abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60459138
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:37 schreef cindyboy2 het volgende:
het is geel, vliegt en weegt 50kilo3gram?
een kanariepietje met een zak cement op zijn rug

het is bolvormig, groen en gaat op en neer?
een spruitje in een lift

het is bolvormig, geel en gaat op en neer?
juist, datzelfde spruitje, maar 14 dagen later

ken je die mop van die twee die naar spanje gingen?. nee?
ze gingen niet.

in het tropisch regenwoud mag je tussen 23 uur en 04 uur niet onder de bomen door gaan, weet je waarom?
dan slapen de oliefanten in de bomen

weet je waarom de krokodillen zulke platte snuiten hebben? nee?
zij zijn tussen 23 en 04 uur toch onder de bomen door gewandeld
Niet geniaal
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  donderdag 31 juli 2008 @ 07:46:44 #152
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60459734
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:28 schreef cindyboy2 het volgende:
een elektrieker heeft een nieuwe medewerker. hij stuurt hem naar turnhout naar dat gekende lampenfabriek om een heel pallet lampen te gaan halen.
veel te snel naar de goesting van die elektrieker is zijn medewerker terug, echter zonder lampen. vraagt hij;waarom heb je geen lampen bij?
zegt de medewerker; ik was nog maar net aan de poort of ik zag daan een grote plakaat, hallo geen lampen! ik ben dan maar direct omgedraaid en teruggekomen
(halogeenlampen)
tis een beetje jammer, omdat je het zelf niet begreep, dat je het dik gedrukt moest zetten
pi_60461155
Op een zebrapad loopt een boer met 40 witte en 40 zwarte schapen. Hoe oud is de boer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60461521
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:26 schreef Placenta het volgende:
Komt een man bij de bakker

Man: Goedemiddag.
Bakker: Goedemiddag, wat kan ik voor u doen?
Man: Verkoopt u ook Turks brood?
Bakker: Nee.
man: Mooi zo, doet u mij maar 2 krentenbollen.

Ik ga stuk!!!!! wat een mooie grappen op mn saaie donderdagochtend!

Vliegen twee mussen door de lucht
Vliegt mus 1 hoger
Haalt mus 2 hem in
vliegt mus 1 nóg hoger
vliegt mus 2 NOG hoger dan mus 1
Haalt mus 1 hem weer in
Zegt mus 2, hey joh! volgens mij kunnen we niet veel hoger meer vliegen?
Zegt mus 1 : Houd je bek, mussen kunnen niet praten!
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:10:52 #155
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_60467616
Een man loopt door Belgie door een drukke winkelstraat. Hij loopt onder een bord met neon reclame letters door met de tekst " Dunne Televisies, Goed en Goedkoop ! ". Als hij onder het woord Goed doorloopt klettert de G naar beneden, vol op z'n hoofd.

Waarom hoefde de man niet naar het ziekenhuis ?
SPOILER
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_60471366
Het is geel en het reist terug in de tijd
SPOILER
pi_60471431
Kom een man bij de bakker en vraagt : heeft u ook vlees?
Nee zegt de bakker.
Zegt de man : ooh maakt niet uit ik ben toch op de brommer
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:13:36 #158
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_60477619
Een cowboy zit op z'n paard in de woestijn.
Kataklop, kataklop...
Komt hij een kloof tegen, met één brug en een indiaan erbij.

Die indiaan zegt: "HALT! Harrybarry of dood?"
Die cowboy wil niet dood, dus hij zegt: "Doe maar Harrybarry."
Die indiaan verkracht die cowboy even anaal.

Op naar de volgende kloof. Stond er niet 1, stonden er wel 10 indianen.
"Harrybarry of dood?"
Cowboy: "Eén keer Harrybarry heb ik overleefd, doe nog maar een keer."

Dus 10 indianen er flink op tekeer, met al z'n krachten springt de cowboy weer op z'n paard, op naar de volgende kloof.

Stonden er geen 10, nee, er stonden 100 indianen!
Zegt dat opperhoofd: "Harrybarry of dood?"
Cowboy: "Ik kan geen Harrybarry meer hebben, doe maar dood."
Opperhoofd: "Is wel goed, maar eerst even Harrybarry!"
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_60484308
Oudste mop al 4000 jaar oud
De oudste mop ter wereld blijkt al bijna 4000 jaar oud te zijn. De mop zou terug te voeren zijn tot het jaar 1900 voor Christus en was in de oudheid zeer populair.

Het is een oud gezegde van de Soemeriërs, die leefden in het tegenwoordige Zuid-Irak en gaat, vrij vertaald, ongeveer alsvolgt: "Wat is er sinds mensenheugenis nog nooit gebeurd? Een jonge vrouw liet geen wind in de schoot van haar man." Ook toen waren grappen over 'poep en pies' en over winden laten kennelijk al populair. De grap staat op nummer één van de top tien van 's werelds oudste moppen, die gepubliceerd is door de Universiteit van Wolverhampton.
Nummer twee op de lijst, van ongeveer 1600 voor Christus en komt uit het oude Egypte: "Hoe kun je een farao, die zich verveelt, vermaken? Vaar met een bootlading jonge vrouwen, slechts gekleed in visnetten, de Nijl op en zeg tegen de farao dat het tijd is om te gaan vissen."
Op nummer vijf staat de bekende uit de Odyssee van Homerus: Odysseus zegt tegen de cycloop dat hij 'Niemand' heet. Vervolgens laat hij de cycloop aanvallen door mijn mannen en hem zijn ene oog uitsteken. De cycloop roept: "Help, Niemand valt mij aan." Hij wordt niet geholpen.
De oudste Britse grap, uit de tiende eeuw, staat niet op de lijst: "Wat hangt er aan het dijbeen van een man en wil in het gat gestoken worden waar hij al zo vaak in gestoken is? Antwoord: een sleutel." De Britten waren toen kennelijk ook al meesters van de schuine, dubbelzinnige, moppen.
Volgens een zegsman van de universiteit hebben moppen allemaal één ding gemeen: het doorbreken van taboes en het uiten van een bepaalde vorm van rebellie. Seksueel getinte moppen en toiletgrappen deden het in de oudheid al goed en nu ook nog.
De lijst is te zien op uktv.co.uk/dave/item/aid/604717
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:11:16 #160
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60484785
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef BOTER.... het volgende:
Oudste mop al 4000 jaar oud
De oudste mop ter wereld blijkt al bijna 4000 jaar oud te zijn. De mop zou terug te voeren zijn tot het jaar 1900 voor Christus en was in de oudheid zeer populair.

Het is een oud gezegde van de Soemeriërs, die leefden in het tegenwoordige Zuid-Irak en gaat, vrij vertaald, ongeveer alsvolgt: "Wat is er sinds mensenheugenis nog nooit gebeurd? Een jonge vrouw liet geen wind in de schoot van haar man." Ook toen waren grappen over 'poep en pies' en over winden laten kennelijk al populair. De grap staat op nummer één van de top tien van 's werelds oudste moppen, die gepubliceerd is door de Universiteit van Wolverhampton.
Nummer twee op de lijst, van ongeveer 1600 voor Christus en komt uit het oude Egypte: "Hoe kun je een farao, die zich verveelt, vermaken? Vaar met een bootlading jonge vrouwen, slechts gekleed in visnetten, de Nijl op en zeg tegen de farao dat het tijd is om te gaan vissen."
Op nummer vijf staat de bekende uit de Odyssee van Homerus: Odysseus zegt tegen de cycloop dat hij 'Niemand' heet. Vervolgens laat hij de cycloop aanvallen door mijn mannen en hem zijn ene oog uitsteken. De cycloop roept: "Help, Niemand valt mij aan." Hij wordt niet geholpen.
De oudste Britse grap, uit de tiende eeuw, staat niet op de lijst: "Wat hangt er aan het dijbeen van een man en wil in het gat gestoken worden waar hij al zo vaak in gestoken is? Antwoord: een sleutel." De Britten waren toen kennelijk ook al meesters van de schuine, dubbelzinnige, moppen.
Volgens een zegsman van de universiteit hebben moppen allemaal één ding gemeen: het doorbreken van taboes en het uiten van een bepaalde vorm van rebellie. Seksueel getinte moppen en toiletgrappen deden het in de oudheid al goed en nu ook nog.
De lijst is te zien op uktv.co.uk/dave/item/aid/604717
zo heb je nog een oude mop:

wat weegt zwaarder: de scheet van een vrouw of de scheet van een man?

die van een vrouw: de scheet van de man is van: (lage, brommerige stem) pooooond, die van een vrouw (met hoog stemmetje) kilooooo
put
your
clothes
on!
pi_60486129
Er zitten twee mannen tegenover elkaar in de trein. Vraagt de een aan de ander: "Weet u misschien hoe laat het is?" De ander pakt zijn thermometer en zegt: "Dinsdag". Zegt die ene weer: "Oh, dan krijgen we zo turbulentie."

pi_60499978
quote:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef PusKut het volgende:

- Komt er een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.

Speelt een olifant mee in een toneelstuk, toneel stuk.
Brand in het weeshuis...
SPOILER
pi_60513717
komt een tsunami bij een zandweg...
SPOILER
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:36:12 #164
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60514049
een oudje: We really have a gay ccountry: we are led by a queen and protected by dykes...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:48:14 #165
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_60515499
Osama bin Laden is gebombardeerd, hartstikke dood en gaat naar de hel. Daar staat de duivel hem op te wachten.
"Helaas is de hel vol meneer bin Laden, maar ik heb goed nieuws voor u. U mag uit 3 deuren kiezen en iemands plek innemen in de hel. Kiest u maar!'

'Nou", zeg Osama, "laat maar eens zien wat u achter deur 1 heeft dan!". De duivel opent deur 1 en daar zit Jozelf Stalin, druk aan het schrijven. "Stalin moet voor elk mens wat hij heeft vermoord een 100 blaadjes tellende excuusbrief schrijven" zegt de duivel, "wilt u met hem ruilen?" Osama schudt snel nee, hij kan niet zo goed spellen.

De duivel opent deur 2. Daar zit Adolf Hitler, druk zwetend en puffend in keihard steen te hakken. "Hitler moet voor elke jood die hij heeft vermoord een grafsteen uithakken uit het hardste gesteente wat er is" zegt de duivel. Osama bedenkt zich geen moment en zegt "Nee, doe maar niet, ik heb een zwakke rug..."

Dan opent de duivel deur 3. Daar zit Bill Clinton, met een pijpende Monica Lewinsky voor hem. "Bill laat zich tot in de eeuwigheid pijpen door Monica" zegt de duivel. Osama begint te grijnzen en zegt 'Nou, dat lijkt me wel wat!".

"Dat is goed", zegt de duivel, "Monica, je kunt gaan!"
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_60516469
Té flauw
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:59:55 #167
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_60516819
Die 'bakker' grappen zijn echt meesterlijk!!

Dit blijft de beste:
quote:
Man: Mag ik een brood?
Bakker: bruin of wit
Man: ja
Bakker: wat ja?!
Man: ... ja bakker?
Curiousity is a curse...
pi_60516887
Dribbel_ met zijn bakkergrappen inderdaad
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_60518343
Een man zit echt heel lazerzat op zijn barkruk in het café
Vraagt aan de ober 2 koffie om een beetje nuchter te worden; omdat ie anders op zijn donder krijgt van zijn vrouw. Na de koffie stapt ie van zijn barkruk en valt plat op de grond. Hij besluit dan maar om naar huis te kruipen en in stilte zijn bed op te zoeken en te hopen dat zijn vrouw niks merkt.

's morgens staat zijn vrouw aan het bed heel boos te kijken.

vrouw : "je hebt weer in de kroeg zitten zuipen tot je zo dronken was"
man : "hoe weet jij dat nou ? " "Ik was heel stil toen ik thuiskwam"
vrouw : "ze hebben daarnet gebeld van de kroeg ........ je rolstoel staat er nog !!!!!!! "

[ Bericht 1% gewijzigd door Superwatje op 03-08-2008 00:26:46 ]
***Vroeger was ik een twijfelaar. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.***
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:41:48 #170
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60518659
Er kwam een pyromaan bij een wegrestaurant:
SPOILER

Er kwam een cycloon bij een zandweg:
SPOILER

Er kwam een man aangereden bij een wegversperring:
SPOILER

Er trad een olifant op bij een toneelstuk:
SPOILER

VERZAMELING!!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:44:33 #171
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60518697
Het is groen, stinkend rijk en gierig
SPOILER
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 23:46:19 #172
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60518717
knalt een wegbereider tegen een weg bereider:
SPOILER
knalt een piraat tegen een wegpiraat:
SPOILER
die 2 zijn slecht maja:P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 3 augustus 2008 @ 03:37:36 #173
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60521071
Klant: "Dag bakker, mag ik een gesneden brood. Grof graag."
Bakker snijdt en verpakt het brood. Daarna smijt hij het op de toonbank en zegt: "Hier heb je godverdomme je brood, lul!"
Klant: "Nou, da's wel heel erg grof..."
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_60521244
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 03:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klant: "Dag bakker, mag ik een gesneden brood. Grof graag."
Bakker snijdt en verpakt het brood. Daarna smijt hij het op de toonbank en zegt: "Hier heb je godverdomme je brood, lul!"
Klant: "Nou, da's wel heel erg grof..."
Gheghe, die hadden we al gehad.
Desalniettemin: Bakkersmoppen RULEN!
  zondag 3 augustus 2008 @ 04:40:37 #175
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60521375
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 04:11 schreef BOTER.... het volgende:

[..]

Gheghe, die hadden we al gehad.
Desalniettemin: Bakkersmoppen RULEN!
Komt een bakker bij jantje thuis
Bakker: goedemorgen jantje
Jantje: Hoi pap......

Veel slechter kon niet, sorry
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 3 augustus 2008 @ 05:22:57 #176
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60521514
het is zwart en wit en kan niet goed zien
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60531574
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt er een man met en olifant aan bij de grens, hij wil de grens over.
Hoho zegt de grenswachter, dat gaat zomaar niet, je mag niet met die olifant de grens over.
Dus die man weer terug naar huis met dat beest, en denken wat ie moet doen.
Opeens heeft ie ,t.
Hij plakt 1 boterham op de snuit van de olifant en een andere op de reet van dat beest.
Dus hij weer terug naar de grens, en wil weer met fant en al die grens over.
Dus die grenswachter weer: meneer, wat denken wij wat we gaan doen.
Zegt die man: ja hallo, ik maak toch zelf wel ff lekker uit wat ik tussen m,n brood doe!!

Hoorde ik vanmiddag van m,n vriendin,!!
pi_60531825
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: ruim je het ook even op?
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:18:30 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60534944
Man bij bakker: "1 brood graag"

zegt de bakker "kijk maar bij het hilton hotel"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:24:01 #180
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60535110
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Man bij bakker: "1 brood graag"

zegt de bakker "kijk maar bij het hilton hotel"
Weet je wat de druppel was die Herman over de rand liep? Was hij eindelijk een keer nuchter, keek hij naar zijn eigen schilderijen....
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:26:25 #181
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_60535170
k wil nieuwe zooi (TVP:P)
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:53:58 #182
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60537454
Deze is ook wel geniaal slecht

pi_60538605
Deze hoorde ik van een collega.

Een jager komt met een oud jachtgeweer het bos in om op beren te jagen. Ziet ie na verloop van tijd achter wat struikgewas een grizzlybeer zitten. Dus hij haalt de trekker over, en gaat kijken offie prijs heeft. Tot zijn grote verbazing is die beer verdwenen. "Ik zweer toch dat m'n schot raak was", denkt de man bij zichzelf. Ineens tikt iemand hem op z'n rug. Hij draait zich om... staat ineens die grizzlybeer daar. Die beer: "op oew knieën en pijpen, of anders vreet ik je op". Dus ja, de jager heeft geen keus, en begint die beer rustig af te zuigen. Na afloop verdwijnt de beer.

Een week later ziet de jager weer een prooi, dit keer een Hert denkt ie. Hij haalt over, gaat kijken, maar weer geen hert te zien. 'Klop klop'. Daar staat de beer weer, nu met een namaakhertengewei tussen z'n oren, en een grijns op z'n gezicht. ''Op oew knieën en pijpen!". Dus die jager weer angstig door de knieën.

Weer een week later, hij heeft de grizzlybeer weer in z'n visier, legt aan, en pang! Hij gaat kijken, wordt ie op z'n rug getikt. Het is de beer opnieuw: "Ey schóóne, komde gij hier nu om te jagen of om te pijpen?"

The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_60539334
loopt een turk tegen de muur....KEBAP
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_60540377
Komt een man bij de bakker. Zegt de bakker: ruim je het zelf even op

dat die er nog niet bij stond!
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:19:32 #187
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60541101
Ik heb ook een goede,

Zit een man in de trein, komt een redelijk mooie jongedame van een jaar of 16 binnen en gaat naast die man zitten.
Vraagt ze: is deze plek bezit ?
Dus die man zo rood worden ( want het was iemand van Fok! ), en zegt ... uhhh nee eigenlijk niet
meisje: Ow mag ik daar zitten dan ?
Man: Ga je gang.
Het meisje pakt haar Ipod Nano ( 1gb ) en begint keihard mee te zingen met haar favoriete liedje van Yes-R.
Man: Pardon zou je dat etwas zachter kunnen zetten ?
Meisje: Ja hoor.... geen probleem.

Na 5 minuten zegt het meisje opeens:

KIJK !!!! KIJK DAARBUITEN KIJK WAT DAAR IN DIE BOOM HANKT !!!

Raad es wat ze zag hangen ?
SPOILER
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60541779
Staan 25 mannen onder 1 paraplu, en toch word er niemand nat, hoe kan dit?
SPOILER
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 4 augustus 2008 @ 03:07:39 #189
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_60542135
Dus er zitten twee mensen in de trein naast elkaar. Op een moment sjeest de trein met een rotvaart langs een weiland met koeien. Plotseling zegt de een " Daar stonden 125 koeien in dat weiland ".

Dus de ander totaal verbaast en vraagt hem hoe hij dat zo snel kon tellen.

Zegt de man " Het is heel simpel, je telt gewoon eerst alle poten, en die deel je dan door vier ".
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:08:32 #190
204196 WIET_se
Het is me weer een genoegen.
pi_60545170
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[...]

Raad es wat ze zag hangen ?
SPOILER
Nee logisch weer

Is er een man chinees restaurant.
Komt de bediende bij hem en vraagt; Wilt u menu?
Zegt de man; Nee, eerst maar even eten.
Ciao
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:16:39 #191
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60545347
Roodkapje gaat bij oma op bezoek, niet wetende dat oma is opgegeten door de wolf.

Eenmaal aangekomen bij oma's huis om de koekjes te brengen kijkt ze eens goed naar oma. "Jeetje oma, wat heeft u eigenlijk een grote oren!"

Oma gromt wat onverstaanbaars terug en terwijl Roodkapje vrolijk verder keuvelt merkt ze plots op "Oma, wat heeft u eigenlijk een haar op uw gezicht zitten, niet gewoon meer zeg!"

Oma's gezicht staat inmiddels op onweer, maar dan ziet Roodkapje nog iets "Oma wat heeft u een ongelovelijk grote mond!"

Plots schiet de wolf uit bed en verkoopt Roodkapje een lel "Jij kan die bek van je anders ook aardig roeren bijdehand sekreet dat je d'r bent"
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60549297
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze is ook wel geniaal slecht

[ afbeelding ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_60549415
Komt een gast bij z'n vriendin op bezoek. Zij zo van: zal ik me vast omkleden? Hij zo van: Joah doe maar, maar ik ga eerst lekker schijten!!!!1

Zelf bedacht
pi_60549766
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:43 schreef Bellah het volgende:
Komt een man bij de bakker. Zegt de bakker: ruim je het zelf even op

dat die er nog niet bij stond!
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:03 schreef jakkop het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: ruim je het ook even op?
Bakkers, dokters, allemaal het zelfde.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60549855
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef jakkop het volgende:
Bakkers, dokters, allemaal het zelfde.
sorry. maar hijs wel leuk!
pi_60550067
Vervolg: zegt de man "ja hallo, er stond hier trekken op de deur!"

2 vrienden gaan uit jagen. Ze lopen al een paar uur door het bos, als er 1 moet schijten. Dus hij loopt ff weg en zoekt een boom op. Maar het schijten gaat niet zo makkelijk en het duurt nogal lang, en hij had al veel gelopen, en na een tijdje valt de man in slaap. De ander gaat em zoeken, ziet em tegen de boom liggen en begrijpt het al. Hij denkt, ik ga een grap met hem uithalen. Dus hij snijdt 1 van de herten open die hij had neergeschoten, en legt de organen onder z'n vriend, en gaat weer verder met jagen.

Na een tijdje komt z'n vriend geschrokken naar em toe, en zegt "wat ik nou toch heb meegemaakt joh! Ik was in slaap gevallen onder het poepen, en toen heb ik mn organen uitgepoept. " "ECHT? En toen? " "nou, ik heb een stok gepakt en ze zo weer teruggeduwd waar ze vandaan kwamen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60552803
Lopen 2 gastjes te zieken op straat. Zegt de een tegen de ander "noem 2 nederlandse bands of ik neuk je in je reet"
Zegt de ander, "bluf, doe maar!"
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:15:44 #198
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60556241
Zwemmen 2 haaien in de zee.
Zegt de ene haai tegen de ander.
Zegt de andere haai terug.

.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60562168
hallo