)
 )

Maar ik ga zelden in de volle zon zitten en al helemaal niet 'zonnebaden'. Ik heb vitiligo, dus als ik dat wel doe, worden de vlekken zichtbaar. Vanwege mijn bleke huid zijn ze dat nu vrijwel niet.
 Maar ik ga zelden in de volle zon zitten en al helemaal niet 'zonnebaden'. Ik heb vitiligo, dus als ik dat wel doe, worden de vlekken zichtbaar. Vanwege mijn bleke huid zijn ze dat nu vrijwel niet.

).
 ).

Dan had het toch op de ingrediëntenlijst moeten staan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:51 schreef SHE het volgende:
Wrs is alleen de essence van laurier toegevoegd.
Ben je trots op me? Ik heb datgene gekozen met het hoogste eiwit- en het laagste kh-gehalte. Wel f*ing duur, dat spul. Maar ik ben niet van plan om het elke dag te eten, meer als afwisseling op de eitjes als ontbijt.quote:Mooi lijstje Ise, en met die goji-muesli heb je een schitterend product in huis gehaald

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.

chinese koolquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Isegrim het volgende:
SHE: jij had het ergens over visrijst als afwisseling op die Japanse rijst. Is dat gewoon een kwestie van wat vis toevoegen aan het basisrecept of was dat een heel ander recept? Niet gebookmarked.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |