abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60208579
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ron Blaauw
Menu ziet er goed uit. Wel de moeite waard om een keer te reizen zo te zien.
pi_60208714
Neem wel een zak geld mee
pi_60208723
200 p.p. als je alles neemt incl champagne en vier wijnen.
pi_60208809
Da's redelijk aan de prijs, maar als het echt goed is, heb ik dat over voor een etentje.

Ik heb besloten dat ik morgen ouderwetsche kippensoep ga maken. Met winterpeen, prei, bleekselderij en vooral heel veel kip. Geen vermicelli. En dan gewoon als avondmaal. Voor vriendlief stokbrood o.i.d. erbij.

Vanavond hebben we een feestje en eet ik daar. We slapen daar ook. Ik neem een bak met Japanse rijst mee zodat ik ontbijt heb.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:17:49 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60208876
En omdat een gezonde huid ook bij een gezond lijf hoort, nog even de tip van flip:
De zonnebrand van het kruidvat @ 5, 95 per joekelfles is de best geteste zonnebrandmelk volgens de consumentenbond.
Goedkoop wint weer eens! Biodermal @ 20 eurootjes is tweede.
De beste van vorig jaar ( Ambre solaire ) is nu van de troon verstoten.

( volgende week is het weer zomer, dames )
pi_60209180
Ik mijd de zon, nog goedkoper.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:36:26 #207
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60209270
Ook ongezond, zon heb je nodig om vit D aan te kunnen maken.
pi_60209315
Niet mijden als in de hele dag binnenblijven. Maar ik ga zelden in de volle zon zitten en al helemaal niet 'zonnebaden'. Ik heb vitiligo, dus als ik dat wel doe, worden de vlekken zichtbaar. Vanwege mijn bleke huid zijn ze dat nu vrijwel niet.
pi_60209437
Heel veel mensen hebben dat! Zag er deze week nog drie (in gezicht, op handen etc)
pi_60209473
Ja, het komt best veel voor geloof ik. De oorzaak is nog steeds niet precies bekend, maar het is wel genetisch. Mijn oom heeft het bijvoorbeeld ook.
pi_60209700
Ik ben wit met soms witte vlekken in m'n gezicht, dus bijna niet zichtbaar. Maar dat komt denk ik door eczeem/hormoonzalf
pi_60210719
Gekocht bij Gimsel: chocola met 85% cacao, shoyu, goji-muesli en laurierdrop (100% zoethoutwortelextract, which makes me wonder: waarom heet dat spul laurierdrop als er geen laurier in zit? ).
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:51:25 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60210852
Wrs is alleen de essence van laurier toegevoegd.

Mooi lijstje Ise, en met die goji-muesli heb je een schitterend product in huis gehaald
pi_60211164
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:51 schreef SHE het volgende:
Wrs is alleen de essence van laurier toegevoegd.
Dan had het toch op de ingrediëntenlijst moeten staan?
quote:
Mooi lijstje Ise, en met die goji-muesli heb je een schitterend product in huis gehaald
Ben je trots op me? Ik heb datgene gekozen met het hoogste eiwit- en het laagste kh-gehalte. Wel f*ing duur, dat spul. Maar ik ben niet van plan om het elke dag te eten, meer als afwisseling op de eitjes als ontbijt.
pi_60211189
Nu weer een schaaltje Japanse rijst.

Weet je? Ik voel me echt schoon met dit eten.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 17:16:47 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60211332
Dat is de bedoeling dus ook. En als je maar genoeg van de rijst eet, dan zul je ook merken dat je velletje prachtig glad, glanzend en zacht gaat worden.
Oblivion vertelde me gisteren nog dat ze zo verrukt was over de staat van haar huid; en dat is echt de rijst.
Nu begrijp ik ook waarom die Aziaten allemaal van die schitterende huidjes hebben.
Je krijgt een hele subtiele glanzende gloed over je velletje, beetje a la sylvie meis. Kan geen bodylotion tegenop.
pi_60211420
Hm, dat vind ik helemaal niet erg, want ik heb een wat vervelende huid soms. Zouden mijn pukkeltjes die ik eens per maand krijg ook wegblijven straks?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 17:29:36 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60211538
Jazeker, alleen pas dan op met teveel eiwitten.
Zorg dan dat je doordeweeks wat meer groenten eet en wat minder vlees/vis.
Gewoon beperken tot avondeten en overdag alleen groenten, fruit en granen.

Als je te hoog in je eiwitten zit verhoog je de kans op pukkeltjes, je komt daar alleen achter door het te proberen helaas. Sommige mensen hebben niet genoeg enzymen in de darmen om eiwitten adequaat af te breken ( zoals ikzelf ) waardoor een acute uitbraak van pukkeltjes het gevolg kan zijn van een hoge eiwit-inname.
Weer andere mensen hebben nergens last van.

Overigens kan zink helpen om dit weer de kop in te drukken.

Veel mensen klagen weleens dat ze van vet of vlees pukkels krijgen. Het is niet het vet of het vlees wat ervoor zorgt dat ze het krijgen, maar het kan dus liggen aan een te hoge eiwit-inname. Dat of ze zijn hormonsters.
pi_60211585
Ik heb wel een vreemde hormoonhuishouding volgens mij. Ik reageer op hormonale anticonceptie bijvoorbeeld vaak tegenovergesteld van wat in de bijsluiter staat. Mijn hormonen zijn raar.

Ik mķet dit even crossposten omdat ik het gewoon fukcing hilarisch vind:
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje en haar man zijn negen dagen in Thailand. Ze waren op pad in een taxi en de chauffeur vroeg of ze naar een pingpongshow wilden. Ze dachten, waarom niet. Mijn zusje vroeg of ze ook mee zou kunnen doen en dat kon de chauffeur wel regelen. Pas toen ze binnenkwamen in de bar, realiseerden ze zich dat een pingpongshow in toeristisch Thailand helemaal niets met tafeltennis te maken heeft.

pi_60211598
er zit een harssttrip op m'n been maar ik durf hem er niet af te trekken
pi_60211730
Zal ik even langskomen?
pi_60211756
Ja is goed
pi_60211862
Waar woon je?
pi_60211923
SHE: jij had het ergens over visrijst als afwisseling op die Japanse rijst. Is dat gewoon een kwestie van wat vis toevoegen aan het basisrecept of was dat een heel ander recept? Niet gebookmarked.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 18:04:09 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60212048
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Isegrim het volgende:
SHE: jij had het ergens over visrijst als afwisseling op die Japanse rijst. Is dat gewoon een kwestie van wat vis toevoegen aan het basisrecept of was dat een heel ander recept? Niet gebookmarked.
chinese kool
pandanrijst
1 gerookte makreel
prei
zout en peper

chinese kool in reepjes, makreel ontgraten en in bakje doen, rijst koken en ijskoud laten worden.
Olie in wok, prei erin, kool erin, wokken. Wanneer glazig, de rijst en vis erbij. Flink zout en peper. Klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')