Tja, dat is inderdaad een subtiel verschilquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk allang en zonder na te denken weggepletterd...
Maar goed, dat heb ik onlangs met mn hele team ook gedaan
Ik zou hem ook ontslaan, zijn waardeloos passen is de doodsteek.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:57 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Tja, dat is inderdaad een subtiel verschil
Maar ik twijfel dus wel.... mocht 3er nog iemand zo gek zijn om m te trainen, dan kan ik er nog wel een paar eurootjes aan verdienen... het kost me nu maar 1k, dus echt heel veel maakt het niet uit
Ik verkoop ook zoveel mogelijk, je weet nooit of er een beginner bijzit die 'm als start-trainee gebruikt. Als-ie dan een beetje als koe gebruikt wordt, haal je er nog wel wat mee op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef Anno20 het volgende:
Zo eigenwijs als ik ben heb ik m er toch op gegooid... Die 1k extra kan nooit kwaad... We zien wel of ie verkocht wordt!
quote:Door Noeste Arbeid Sterk - FC RKDEO zij zijn licht in het voordeel 2 - 1 geīrriteerd 20 968
FC RKDEO - Stefse Boys wij zijn favoriet 3 - 0 kalm 16 917
VV Acies - FC RKDEO wij zijn favoriet 0 - 10 in de zevende hemel 18 114
ik win 2x en ze zijn dolgelukkig..quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
heuy weer gewonnen das nou al de 3e keer dit seizoenGelukkig volgende week weer een eitje. Hopen op een grotere uitslag dan pic spelen en 10 - 0 winnen uit
Kopende zondag dat zelfde team maar dan thuis. Ik ben benieuwd!
Edit :
Mn fans zijn wel een stelletje na gemaakte zeg. Ik win 2x achter elkaar en ze zijn meteen in de 7e hemel.
[..]
![]()
Stelletje bejaarden..quote:Ulf Robinsson:
Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van redelijk tot matig.
Borisa Tankosic:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen terug van matig naar zwak.
Omar Salas:
Helaas, op het punt van scoren zakte hij van goed naar redelijk.
Richting vakantiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:36 schreef Ruudt het volgende:
De hele dinsdag geen bericht hier, waar gaat het heen?
Dat is m'n keeper.quote:Try to find the right spot on the team for Loīc Eshuys, there is a lot of football in that kid.
Frappante comments weer. Die gast speelde niet eens op een trainingspositie; hij is spits en ik train steekpass.quote:It was endearing to see Jozua den Ridder in this week's game, he really gave us all he's got.
Feel free to keep training Dolf Huisman like you do, but eventually he should also get a chance to practice his Passing skills.
Bastiaan Blokker is such a fine young boy, never gives us any headaches in training. Loves his mother, too.
Jozua den Ridder was involved in many situations today, showing us his passable Defending ability.
Loek Feiken is weak when it comes to Passing, I would say.
Good news, Dolf Huisman is improving his Passing. Give him few weeks more and he'll be ready to fly.
I don't think the youth team is the right place for Kornelis Rubinstein any more. At least when it comes to Defending, he's simply unable to improve any more.
Daag me maar uit, jeugdteam van YMFCquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:41 schreef Gijs_ het volgende:
jeugdfriendly iemand?
Daag me maar uit, het gewone team van YMFCquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef foetre het volgende:
Wie wil er een gewone friendly?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:28 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Daag me maar uit, jeugdteam van YMFC
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:54 schreef ScudRaket het volgende:
Nog een YF anyone?
Volgende week ga ik een training missen doordat ik op vakantie ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |