Insert willekeurige TheVulture opmerkingquote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al mijn spelers hebben uitstekend conditie maar ik heb ook spelers rond lopen met een aantal bruine sterren.
Indivueel traint volgens mij minder snel dan Passen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Mister_RM het volgende:
@ rompompom
Op dit moment heb ik Individueel als secundaire training. Is dat niet goed? Ik dacht dat hij dan ook op passen traint. Bedankt voor je advies. Ik zal hem in mijn jeugdteam houden, want er is idd nog geen melding gekomen dat hij uitgeleerd is. Gelukkig
Klopt maar ik heb meestal trainies met matig\redelijk passen en positispel matig. En dat haalt ie niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Mister_RM het volgende:
@ Outpost76
Is toch wel een redelijk goede verdediger? Als je hem verkoopt krijg je er nu toch nog niet zoveel voor lijkt me.
Aangezien deze helemaal geen Passen en positie spel heeft.quote:Roelof Ligthart (209552232)
17 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 03-10-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 294 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Daarnaast traint individueel altijd een hoofdstat volgens mij; keepen voor de keeper, verdedigen voor de verdedigers, vleugelspel voor de vleugelaanvallers, positiespel voor de centrale middenvelders en scoren voor de spitsen.quote:Op maandag 28 juli 2008 om 17:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Indivueel traint volgens mij minder snel dan Passen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 om 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met vorm te maken hoor en niet met conditie. Al mijn spelers hebben uitstekend conditie maar ik heb ook spelers rond lopen met een aantal bruine sterren.
Dit komt uit een editorial van 2 november 2007. Stamina = conditie. ;-).quote:3. Star ratings. One consequence of the above changes will be that your team ratings, and the star ratings of your players, will change. The ratings reflect the new “power” of each player and tactic, after all. Since much of the positive change in the new match engine have been added to skill combinations that managers have not yet trained, your ratings may drop a bit. On the other hand there will be a good potential to improve them if you train well. Also, star ratings will now show slightly different information than before. Since player performance is no longer static throughout the match, the star rating of a player will now show the average performance during a game. This in itself will give a lower number of stars than in the old system, where performance stayed the same during a game. In addition to this, the star rating will indicate how your player performed at the end of the game. This is done by showing a portion of the player star rating as grey stars.
Example: You have a total of five stars in the match report, the first three being yellow and the last two being grey. This means the average contribution of your player during the game was five stars, but at the end of the game it was only three. This player would have performed better on average if he had better stamina. He would also have improved his average performance if he had played less time in the game, since he would have had less time to become tired.
Ok I stand corrected.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef rompompom het volgende:
Dit komt uit een editorial van 2 november 2007. Stamina = conditie. ;-).
P.S.: Het zijn grijze sterren!
quote:
Succes met de promotiestrijdquote:
Miserablyquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Insert willekeurige TheVulture opmerking
quote:Hallo daar,
Luca Appeldoorn: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver. => okee.., jammer van z'n lagere aantal sterren dan
Mannus Nederveld: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te oefenen. => leuk (en lastig te onderscheiden) of niet, zo'n primaire en secundaire training..![]()
Jan-Joep Kenemans: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zijn door de trainingssessies verbeterd. => en hoe hoog zit 'ie dan?![]()
Mannus Nederveld: Hij is vermoedelijk slecht in Scoren op dit moment. => 't is een middenvelder, do I care?![]()
Luca Appeldoorn: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin slecht te zijn. => boeiend voor een verdediger met 5 sterren zonder verder toekomstperspectief..![]()
Yip Wagenborg: Je zult zijn beste spel niet te zien krijgen totdat je hem minimaal een seizoen training geeft. => keuzes die je maakt..![]()
Igor van Silfhout: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren. => jòh..![]()
Gegroet maar weer!
En?? Hoe voelt dat nou, een 4-4-2 zonder individuele orders.. En hoe gaat het met je managersdiploma?quote:
quote:Miikka Teronen
TSI = 75 520 , 23 years and 21 days, solid form
Has weak experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Nikita Ekimov
TSI = 4 910 , 19 years and 70 days, inadequate form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: poor Set pieces: wretched
quote:Ronald Helmink:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitmuntend naar briljant
Ik zit vast bij opdracht 18: Repositioneer spelers. Ik doe dat telkens, maar voltooien wil ie niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En?? Hoe voelt dat nou, een 4-4-2 zonder individuele orders.. En hoe gaat het met je managersdiploma?
Bij m'n 3e scout.. 15j89d. Maar eens zien te achterhalen waar hij de rest van z'n skills verstopt heeft..quote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Matthys Remmerswaal en hij is 15 jaar.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Gijs Beukman:
Zag zijn mate van keepen toenemen van goed naar uitstekend.
Haalde 4,5 ster als spitsquote:Klaas-Jan Commissaris (211605234)
17 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 05-10-2008
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 274 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:
quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Eddy de Reiziger: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te oefenen. Hij is een vleugelverdediger en ik train keepen en verdedigen![]()
Eddy de Reiziger: Hij is vermoedelijk rampzalig in Keepen op dit moment. Boeie voor een wingback
Rikkert Hekelaar: Zijn Verdedigen-vaardigheid is slecht. Boeie voor een spits
Eddy de Reiziger: Overall beschouwd? Hij heeft echt meer training nodig wil hij zijn potentieel volledig benutten. Ok.
Donnie Leenheer: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Keepen. Viel in als keep
Meer heb ik er vandaag niet over te zeggen. Tot de volgende keer!
Mooi hè, die trainingsrapporten uit de jeugd.. Die van jou zijn ook al zo indrukwekkend.. Ik hoef echt niet iedere week alle stats van m'n (gezien potentie en trainingsvorm senioren) 6 'toptalenten', maar af en toe (1x in de 2 weken) een stukje nuttige info over één van hen is kennelijk al teveel gevraagd..quote:
Tijden geleden, zo'n positief scoutrapport. Alleen wel jammer dat-ie 17y82d is.quote:Without any further training, this player will remain with weak Passing. Coach this player right and he will reach his potential of solid Scoring before you know it!
--> irc.quote:
2-3 verloren, Nouja het is de nummer 1 ook. Het ziet er in ieder geval goed uit voor de 2e helft van het seizoen. Kanker. Mijn nieuwe reusachtig mid +4 ....quote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld goed (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
Meijel City
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (hoog
quote:Eef Visch 5
TSI = 102 160 , 27 years and 78 days, solid form
Has passable experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: excellent
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval formidabel (hoog)
Verdediging 65
Middenveld 57
Aanval 79
HatStats 201
Jammer genoeg zijn er nu nog 2 andere teams die op 6 punten staan, 1 daarvan ga ik ronde 9 op bezoek, de ander tref ik pas weer in ronde12 en die zal waarschijnlijk tot die tijd ook geen punten laten liggen (speelt tegen de nrs 5, 6, 7 en 8), dus dat stelt het definitieve kampioenschap lang uitquote:Goudhaantjes Twello
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek creatief spel
Tactiekvaardigheid -
Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
HatStats 152
LoddarStats 10.4
PStats 17.97
GardierStats 183
SC diepFries
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 177
LoddarStats 13.91
PStats 19.51
GardierStats 198
Een brok hele jonge trainees kopen en die rustig optrainen. Multi skill uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef Yurzinho het volgende:
Een kleine 28,5 miljoen op de bank, en 11 waailappen in mn selectie. Wat zal ik eens gaan doen?
Nog vrij weinig ervaring mee... moet ik eens op mn gemak over nadenkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een brok hele jonge trainees kopen en die rustig optrainen. Multi skill uiteraard.
Normaal zou ik deze spelers nooit op de transferlijst gooien, maar deze heeft toch redelijk leiderschap en krachtig als specialiteit... Verder is het nog wel prima als hij iets hoger zit in 1 van beide skills, want hij is tenslotte nog maar 17+0...quote:
Ben Schimmel (211700657)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 24-11-2008
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 294 ¤/week
Eigenaar: Annooo
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
PsicoTSI Tool Terminus Edition
WAARSCHUWING: Deze speler beschikt over 2 hoofdvaardigheden,
de afwijking op de voorspelling kan hierdoor groot zijn.
Scoring[Vorm=Hoog]=5.23
Scoren[Vorm=Gemiddeld]=5.31
Scoren[Vorm=Laag]=5.37
Scoren[Loon]=6
Deze speler zit dichtbij zijn volgende niveau of
zijn nevenvaardigheden en/of vorm zitten in een zeer hoog subniveau.
Ik had hem eigenlijk allang en zonder na te denken weggepletterd...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:17 schreef Anno20 het volgende:
Vandaag een speler uit m'n jeugd getrokken...
[..]
Normaal zou ik deze spelers nooit op de transferlijst gooien, maar deze heeft toch redelijk leiderschap en krachtig als specialiteit... Verder is het nog wel prima als hij iets hoger zit in 1 van beide skills, want hij is tenslotte nog maar 17+0...
Zelf denk ik toch maar op de lisjt te gooien, zodat ik evt. nog wat verdien aan het feit dat hij misschien getraind gaat worden en dan moederclubgeld enzo bij doorverkopen!
Wat denken jullie? Verkopen of toch maar weggooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |