26 jaar, uitstekend wing, goed pos, goed def, redelijk passen, redelijk ervaring....quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed.Wat had ie goed positie,uitstekend wing 27 jaar ofzo.Mischien hadden ze geld teveel
Denk dat die def stat meer geld kost als dat het extra stats oplevert.Tenzij je hem ook wel is defensief wil gebruiken dan is het natuurlijk een leuke multiskill.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:51 schreef Anno20 het volgende:
[..]
26 jaar, uitstekend wing, goed pos, goed def, redelijk passen, redelijk ervaring....
Ben nu aan het kijken naar de volgende speler:
24 jaar, Uitmuntend wing, uitstekend def, goed passen... Als Offencive winger... Misschien wat zonde van die verdedigen stat, maar dan draagt hij daaraan ook nog wat bij, of zouden jullie dat afraden?
Toppertje die was ik ook al kwijt sinds mn reinstall. Ik zie all1 dat ik met mn 19% en 23,1 jaar al goed zatquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De conditie-tabel
_19______15________ _9____ _31______30________ _18___
_20______16________ _9____ _32______32________ _19___
_21______17________ _10____33______34________ _20___
_22______18________ _11____34______36________ _21___
_23______19________ _11____35______38________ _22___
_24______20________ _12____36______40________ _23___
_25______21________ _13____37______43________ _25___
_26______23________ _13____38______45________ _26___
_27______24________ _14____39______48________ _28___
_28______25________ _15____40______51________ _29___
Dan zou ik wachten tot morgen. Als er dan een speler is die je echt wil hebben heb je tenminste nog wat cash over om door te bieden zonder dat je zit van fuck had ik nog 100000 gehad had ik m mischien kunnen hebben. Ik kijk zelf namelijk met zulke bedragen niet op 1 of 2 tonnetjes meer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Anno20 het volgende:
Het levert wel extra op in de flankverdediging... dat deed de vorige ook... maar heb al de speler aan m'n neus voorbij moeten laten gaan omdat ik geen cash meer had... heb max 1.7 mil te besteden op dit moment... als ik daar iets voor kan krijgen is het mooi, maar anders heb ik morgen 2 mil tot m'n beschikking en kan ik wat ruimer shoppen
Ik normaal ook niet echt... naja... heb verder geen tijd gehad dus ik wacht nog wel tot morgen... heb ik ook geen kans op een vormdrop ivm niet gekregen trainingquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toppertje die was ik ook al kwijt sinds mn reinstall. Ik zie all1 dat ik met mn 19% en 23,1 jaar al goed zat
[..]
Dan zou ik wachten tot morgen. Als er dan een speler is die je echt wil hebben heb je tenminste nog wat cash over om door te bieden zonder dat je zit van fuck had ik nog 100000 gehad had ik m mischien kunnen hebben. Ik kijk zelf namelijk met zulke bedragen niet op 1 of 2 tonnetjes meer.
Daar heb je kans op maar die kan je ook krijgen als ze wel training hebben gehad. Met een beetje geluk krijgt de gene die je speler koopt die vorm drop. En de speler die je koopt moet je natuurlijk wel ff checken wanneer die zn laatste wedstrijden heeft gespeeld. Als hij de afgelopen weken gewoon gespeeld heeft hoef je daar niet bang voor te zijn al hoewel t altijd kan natuurlijk. Vorm is een erg ongrijpbaar en onvoorspelbaar begrip imo. Suc7quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:40 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt... naja... heb verder geen tijd gehad dus ik wacht nog wel tot morgen... heb ik ook geen kans op een vormdrop ivm niet gekregen training
Op zich is 250k best veelquote:Ard Nummerdor
TSI = 510 , 17 years and 6 days, passable form
Has wretched experience and wretched leadership abilities [Head]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set pieces: poor
Trainie van matig naar redelijk passen en een nieuwe middenvelder van redelijk naar goed.quote:TSI: 6510 (+6930/-420)
Conditie: 2 (+2/-)
Vorm: -2 (+3/-5)
Passen: 2 (+2/-)
Leuk maar wat heb ik er aan?quote:Rutger Christiansen: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Ook leuk nu maar hopen dat ie nog hoger kan komen.Volgens zn scout rapport kan ie zwak halen in passen dus die is al uit getraindquote:Donnie Reinders: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Passen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
Das voor mij een 1e dat ie verteld en wat de stat is van een speler en dat ie niets meer leren kan op dat gebied. Ook al wist ik al in mei dat ie op zwak zat qua positie spel.quote:Gideon van Olphen: Zijn Positiespel-vaardigheid is zwak.
Gideon van Olphen: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
Verwachte ik wel wat meer dan zwak positiespel. Nou ja dan volgende week maar promoveren met zn redelijk verdedigen en zwak positiespel. Ik ben benieuwd wat ie heeft aan passen en vleugelspel maar dat zal ook wel iets van zwak zijn.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Gideon van Olphen heet en 15 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Hoe vaak zal mn trainer dit soort onzinnige berichtjes nog gaan geven over dit jonkie? Volgens de scout kon ie goed in passen worden maar ja als daarmee heel zn talent duidelijk is dan is ie niet mn beste speler imo. Zo heb ik nog een verdediger lopen die goed kon worden voor ie bij t 1e zou komen en dat heb ik toch wat liever.quote:21-07-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
14-07-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
14-07-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
30-06-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
23-06-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
12-06-2008 20:45
09-06-2008 21:40
Wedstrijd Kim Veurman: Hij is vermoedelijk zwak in Vleugelspel op dit moment.
02-06-2008 21:50
Wedstrijd Kim Veurman: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
1 basisspeler gezakt in vorm, 2 stijgersquote:TSI: 1900 (+2620/-720)
Vorm: 4 (+6/-2)
Middenveld: 1 (+1/-)
Conditie: 1 (+1/-)
Belarmino Cuence:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitmuntend naar briljant.
quote:Rudie Voetelink:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van formidabel naar uitmuntend
Bijhouden met Hattrick Ratings. De makers van dat programma zijn echter gestopt, er vinden geen updates meer plaats en de downloadsite is niet meer. Ik heb het installatiebestand hier nog wel op m'n laptop, maar ik raad aan om een ander programma zoals Hattrick Organizer of Tomattrick te gaan gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:46 schreef FutureWorld het volgende:
Ik ben pas geleden ook begonnen met hattrick.. ofja, opnieuw begonnen na enkele jaren afwezigheidSpeel nu divisie IX..
Maar ik vroeg me af hoe jullie aan die +/- cijfers komen?
He handig! Dus om je 28 jarige spelers op uitstekend te houden moet je conditiepercentage 25% zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De conditie-tabel
_19______15________ _9____ _31______30________ _18___
_20______16________ _9____ _32______32________ _19___
_21______17________ _10____33______34________ _20___
_22______18________ _11____34______36________ _21___
_23______19________ _11____35______38________ _22___
_24______20________ _12____36______40________ _23___
_25______21________ _13____37______43________ _25___
_26______23________ _13____38______45________ _26___
_27______24________ _14____39______48________ _28___
_28______25________ _15____40______51________ _29___
Je keek niet scheel, ik typte iets sneller dan ik dacht..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef RemCOW het volgende:
[..]
He handig! Dus om je 28 jarige spelers op uitstekend te houden moet je conditiepercentage 25% zijn?
Hattrick Organizer bestaat nog wel hoor, zie http://www.hattrickorganizer.net/
Ze waren bezig met HO2, maar geen idee of dat nog ontwikkeld wordt.
Edit: Ohw, keek ik nou scheel of had je het eerst over HO ipv Hattrick Ratings?
Voor 0 op de lijst.quote:Hanso van Turenhout (211051089) 1
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, geblesseerd
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 15-11-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 352 ¤/week
Eigenaar: Real Club de Culo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
En dan 2-5 verliezen.quote:FC-binnenkantpaal
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Dorhals
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (laag)
Wonderlijk.. En dat voor de tweede wedstrijd op rij. In theorie is het mogelijk, maar dit is wel erg klote.. Je had nog kampioenschapsplannen? Zo ja, dan worden het 2 hele belangrijke wekenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
En dan 2-5 verliezen.Hoe krijgt de ME het voor elkaar..
3-2 verloren. nu nog wat vorm om mijn middenveld en het komt wel goed.quote:Rapport
Rooi united
Tactiek normaal
Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid bovennatuurlijk
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
3-0quote:FC RKDEO
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval goed (laag)
HatStats 172
Verdediging 86
Middenveld 33
Aanval 53
LoddarStats 9.65
Stefse Boys
Tactiek normaal
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 143
Verdediging 70
Middenveld 39
Aanval 34
LoddarStats 7.69
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
heej
misschien een rare vraag, maar wat betekenen die bruine sterretjes bij de sterrenrating van een speler??!
t houdt me al wéken bezig
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef rompompom het volgende:
[..]!
Dat is het aantal sterren dat ze hadden kunnen halen met uitstekende conditie. De gele staan dan voor wat ze aan het einde van de wedstrijd hadden. Je zit er niet echt meer in, hè?.
Zolang je nog geen bericht heb gehad dat hij uitgetraind is qua positiespel, traint hij sneller in je Jeugdopleiding. Gewoon lekker laten zitten dus. Wat is je secundaire training? Je zou of verdedigen of passen moeten doen, daar heeft-ie ook nog wat aan.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:12 schreef Mister_RM het volgende:
Ik heb nog een vraagje over het jeugdteam. Ik heb nu een leuk spelertje van 6,5 sterren op het middenveld. Daarmee vroeg ik me af of hij nog gaat groeien in zijn middenveld. In excel hou ik een lijstje bij:
18 maart: zwak
1 april: matig
3 mei en 28 mei: redelijk positiespel
Nu is hij dus al 3 maanden niet gestegen in positiespel (maar in sterren wel zo'n halve tot 1 ster). Wat moet ik nu met dit jeugdtoppertje doen? Naar mijn echte team halen? Want in 8 weken stijgt hij dan al 1 in positiespel. Of moet ik hem houden in mijn jeugdteam tot hij 19 wordt? Misschien gaat hij opeens sneller stijgen, net als in het begin?
Jullie zouden me erg helpen met een antwoord, want ik loop hier al een tijdje mee rond
Mijn nieuwe jeugd pull. Nu ff twijfelen of ik m zelf hou of verkoop. Ik denk verkoop want zn bij stats vind ik te laag. Iig kan ie een wedstrijdje mee spelen in de Fok!Cupquote:Gideon van Olphen (211177455)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 16-11-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 313 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Volgens mij heeft dat met vorm te maken hoor en niet met conditie. Al mijn spelers hebben uitstekend conditie maar ik heb ook spelers rond lopen met een aantal bruine sterren.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef rompompom het volgende:
[..]!
Dat is het aantal sterren dat ze hadden kunnen halen met uitstekende conditie. De gele staan dan voor wat ze aan het einde van de wedstrijd hadden. Je zit er niet echt meer in, hè?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |