beneden, vol op z'n hoofd.

Waarom hoefde de man niet naar het ziekenhuis ?
SPOILER
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_60471366
Het is geel en het reist terug in de tijd
SPOILER
pi_60471431
Kom een man bij de bakker en vraagt : heeft u ook vlees?
Nee zegt de bakker.
Zegt de man : ooh maakt niet uit ik ben toch op de brommer
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:13:36 #158
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_60477619
Een cowboy zit op z'n paard in de woestijn.
Kataklop, kataklop...
Komt hij een kloof tegen, met één brug en een indiaan erbij.

Die indiaan zegt: "HALT! Harrybarry of dood?"
Die cowboy wil niet dood, dus hij zegt: "Doe maar Harrybarry."
Die indiaan verkracht die cowboy even anaal.

Op naar de volgende kloof. Stond er niet 1, stonden er wel 10 indianen.
"Harrybarry of dood?"
Cowboy: "Eén keer Harrybarry heb ik overleefd, doe nog maar een keer."

Dus 10 indianen er flink op tekeer, met al z'n krachten springt de cowboy weer op z'n paard, op naar de volgende kloof.

Stonden er geen 10, nee, er stonden 100 indianen!
Zegt dat opperhoofd: "Harrybarry of dood?"
Cowboy: "Ik kan geen Harrybarry meer hebben, doe maar dood."
Opperhoofd: "Is wel goed, maar eerst even Harrybarry!"
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_60484308
Oudste mop al 4000 jaar oud
De oudste mop ter wereld blijkt al bijna 4000 jaar oud te zijn. De mop zou terug te voeren zijn tot het jaar 1900 voor Christus en was in de oudheid zeer populair.

Het is een oud gezegde van de Soemeriërs, die leefden in het tegenwoordige Zuid-Irak en gaat, vrij vertaald, ongeveer alsvolgt: "Wat is er sinds mensenheugenis nog nooit gebeurd? Een jonge vrouw liet geen wind in de schoot van haar man." Ook toen waren grappen over 'poep en pies' en over winden laten kennelijk al populair. De grap staat op nummer één van de top tien van 's werelds oudste moppen, die gepubliceerd is door de Universiteit van Wolverhampton.
Nummer twee op de lijst, van ongeveer 1600 voor Christus en komt uit het oude Egypte: "Hoe kun je een farao, die zich verveelt, vermaken? Vaar met een bootlading jonge vrouwen, slechts gekleed in visnetten, de Nijl op en zeg tegen de farao dat het tijd is om te gaan vissen."
Op nummer vijf staat de bekende uit de Odyssee van Homerus: Odysseus zegt tegen de cycloop dat hij 'Niemand' heet. Vervolgens laat hij de cycloop aanvallen door mijn mannen en hem zijn ene oog uitsteken. De cycloop roept: "Help, Niemand valt mij aan." Hij wordt niet geholpen.
De oudste Britse grap, uit de tiende eeuw, staat niet op de lijst: "Wat hangt er aan het dijbeen van een man en wil in het gat gestoken worden waar hij al zo vaak in gestoken is? Antwoord: een sleutel." De Britten waren toen kennelijk ook al meesters van de schuine, dubbelzinnige, moppen.
Volgens een zegsman van de universiteit hebben moppen allemaal één ding gemeen: het doorbreken van taboes en het uiten van een bepaalde vorm van rebellie. Seksueel getinte moppen en toiletgrappen deden het in de oudheid al goed en nu ook nog.
De lijst is te zien op uktv.co.uk/dave/item/aid/604717
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:11:16 #160
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60484785
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef BOTER.... het volgende:
Oudste mop al 4000 jaar oud
De oudste mop ter wereld blijkt al bijna 4000 jaar oud te zijn. De mop zou terug te voeren zijn tot het jaar 1900 voor Christus en was in de oudheid zeer populair.

Het is een oud gezegde van de Soemeriërs, die leefden in het tegenwoordige Zuid-Irak en gaat, vrij vertaald, ongeveer alsvolgt: "Wat is er sinds mensenheugenis nog nooit gebeurd? Een jonge vrouw liet geen wind in de schoot van haar man." Ook toen waren grappen over 'poep en pies' en over winden laten kennelijk al populair. De grap staat op nummer één van de top tien van 's werelds oudste moppen, die gepubliceerd is door de Universiteit van Wolverhampton.
Nummer twee op de lijst, van ongeveer 1600 voor Christus en komt uit het oude Egypte: "Hoe kun je een farao, die zich verveelt, vermaken? Vaar met een bootlading jonge vrouwen, slechts gekleed in visnetten, de Nijl op en zeg tegen de farao dat het tijd is om te gaan vissen."
Op nummer vijf staat de bekende uit de Odyssee van Homerus: Odysseus zegt tegen de cycloop dat hij 'Niemand' heet. Vervolgens laat hij de cycloop aanvallen door mijn mannen en hem zijn ene oog uitsteken. De cycloop roept: "Help, Niemand valt mij aan." Hij wordt niet geholpen.
De oudste Britse grap, uit de tiende eeuw, staat niet op de lijst: "Wat hangt er aan het dijbeen van een man en wil in het gat gestoken worden waar hij al zo vaak in gestoken is? Antwoord: een sleutel." De Britten waren toen kennelijk ook al meesters van de schuine, dubbelzinnige, moppen.
Volgens een zegsman van de universiteit hebben moppen allemaal één ding gemeen: het doorbreken van taboes en het uiten van een bepaalde vorm van rebellie. Seksueel getinte moppen en toiletgrappen deden het in de oudheid al goed en nu ook nog.
De lijst is te zien op uktv.co.uk/dave/item/aid/604717
zo heb je nog een oude mop:

wat weegt zwaarder: de scheet van een vrouw of de scheet van een man?

die van een vrouw: de scheet van de man is van: (lage, brommerige stem) pooooond, die van een vrouw (met hoog stemmetje) kilooooo
put
your
clothes
on!
pi_60486129
Er zitten twee mannen tegenover elkaar in de trein. Vraagt de een aan de ander: "Weet u misschien hoe laat het is?" De ander pakt zijn thermometer en zegt: "Dinsdag". Zegt die ene weer: "Oh, dan krijgen we zo turbulentie."

pi_60499978
quote:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef PusKut het volgende:

- Komt er een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.

Speelt een olifant mee in een toneelstuk, toneel stuk.
Brand in het weeshuis...
SPOILER
pi_60513717
komt een tsunami bij een zandweg...
SPOILER
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:36:12 #164
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60514049
een oudje: We really have a gay ccountry: we are led by a queen and protected by dykes...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:48:14 #165
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_60515499
Osama bin Laden is gebombardeerd, hartstikke dood en gaat naar de hel. Daar staat de duivel hem op te wachten.
"Helaas is de hel vol meneer bin Laden, maar ik heb goed nieuws voor u. U mag uit 3 deuren kiezen en iemands plek innemen in de hel. Kiest u maar!'

'Nou", zeg Osama, "laat maar eens zien wat u achter deur 1 heeft dan!". De duivel opent deur 1 en daar zit Jozelf Stalin, druk aan het schrijven. "Stalin moet voor elk mens wat hij heeft vermoord een 100 blaadjes tellende excuusbrief schrijven" zegt de duivel, "wilt u met hem ruilen?" Osama schudt snel nee, hij kan niet zo goed spellen.

De duivel opent deur 2. Daar zit Adolf Hitler, druk zwetend en puffend in keihard steen te hakken. "Hitler moet voor elke jood die hij heeft vermoord een grafsteen uithakken uit het hardste gesteente wat er is" zegt de duivel. Osama bedenkt zich geen moment en zegt "Nee, doe maar niet, ik heb een zwakke rug..."

Dan opent de duivel deur 3. Daar zit Bill Clinton, met een pijpende Monica Lewinsky voor hem. "Bill laat zich tot in de eeuwigheid pijpen door Monica" zegt de duivel. Osama begint te grijnzen en zegt 'Nou, dat lijkt me wel wat!".

"Dat is goed", zegt de duivel, "Monica, je kunt gaan!"
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_60516469
Té flauw
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:59:55 #167
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_60516819
Die 'bakker' grappen zijn echt meesterlijk!!

Dit blijft de beste:
quote:
Man: Mag ik een brood?
Bakker: bruin of wit
Man: ja
Bakker: wat ja?!
Man: ... ja bakker?
Curiousity is a curse...
pi_60516887
Dribbel_ met zijn bakkergrappen inderdaad
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_60518343
Een man zit echt heel lazerzat op zijn barkruk in het café
Vraagt aan de ober 2 koffie om een beetje nuchter te worden; omdat ie anders op zijn donder krijgt van zijn vrouw. Na de koffie stapt ie van zijn barkruk en valt plat op de grond. Hij besluit dan maar om naar huis te kruipen en in stilte zijn bed op te zoeken en te hopen dat zijn vrouw niks merkt.

's morgens staat zijn vrouw aan het bed heel boos te kijken.

vrouw : "je hebt weer in de kroeg zitten zuipen tot je zo dronken was"
man : "hoe weet jij dat nou ? " "Ik was heel stil toen ik thuiskwam"
vrouw : "ze hebben daarnet gebeld van de kroeg ........ je rolstoel staat er nog !!!!!!! "

[ Bericht 1% gewijzigd door Superwatje op 03-08-2008 00:26:46 ]
***Vroeger was ik een twijfelaar. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.***
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:41:48 #170
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60518659
Er kwam een pyromaan bij een wegrestaurant:
SPOILER

Er kwam een cycloon bij een zandweg:
SPOILER

Er kwam een man aangereden bij een wegversperring:
SPOILER

Er trad een olifant op bij een toneelstuk:
SPOILER

VERZAMELING!!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:44:33 #171
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60518697
Het is groen, stinkend rijk en gierig
SPOILER
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:46:19 #172
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60518717
knalt een wegbereider tegen een weg bereider:
SPOILER
knalt een piraat tegen een wegpiraat:
SPOILER
die 2 zijn slecht maja:P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 3 augustus 2008 @ 03:37:36 #173
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60521071
Klant: "Dag bakker, mag ik een gesneden brood. Grof graag."
Bakker snijdt en verpakt het brood. Daarna smijt hij het op de toonbank en zegt: "Hier heb je godverdomme je brood, lul!"
Klant: "Nou, da's wel heel erg grof..."
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_60521244
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 03:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klant: "Dag bakker, mag ik een gesneden brood. Grof graag."
Bakker snijdt en verpakt het brood. Daarna smijt hij het op de toonbank en zegt: "Hier heb je godverdomme je brood, lul!"
Klant: "Nou, da's wel heel erg grof..."
Gheghe, die hadden we al gehad.
Desalniettemin: Bakkersmoppen RULEN!
  zondag 3 augustus 2008 @ 04:40:37 #175
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60521375
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 04:11 schreef BOTER.... het volgende:

[..]

Gheghe, die hadden we al gehad.
Desalniettemin: Bakkersmoppen RULEN!
Komt een bakker bij jantje thuis
Bakker: goedemorgen jantje
Jantje: Hoi pap......

Veel slechter kon niet, sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')