Die kikkers uit die grap hierboven kunnen ook niet écht praten hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat slaat sowieso he-le-maal nergens op, want door het verliezen van de bodem, kan de heli niet ineens te zwaar worden

quote:Op zondag 27 juli 2008 10:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die kikkers uit die grap hierboven kunnen ook niet écht praten hoor.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 28 juli 2008 02:30 schreef Queen_Minny het volgende:
9 van de 10 mensen vinden het leuk.HaahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.

erg veel slechter hoor je ze neitquote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt er een man met en olifant aan bij de grens, hij wil de grens over.
Hoho zegt de grenswachter, dat gaat zomaar niet, je mag niet met die olifant de grens over.
Dus die man weer terug naar huis met dat beest, en denken wat ie moet doen.
Opeens heeft ie ,t.
Hij plakt 1 boterham op de snuit van de olifant en een andere op de reet van dat beest.
Dus hij weer terug naar de grens, en wil weer met fant en al die grens over.
Dus die grenswachter weer: meneer, wat denken wij wat we gaan doen.
Zegt die man: ja hallo, ik maak toch zelf wel ff lekker uit wat ik tussen m,n brood doe!!
![]()
![]()
Hoorde ik vanmiddag van m,n vriendin,!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef charon het volgende:
sorry, stripje:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nooit_naar_opa.html

quote:Op maandag 28 juli 2008 03:00 schreef Arnoutvanh het volgende:
Hoe noem je een gulle duitser?wat is een homoseksuele indiaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat staat er op de rolstoel van een marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat staat er op de botsauto van een marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!![]()
[quote]Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat is een homoseksuele indiaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen weet toch dat het een: indieanus moet zijn, en geen hiawatje
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ![]()
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood. Rara wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR![]()
Staat er een pinguin op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur: hey! kom daar eens HEEL gauw van af!
Lopen 2 pinguins over straat, zegt de 1, zegt de ander 2.
Lopen 2 pinguins over straat, de 1 vind een euro, de ander vind van niet.
Wat zingt iemand in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er een gothic bij de bakker. Zegtie, 1 wit brood graag. Zegt de bakker: gesneden zeker?
Komt een hond bij de bakker...
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
Komt een man bij de bakker...
Man: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Man: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Man: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Man: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Man: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Man: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.Eins, zwei, hoeplakai.![]()
Komt een man bij een waarzegster. De waarzegster trekt al snel een serieus gezicht, en zegt "Dit is te verschrikkelijk om aan u te vertellen meneer, dat kan ik niet." Enigszins bezorgd als de man is, verzoekt hij de waarzegster in ieder geval een tipje van de sluier op te lichten.
Uiteindelijk geeft de waarzegster toe: "U krijgt van mij dit briefje. Hierop staat al het verschrikkelijke geschreven, met daarbij een bezwering om u bij te staan in uw strijd tegen wat vroeg of laat komen zal. Het is echter van het allegrootste belang dat u dit briefje NOOIT zelf leest. Verdoemenis zal dan uw lot zijn."
De man gaat enigszins aangedaan naar huis, waar z'n vrouw hem al snel vraagt wat er nu toch aan de hand is. Na een lange discussie over wat er gebeurd is laat de man het briefje aan z'n vrouw zien, welke al snel onbedaarlijk begint te huilen.
Nog meer in de war, besluit de man maar naar bed te gaan. Wanneer hij echter de volgende ochtend wakker wordt, zijn z'n vrouw en z'n kinderen spoorloos verdwenen.
Hij gaat naar z'n ouders, helemaal ten einde raad. Al snel komt het gesprek weer op het briefje dat de man niet mag lezen. Wanneer z'n vader het briefje heeft gelezen verzoekt hij z'n eigen zoon het ouderlijk huis onmiddelijk te verlaten.
Huilend en vloekend vertrekt de man, moederziel alleen.
Jaren gaan voorbij en de man heeft zich inmiddels opgegeven voor militaire dienst. Bij de marine heeft hij z'n leven weer enigszins kunnen herpakken, maar het briefje en al wat er gebeurd is laat hem nog steeds niet los. Op een avond vragen enkele matrozen hem hoe hij bij de marine terecht is gekomen. Aarzelend begint hij zijn relaas, maar onder invloed van alcohol volgt al spoedig een melancholisch verhaal. Ook het briefje komt uiteindelijk ter sprake. De matrozen willen het briefje lezen, maar de man weigert. Wanneer ze dreigen de kapitein in te lichten, gaat de man overstag en geeft het briefje aan de matrozen. Zodra ze het briefje hebben gelezen slaan ze de man knock out, en zetten hem overboord.
Dobberend in een reddingssloepje drijft de man weken op zee. Verzwakt door zon, uitdroging en voedselgebrek denkt de man bij zichzelf "Ik ben alles kwijt en ben nu op sterven na dood. Wat kan me in vredesnaam nog gebeuren? Ik wil nu wel eens weten wat voor vreselijks er op dat briefje staat!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: