quote:
Uitgedaagdquote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef AirRaid het volgende:
8-1 gewonnen, sta nu op een 2e plek volgende week uit tegen de numer 3
iemand btw zin in een jeugdfriendley?
quote:United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitstekend
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging goed (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (laag)
Veel Te Goed
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval wereldklasse (heel laag)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
We kunnen hier ook een 4 wekenlijks item van maken hoor dan hoeven we niet te zoeken naar tegenstanders en of ik nou win of verlies in zo een wedstrijd maakt mij niet uit. Het gaat me puur en all1 om de training van mn talentjes.quote:
Ik heb 693 omdat ik m'n eerste wedstrijd dit seizoen met 9-1 won.quote:Op maandag 21 juli 2008 om 11:30 schreef Yankee_One het volgende:
21-07-2008 Behaalde een 834e plaats op de nationale ranglijst 35 64721
Ah, je begint goed. Zo mag ik het horenquote:
Dit zijn de opmerkingen van Rinus de Vries voor deze wedstrijd:
Dag baas!
Dat is mooi, ik heb graag dat m'n spelers goed presterenquote:Joachim Wildeboer: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Bedankt voor de tipquote:Luca Appeldoorn: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Passen traint.
quote:Izaak Vernooij: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.
Mooi dat je me dat voor de vierde keer verteld.. Maarreh, 't is een winger, hoe zit 'ie in z'n vleugelspel?quote:Igor van Silfhout: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu zwak is.
Het is een fokking centrale verdediger. Nouja, geeft niet, gelukkig vertel je me dat pas voor de 3e keer..quote:Joachim Wildeboer: We hebben deze week ook Vleugelspel getraind. Hij lijkt daarin waardeloos te zijn.
En ook dit is niet de eerste keer dat je me 't komt vertellenquote:Igor van Silfhout: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
Dat mag ik verdorie hopen, kloothommel. Ik train positiespel en vleugelspel, maar kennelijk is het erg lastig om me ook maar iets over het positiespel van m'n centrale middenvelders of het vleugelspel van m'n vleugelspelers en vleugelverdedigers te vertellenquote:Oké, ik kom binnenkort bij je terug met meer trainingsverslagen.
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Rinus de Vries![]()
[..]
Ah, je begint goed. Zo mag ik het horen
[..]
Dat is mooi, ik heb graag dat m'n spelers goed presteren
[..]
Bedankt voor de tip![]()
[..]
![]()
[..]
Mooi dat je me dat voor de vierde keer verteld.. Maarreh, 't is een winger, hoe zit 'ie in z'n vleugelspel?![]()
[..]
Het is een fokking centrale verdediger. Nouja, geeft niet, gelukkig vertel je me dat pas voor de 3e keer..![]()
[..]
En ook dit is niet de eerste keer dat je me 't komt vertellen![]()
[..]
Dat mag ik verdorie hopen, kloothommel. Ik train positiespel en vleugelspel, maar kennelijk is het erg lastig om me ook maar iets over het positiespel van m'n centrale middenvelders of het vleugelspel van m'n vleugelspelers en vleugelverdedigers te vertellen
1 mil voor dat vleugelspelertje?Tikfoutje zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:16 schreef Anno20 het volgende:
Zouden mensen kunnen kijken naar m'n twee goedkope vleugelspelers en daar evt een openingsbod op doen? ik wil namelijk voor morgen een nieuwe vleugelspeler aanschaffen die zondag mee gaat doen in de competitie en ik heb waarschijnlijk voor dat doel wat extra geld nodig!
Bvd
Vroeg toch ook niet om op die te bieden... wat je op zich mag doen als je dat graag wilt verder...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef foetre het volgende:
[..]
1 mil voor dat vleugelspelertje?Tikfoutje zeker
quote:
Hij heeft me 4x weten te vertellen dat Vernooij op redelijk positiespel zat, maar dat 'ie inmiddels goed was, kreeg ik dan weer niet te horen.. Nouja, ongeduldig als ik was heb ik 'm daarnet toch maar gepromoveerd. Iemand interesse? Transfervergelijking geeft zo'n 240k aan voor spelers met ongeveer hetzelfde TSI, er zijn er bij die iets jonger zijn.. Gezien ik m'n eigen trainingsprogramma eigenlijk wel vol heb, wil ik 'm bij interesse wel op 'een gunstig tijdstip' (naar keuze) voor 200k op de lijst zetten..quote:Izaak Vernooij (210688090)
17 jaar en 71 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 01-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 372 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Toch een leuk spelertje zeg! en jij maar klagen over je jeugd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft me 4x weten te vertellen dat Vernooij op redelijk positiespel zat, maar dat 'ie inmiddels goed was, kreeg ik dan weer niet te horen.. Nouja, ongeduldig als ik was heb ik 'm daarnet toch maar gepromoveerd. Iemand interesse? Transfervergelijking geeft zo'n 240k aan voor spelers met ongeveer hetzelfde TSI, er zijn er bij die iets jonger zijn.. Gezien ik m'n eigen trainingsprogramma eigenlijk wel vol heb, wil ik 'm bij interesse wel op 'een gunstig tijdstip' (naar keuze) voor 200k op de lijst zetten..
Hey, ik zeg niet dat m'n jeugd slecht is. Ik klaag over die waardeloze trainert van me met z'n bagger trainingsverslagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch een leuk spelertje zeg! en jij maar klagen over je jeugd.je staat gedeeld 1e en plukt zulke knaapies uit je opleiding.
Lijkt wel een beetje op mijn jeugd. Ik vraag me af hoe foetre steeds zulke jeugd ratings blijft houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat m'n jeugd slecht is. Ik klaag over die waardeloze trainert van me met z'n bagger trainingsverslagenWist ik veel dat Vernooij goed PM had..
Anyways, wel dus een 6,5* centrale middenvelder weg nu. In de verdediging loopt allemaal prut rond
Je had ook niet gehoord dat deze op goed zat qua pmquote:(ik heb in de trainingsrapporten nog niet hoger dan 'matig' voorbij horen komen..)
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel ooit 1x een uitstekend verdediger gepulled maar daar heb ik nooit info over gehad toen der tijd.quote:en ik heb ook maar 1 fatsoenlijke aanvaller (Janson - kon uitstekend worden).
Ik denk dat we dat allemaal willen maar dat is ook weer de charme van de jeugd en onthoud dat ze nog aan t ontwikkelen zijn he. De jeugd staat nog steeds in zn kinderschoentjesquote:Jeugdacademie is wel rendabel, maar ik zou toch graag wat fatsoenlijker 'informatieverstrekking' hebben.. Dat maakt het volgen van de jeugd een stuk plezieriger..
Leuk om dat keer op keer te horen. Hij is m'n spits en ik train. Positiespel en om de week controlerend spel en passenquote:Kim Veurman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Leuk om dat te horen nu ie 17 is vandaag gepulled wordt en dit zn scout rapport was:quote:Mitchell Feberwee: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Net alsof ik m nu dan nog als sp hoer ga gebruiken in de jeugd.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Mitchell Feberwee heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
leuk om te wetenquote:Donnie Reinders: Hij heeft echt profijt gehad van de Passen-training deze week. Goed om te zien dat ons werk effect heeft.
Boeie hij is een reserve die ik naar mn jeugd heb gehaald in nood door dat ik een gebrek heb aan spelers.quote:Wilhelm Femer: Je zult hem nooit een 'schwalbe' zien maken op het veld. Dat moet je dat joch nageven!
Gefeliciteerd lekker belangrijk.quote:Donnie Reinders: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.
Nee dat is interesant! GRRRRRquote:Gerjan Bruens: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu rampzalig is.
Eindelijk iets waar ik een klein beetje wat mee kan. ook al zei ie dat vorige week ook al.quote:Arnold Bloemhard: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin matig te zijn.
leuk om te horen. All1 is dit een invaller die door gebrek aan beter talent in de basis staat.quote:Goris Gruyters: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
En die was getalenteerd als SP hoer HAHAHAHAHAHAHA.quote:Mitchell Feberwee (210743533)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 11-11-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 311 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ach wat zal ik zeggen elke keer als ik er 1 pull komt er weer een andere goede speler via m´n scout.Ik heb gewoon af en toe wat gelukjes met me spelers .Als ik wil kan ik elke linie trainen alleen is het jammer dat individueel ni zo snel traint.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn jeugd. Ik vraag me af hoe foetre steeds zulke jeugd ratings blijft houden.
[..]
Wat denk ik wel het verschil maakt.. Jij hebt nogal wat 17 (hoog) en 18-jarigen op 'niet-trainingsposities' rondlopen. Spelers die ook gewoon 2 (of meer) seizoenen al in je jeugd rondlopen. Ik probeer toch zoveel mogelijk om al m'n talenten (ongeacht positie en voorzover ze verkoopwaardig - en uitgetraind - zijn) ergens rond hun 17e verjaardig te promoveren, zodat ze nog wat geld opleveren. Als je inderdaad voortdurend je 'matige/redelijke' spelers laat staan, dan blijf je daarmee een stevige basis onder je jeugdteam houden. Vervolgens kun je daarbinnen de échte talenten uit 1 trainingslinie optrainen voor de verkoop. Misschien dat ik daar ook maar eens mee moet beginnen. Op de lange termijn loont dat waarschijnlijk nog meer ook qua verkoop (immers heb je meer mogelijkheden om je op 1 soort spelers te blijven concentreren = grotere kans op 'toppers') en je kunt er, voor wat het waard is, in de jeugdcompetitie nog mee blijven presteren ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen elke keer als ik er 1 pull komt er weer een andere goede speler via m´n scout.Ik heb gewoon af en toe wat gelukjes met me spelers .Als ik wil kan ik elke linie trainen alleen is het jammer dat individueel ni zo snel traint.
Wat ik al helemaal jammer vindt is dat je 16 jarige uitgeleerde spelers niet kan promoveren.
Ik train nu maar passen maar qua scoren leren ze niks meer.
Als ik dit jaar kampioen word is dat de 3e keer op rij
Klopt allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat denk ik wel het verschil maakt.. Jij hebt nogal wat 17 (hoog) en 18-jarigen op 'niet-trainingsposities' rondlopen. Spelers die ook gewoon 2 (of meer) seizoenen al in je jeugd rondlopen. Ik probeer toch zoveel mogelijk om al m'n talenten (ongeacht positie en voorzover ze verkoopwaardig - en uitgetraind - zijn) ergens rond hun 17e verjaardig te promoveren, zodat ze nog wat geld opleveren. Als je inderdaad voortdurend je 'matige/redelijke' spelers laat staan, dan blijf je daarmee een stevige basis onder je jeugdteam houden. Vervolgens kun je daarbinnen de échte talenten uit 1 trainingslinie optrainen voor de verkoop. Misschien dat ik daar ook maar eens mee moet beginnen. Op de lange termijn loont dat waarschijnlijk nog meer ook qua verkoop (immers heb je meer mogelijkheden om je op 1 soort spelers te blijven concentreren = grotere kans op 'toppers') en je kunt er, voor wat het waard is, in de jeugdcompetitie nog mee blijven presteren ook
Nog ff een opmerking over m'n Jeugd trainings verslag. Dit is mn keep wat kan t me dan verrotten hoe goedSLECHT hij is in passenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:21 schreef Outpost76 het volgende:Gerjan Bruens: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu rampzalig is. Nee dat is interesant! GRRRRR
Ok ok VV Acries is een bot dus dat moet kunnen maar Stefse boy's ben ik niet zeker over. Aangezien ik geen wedstrijden meer win (buiten bot teams) vraag ik me af of mn team wel weet te winnen. Dit kan wel weer leuk worden voor de leeg loop van mn fanclub. Ik ben er dit seizoen denk ik al een stuk of 30 kwijt. Leuk dat hattrickquote:Wedstrijdprogramma
Datum Teams Verwachting
27-07-2008 21:00 (Competitie) FC RKDEO - Stefse Boys wij zijn favoriet
03-08-2008 21:00 (Competitie) VV Acies - FC RKDEO wij zijn favoriet
10-08-2008 21:00 (Competitie) FC RKDEO - VV Acies makkie!
Hij heeft al wat passen trainingen gehad en hopelijk stijg ie voor de verkoop naar uitmuntend passen. Ik moet mede daar door nog ff na gaan of ik m nou wel wil verkopen voor dat ie stijgt. Met het komende programma kan ik m misschien beter nog maar even houden. Dit omdat ik toch de komende paar weken passen train.quote:Pierluigi Chiezzi Porrini (112644385)
24 jaar en 11 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 01-11-2008
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 18 400
Loon: 3 502 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ja ik heb een goed goed coachquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:57 schreef foetre het volgende:
Je hebt toch een goed/goed coach?Dan zou ik lekker elke wedstrijd blijven PICen 532 counter 3 centrale mids .
Je vleugel verkopen en daarvan een super keeper kopen en als je dat al hebt een goede spits en natuurlijk def trainen en niks anders.
Dat weet ik zelf ook nog niet. Misschien stoppen, misschien niet..quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef foetre het volgende:
Wat ben je van plan
Welke precies?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb iig 3 van je trainees gebookmarkt
quote:Tomas van Roden (205436199)
17 jaar en 88 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 16-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 513 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 26-07-2008 om 14:40
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
1 000 ¤ door United Black Panthers
Plaats een bod op deze speler
Zondequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:05 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Welke precies?
Ik verwacht zelf een boel geld te krijgen voor mn keeper, Eddie Svanbo...
Foetre, ik heb momenteel helemaal geen zin om veel tijd in HT te stoppen....
Sommigen raken op het spel uitgekeken. Daar doe je niks aan. Drukke periode in studie, huiselijk leven, sport. Het kan allemaal debet eraan zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef foetre het volgende:
Je bent niet goed.Nieuw team opbouwen,nieuwe taktiek en nieuwe trainingsmethode wil het spel ook wel is leuker maken.
Doe je nog wel wat voor de Fok!Cup of ga je steeds WO's veroorzaken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:05 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Welke precies?
Ik verwacht zelf een boel geld te krijgen voor mn keeper, Eddie Svanbo...
Foetre, ik heb momenteel helemaal geen zin om veel tijd in HT te stoppen....
Druk is geen excuus.Opstelling maken is 2 minuten werk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:44 schreef Lennox het volgende:
[..]
Sommigen raken op het spel uitgekeken. Daar doe je niks aan. Drukke periode in studie, huiselijk leven, sport. Het kan allemaal debet eraan zijn
Trainies hoef je niet te kopen die haal je nl uit je Jeugd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Lennox het volgende:
Als je geen kans meer ziet om trainees te kopen, dan is het hele spel in principe nutteloos. Je kan wat aan blijven modderen, maar om het serieus te spelen gaat er (te) veel tijd inzitten.
Ik ga er wel weer wat aan doen, maar ik had zo'n leuke vakantie de afgelopen 2 weken, day ik geen moment aan internet heb gedachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je nog wel wat voor de Fok!Cup of ga je steeds WO's veroorzaken?
Gelukkig en gelukkig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ga er wel weer wat aan doen, maar ik had zo'n leuke vakantie de afgelopen 2 weken, day ik geen moment aan internet heb gedacht
quote:Pé Cleveringa (210793923) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Alltid!
17 jaar en 63 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 11-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 396 ¤/week
Eigenaar: FC Bifröst
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk SP: redelijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef foetre het volgende:
[..]
1 mil voor dat vleugelspelertje?Tikfoutje zeker
Kun je je dat 'vleugelspelertje nog herinneren? 4x op geboden...quote:23-07-2008 Josep Cavallé Verkocht veilchen 32 1 062 000 ¤ 6 680
Ze zijn niet goed.Wat had ie goed positie,uitstekend wing 27 jaar ofzo.Mischien hadden ze geld teveelquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Anno20 het volgende:
[..]
[..]
Kun je je dat 'vleugelspelertje nog herinneren? 4x op geboden...
Nu een iets minder multiskill uitmuntend vleugelspel en redelijk of goed passen terugkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |