abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60206229
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat huisje wat je ziet is het atelier van Meneer C. Het huis waarin we wonen (en waar mijn atelier is) staat buiten beeld. (ik woon half in Belgie, half in Amsterdam)
Wat een prachtig plekje zeg. Mag ik een weekje komen logeren?
pi_60206316
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef -marz- het volgende:

Check. Check.
Heb een mooi Adidas zwempak en een mooie Speedo bril, de laatste keer dat ik ben wezen banen trekken is denk ik 4 jaar geleden.

Er is een tijd geweest dat ik ging krantenlopen --> zwembad --> school ! Zat ik tijdens wiskunde de chloorlucht nog op te snuiven.
Ik heb een bikkelzomer gehad waarin ik elke dag ging zwemmen om een depressie af te wenden (ik had m'n ex opzij gezet en moest weer bij m'n vader in Ede wonen om een dak boven m'n hoofd te hebben...). Dat zwemmen heeft me echt gered. Ineens zag ik er goed uit, kreeg ik een kamer aangeboden in Bloemendaal (vlakbij de zee) en vond ik de liefde van m'n leven. En dat allemaal dankzij zwemmen.
quote:
Vandaag ben ik op de schietbaan te vinden!
Leuke hobby?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_60206360
Hahaha Claudia, dat is wel spectaculair ik raakte er enkel 2 kilo mee kwijt Maar ik heb ook een adidas badpak en een speedobrilletje, Marz. En ook nog een achtje - beetje spierballen kweken
pi_60206380
Even een vraagje:

Ik wil mijn suikerconsumptie naar beneden hebben, met name in de ochtend. Ontbijt = magere yoghurt met Special K-spul en een schep suiker. Nu heb ik de suiker vervangen door honing, is dat een slim idee of maakt het geen moer uit ten opzichte van gewone witte kristalsuiker?
En de Special K, daar is vast ook een beter alternatief voor, maar wat?
Yoghurt wissel ik wel af met magere kwark of biogarde.
pi_60206441
Honing = suiker met een klein beetje extra. Maar qua koolhydraten is het niet de moeite om om te schakelen; beter neem je dan zoetstof. Of gewoon niets.
Ik eet (bij vlagen) gewoon kale muesli in de yoghurt. Is even wennen, maar als je eenmaal bent omgeschakeld, hoef je al die zoete prefab ontbijtgranen niet meer
pi_60206510
Het wokken van een forse hoeveelheid rijst is een goede training voor je armspieren. Het mes snijdt aan twee kanten.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:07:49 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60206513
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:00 schreef Plukie86 het volgende:
Even een vraagje:

Ik wil mijn suikerconsumptie naar beneden hebben, met name in de ochtend. Ontbijt = magere yoghurt met Special K-spul en een schep suiker. Nu heb ik de suiker vervangen door honing, is dat een slim idee of maakt het geen moer uit ten opzichte van gewone witte kristalsuiker?
En de Special K, daar is vast ook een beter alternatief voor, maar wat?
Yoghurt wissel ik wel af met magere kwark of biogarde.
probeer eens optimel yoghurt? aarbei/ perzik/ bosvruchten of vanille, dus hoef je niets toe te voegen en komt qua calorieen overeen met magere yoghurt
*aanrader*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 juli 2008 @ 13:08:17 #158
163650 Greys
pi_60206522
Goedemiddag allen

Het komt hier met bakken uit de lucht!
Co, als ik je foto zie van atelier en zwemvijver krijg ik meteen heimwee (en Bink ook, die zou graag nog even tussen de kikkervisjes je vijver in duiken ). Wat een heerlijk bezoekje was dat, met je lekkere broodjes

Ik heb ook gezwommen, maar dan in een bad waar de mensen zich wèl aan de regels hielden en waar een heerlijk muziekje werd gedraaid. Dat was zalig baantjes trekken. Alleen nu is dat zwembad iets te ver weg (ben verhuisd) en waar ik nu woon komt pas volgend jaar een zwembad

Marz, wat een leuke hobby, schieten! Vroeger toen ik nog thuis woonde had mijn vader een kogelvanger op zolder en mochten we met de luchtbuks schieten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60206529
Oh en BTW Plukie, de natuurwinkel heeft lekkere muesli's. De goedkope euroshopper/c1000-huismerkmeuk vind ik altijd wat kleur- en smaakloos; bij de natuurwinkel hebben ze ze met meer granen en verschillende noten enzo. Veel smakelijker! Dat stelletje mueslivreters weet wel wat lekker is
pi_60206539
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat huisje wat je ziet is het atelier van Meneer C. Het huis waarin we wonen (en waar mijn atelier is) staat buiten beeld. (ik woon half in Belgie, half in Amsterdam)
gaaf zeg!
ik wil naar de stad maar ik moet ook hardlopen
pi_60206567
Optimel is wel een goed plan, ik heb hier nog een pak caramelvla liggen. En muesli eet ik ook wel eens (maar de laatste tijd niet meer). Vooral die van Zonnatura is lekker, maar ik kan ook wel eens kijken of de natuurwinkel hier lekkere soorten heeft.

Thnx voor de tips.
pi_60206606
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha Claudia, dat is wel spectaculair ik raakte er enkel 2 kilo mee kwijt Maar ik heb ook een adidas badpak en een speedobrilletje, Marz. En ook nog een achtje - beetje spierballen kweken
Ik heb de werkelijkheid hooguit iets 'getweakt'.

Op vakantie in het buitenland ga ik elke dag zwemmen. Ik word wakker, trek m'n badpak aan en spring meteen in het water. Daar ga ik een uurtje baantjes trekken, en daarna samen met mijn lief ontbijten. Handdoek om me heen geslagen, en dan die fijne loomte van het zwemmen in m'n lijf. Wat een zaligheid.

Over 2 weken ga ik gelukkig op vakantie! Ik ben wel voornemens om te blijven eten zoals ik nu doe, met een enkele uitzondering voor een risotto of wat focaccia.
pi_60206639
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

gaaf zeg!
ik wil naar de stad maar ik moet ook hardlopen

Het kan allebei!! Ja ja, ik weet dat dat misschien een verrassing is, maar dat hardlopen, daar ben je met douchen erbij nog geen uurtje mee kwijt! Welke stad bedoel je Almere of A'dam? Indien A'dam, kom bij mij wat drinken in de galerie!

Ik heb veel trek vandaag, waarom is dat nou weer?
pi_60206690
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en BTW Plukie, de natuurwinkel heeft lekkere muesli's. De goedkope euroshopper/c1000-huismerkmeuk vind ik altijd wat kleur- en smaakloos; bij de natuurwinkel hebben ze ze met meer granen en verschillende noten enzo. Veel smakelijker! Dat stelletje mueslivreters weet wel wat lekker is
Hmja, goed plan, ik zal ook weer eens een bezoekje brengen aan de natuurwinkel hier om de hoek, die nota bene meer dan eens is uitgeroepen tot beste natuurwinkel van Nederland.
pi_60206692
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
Goedemiddag allen

Ja fdikkie, hier ook Ik wil eigenlijk in Brussel gaan tassen-shoppen vandaag

Claudia, dat klinkt echt zalig Maar een beetje pasta moet ook wel kunnen, toch? Misschien een incidenteel stukje tiramisu?
Ik heb al dagen zin in tiramisu; ik had voor de Mr een bakje gekocht omdat hij een chagrijnige rotdag had gehad. En ik had beter niet een hapje kunnen proeven, want nu wil ik ook
pi_60206709
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
Goedemiddag allen

Co, als ik je foto zie van atelier en zwemvijver krijg ik meteen heimwee (en Bink ook, die zou graag nog even tussen de kikkervisjes je vijver in duiken ). Wat een heerlijk bezoekje was dat, met je lekkere broodjes

Ik heb ook gezwommen, maar dan in een bad waar de mensen zich wèl aan de regels hielden en waar een heerlijk muziekje werd gedraaid. Dat was zalig baantjes trekken. Alleen nu is dat zwembad iets te ver weg (ben verhuisd) en waar ik nu woon komt pas volgend jaar een zwembad

Marz, wat een leuke hobby, schieten! Vroeger toen ik nog thuis woonde had mijn vader een kogelvanger op zolder en mochten we met de luchtbuks schieten
Ik heb vroeger wel heel vaak meegedaan aan de zwemvierdaagse!!! (was ik 10-)

Hier ook, met bakken uit de lucht op het moment!

Was gezellig he! We kunnen wel een keer een Belgie-meet houden. Moet ik wel een keer wachten dat de meneer een keer in Amsterdam is en ik niet, want ik denk dat hij een huis vol kakelende dieet-kippen niet echt op prijs zal stellen
pi_60206734
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Het kan allebei!! Ja ja, ik weet dat dat misschien een verrassing is, maar dat hardlopen, daar ben je met douchen erbij nog geen uurtje mee kwijt! Welke stad bedoel je Almere of A'dam? Indien A'dam, kom bij mij wat drinken in de galerie!

Ik heb veel trek vandaag, waarom is dat nou weer?
Almere. Ik moet een keer opschrijven waar je precies zit want ik loop wekelijks over de grachten van Amsterdam!
De planning: Evy les 3 inhalen want die heb ik overgeslagen
Douchen. Benen harsen en haar stijlen. ik ben gister met een pincet wezen epileren want na dat horrorverhaal.......................
naar de stad
uit eten!

-edit-
huuuuuuuh regen!
pi_60206751
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja fdikkie, hier ook Ik wil eigenlijk in Brussel gaan tassen-shoppen vandaag

Claudia, dat klinkt echt zalig Maar een beetje pasta moet ook wel kunnen, toch? Misschien een incidenteel stukje tiramisu?
Ik heb al dagen zin in tiramisu; ik had voor de Mr een bakje gekocht omdat hij een chagrijnige rotdag had gehad. En ik had beter niet een hapje kunnen proeven, want nu wil ik ook
Tirami su kan je best makkelijk suikervrij zelf maken! Een paar dingetjes aanpassen en het is SHE proof!

Toen ik Atkins deed, maakte ik het best vaak.
pi_60206939
het hoost
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 juli 2008 @ 13:30:53 #170
163650 Greys
pi_60206979
Echt niet normaal he, die regen. Het is gewoon donker!
Maarrrrrr het zomerweer is in aantocht! Joepieeeeeee!

* Greys loert met een schuin oog en grote angst naar de Epilady
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:31:02 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60206983
Dames, help!

Ik heb voor vanavond dus piepkleine, superbiologische lamsbiefstukjes. Daarbij de aardappelpuree met olie, truffel en parmezaan. Nu komt de groente en ik kan niet kiezen. Mijn logica zegt me dat ik iets aards erbij moet serveren, omdat de truffel/aardappel combi dat ook is. Dus ik dacht aan een pakketje portobello's gesmoord in de oven met knof/peterselie en olijfolie.
Maar mijn ogen vinden dat er iets groens bij moet; en ik dacht aan peultjes.
Wilt u voor mij kiezen voordat ik mezelf nog gekker maak dan ik al ben?

Ps: Melkmeisje, dat plekje in het Belgse is werkelijk verrukkelijk. Je bent een gezegend mens!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:31:58 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207000
Hier in Utrecht overigens volop zonnig. Dat gebeurt vaker en is echt een pluspunt aan Utrecht.
pi_60207028
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Dames, help!

Ik heb voor vanavond dus piepkleine, superbiologische lamsbiefstukjes. Daarbij de aardappelpuree met olie, truffel en parmezaan. Nu komt de groente en ik kan niet kiezen. Mijn logica zegt me dat ik iets aards erbij moet serveren, omdat de truffel/aardappel combi dat ook is. Dus ik dacht aan een pakketje portobello's gesmoord in de oven met knof/peterselie en olijfolie.

Ps: Melkmeisje, dat plekje in het Belgse is werkelijk verrukkelijk. Je bent een gezegend mens!
Ik vind portobello's lekkerder dan peultjes, dus daar zou ik voor gaan. Maar peultjes lijken me wel voedzamer qua vitamines e.d.
pi_60207036
quote:
Dames, help!

Peultjes!! Of snijboontjes!! Juist als tegengewicht voor de puree en lam, anders wordt alles zo zoutig, nee das niet het goede woord, maar groene groenten frist het op, zeg maar.
pi_60207135
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef ColdFeet het volgende:

Een van de belangrijkste redenen om naar Italië te gaan is vanwege het eten, dus ik ga er echt geen bammetjes pindakaas wegwerken! Maar ik voel er wel wat voor om de française in Italië uit te hangen: véél proeven, maar telkens een klein beetje. Voeg hier de SHE-strategieën váák eten en niet te veel verschillende soort dingen tegelijkertijd eten aan toe.

Dat moet prima lukken. Antipasto en secondo delen. Ik maal zelf niet zo om de primo. Pasta vind ik heel vaak niet bijzonder, ook niet in Italië. Pizza doet me ook niets, en suiker in de vorm van snoep, koek en toetjes wil ik sowieso blijven vermijden.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:39:23 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207148
Gelukkig, 2 keer worden de peultjes genoemd. Dus peultjes it is.
Ik wilde bijna mijn hoofd in de vriezer steken van ellende, dank!
pi_60207161
quote:
Dames, help!

Ik zou er een saus van maken uit eigen vocht. Een bieten puzzelstukje en een courgette dambordje. Daarbij nog een dunne gele paprika en een groene asperge ter decoratie. Van de aardappel puree zou ik een terinne(?) maken.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:47:18 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207267
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een van de belangrijkste redenen om naar Italië te gaan is vanwege het eten, dus ik ga er echt geen bammetjes pindakaas wegwerken! Maar ik voel er welwat voor om de française in Italië uit te hangen: véél proeven, maar telkens een klein beetje. Voeg hier de SHE-strategieën váák eten en niet te veel verschillende soort dingen tegelijkertijd eten aan toe.

Dat moet prima lukken. Antipasto en secondo delen. Ik maal zelf niet zo om de primo. Pasta vind ik heel vaak niet bijzonder, ook niet in Italië. Pizza doet me ook niets, en suiker in de vorm van snoep, koek en toetjes wil ik sowieso blijven vermijden.
De Francaise uithangen is altijd een goed idee. Het enige soort vrouwen op deze planeet wat het weet te presteren niet dik te worden van rijk eten. En de hele truuk is; veel proeven, weinig eten.
Ooit gaat het mij ook lukken, dat beloof ik mezelf.

Verder is Italie ook een fantastische plek voor schitterende vegetarische gerechten;
denk aan papa di pomodoro, polpettone di fagliolini, capunata, zucchini op alle manieren, gestoofde wilde uien, ...zucht, in Italie is alles beter
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:49:32 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207301
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zou er een saus van maken uit eigen vocht. Een bieten puzzelstukje en een courgette dambordje. Daarbij nog een dunne gele paprika en een groene asperge ter decoratie. Van de aardappel puree zou ik een terinne(?) maken.
Het is vrijwel onmogelijk om een terrine van aardappelpuree te maken.
pi_60207331
Hm. Ik ben de naam vergeten
pi_60207441
Mijn Franse ex-schoonmoeder is een heel goed voorbeeld. Zij ontbeet in de ochtend met 1 plak geroosterd pain de campagne, met brie die nog net niet uit zichzelf wegliep. Als lunch: een stukje vis of vlees met groenten. Als 4 uurtje: een kop sterke earl grey thee (losse thee) met gecondenseerde melk. Avondeten weer vlees of vis of fruits de mer met groenten. Noooooit toetjes. Ze rookte ook 5 gauloises zonder filter per dag die ze als ochtendritueel eerst doormidden knipte en in een mooi leren etuitje deed, zodat ze 10 rookmomentjes had.'t Mens was prachtig slank. Haar man echter, kon absoluut geen maat houden: hij maakte de lekkerste dingen (echt, als ik aan zijn kerstdiners denk dan loopt het water me nog in de mond) Maar zoals een Franse kok betaamt: hij gebruikte veel boter en olie en andere rijke ingedienten. Maar van hem heb ik mijn tarte tatin leren maken en gegratineerde oesters en langoustine met aioli en uientaart met briseedeeg. Fuck: nu heb ik heimwee naar die dikke ex-schoonvader van me
pi_60207453
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm. Ik ben de naam vergeten
Bedoel je gratin?? Ook lekker
pi_60207674

Ik bedoel dit Is met lamskoteletjes maar was echt super lekker

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 20-07-2008 14:16:21 ]
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:13:14 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207702
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Mijn Franse ex-schoonmoeder is een heel goed voorbeeld. Zij ontbeet in de ochtend met 1 plak geroosterd pain de campagne, met brie die nog net niet uit zichzelf wegliep. Als lunch: een stukje vis of vlees met groenten. Als 4 uurtje: een kop sterke earl grey thee (losse thee) met gecondenseerde melk. Avondeten weer vlees of vis of fruits de mer met groenten. Noooooit toetjes. Ze rookte ook 5 gauloises zonder filter per dag die ze als ochtendritueel eerst doormidden knipte en in een mooi leren etuitje deed, zodat ze 10 rookmomentjes had.'t Mens was prachtig slank. Haar man echter, kon absoluut geen maat houden: hij maakte de lekkerste dingen (echt, als ik aan zijn kerstdiners denk dan loopt het water me nog in de mond) Maar zoals een Franse kok betaamt: hij gebruikte veel boter en olie en andere rijke ingedienten. Maar van hem heb ik mijn tarte tatin leren maken en gegratineerde oesters en langoustine met aioli en uientaart met briseedeeg. Fuck: nu heb ik heimwee naar die dikke ex-schoonvader van me
Er is een onderzoek gedaan door dr. Edine Tiemersma ( Uni van Wageningen ) naar het fenomeen rokers en drinkers die toch stokoud worden.
In het kort was de conclusie dat de manier van leven nog steeds de allergrootste factor was in het wel of niet oud worden. Los van alle genetische factoren.
Het sluit wel aan bij het simpele feit dat die rokende, wijn slurpende, rijk etende Fransozen niet alleen een hoge levensverwachting hebben, maar ook relatief kanker-arm zijn.

Zelfs ik mis je schoonvader en ik ken 'm niet eens
pi_60207887
Ohhh, ik ga ZONDIGEN dit weekend, SHE
Ik heb een kilo aardbeien, een kilo aalbessen, een kilo kersen en een pond frambozen gekocht op de markt. Allemaal prachtig, stralend, rijp

Fuck de suikers, het gaat allemaal op
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 juli 2008 @ 14:25:18 #186
163650 Greys
pi_60207933
Wat een ENORME foto, PF!

Oh wacht, ik kan er op klikken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26:07 #187
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60207943
Dat is geen zonde hoor.
Je hebt namelijk precies die fruitsoorten uitgezocht die heel weinig suikers bevatten. Prop je maar vol heur!
pi_60208058
Over aalbessen gesproken, ik heb er ook nog een half pond van dat ik straks ga wegwerken.
pi_60208075
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dit Is met lamskoteletjes maar was echt super lekker
Wat ziet dat er mooi uit. Bij welk restaurant was dat?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:33:57 #190
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60208109
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu een mental image van Zwahiel die 25 meter onder water zwemt, dan toch lucht moet happen en dan met z'n hoofd in de wollige zachtheid van een bolle damesbuik belandt.
nou... neej... brrrr...

Ik kijk wel altijd gewoon onder water, daarom raak ik ook altijd mijn lenzen kwijt dan Heb tegenwoordig een standaard setje Kruidvat lenzen liggen voor dit soort gevallen, hopla dure lenzen uit cheapo KV dingen in en gaan maar.

Hier giet 't ook, net als ik met de fiets naar de stad wou. (want fietsen kan ik weer wel)

Zeg maar dat is wel een geinige casa zeg Metmelk. Doe je goed!

* zwahiel droomt van besneeuwde bergen... damn, was 't maar weer winter!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_60208176
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Dat is geen zonde hoor.
Je hebt namelijk precies die fruitsoorten uitgezocht die heel weinig suikers bevatten. Prop je maar vol heur!

Lekker. Met kersen ben ik veel matelozer dan met chips of chocolade, gek genoeg...
pi_60208189
PF: je hebt van die mooie wenkbrauwen!!
pi_60208247
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hmja, goed plan, ik zal ook weer eens een bezoekje brengen aan de natuurwinkel hier om de hoek, die nota bene meer dan eens is uitgeroepen tot beste natuurwinkel van Nederland.
Gimsel?

Conleche: doe's vertellen over je suikervrije Tiramisu. Ik ben echt een tiramisu-freak namelijk .
pi_60208384
Tis al een tijd geleden en ik doe het nu uit mijn hoofd, maar ik gebruikte in plaats van lange vingers, zelfgemaakte suikervrije merengue, die helaas dan nooit precies zo wordt als de echte, maar toch best lekker. Als het je alleen om de suiker te doen is en niet om de koolhydraten kan je ook wel suikervrije koekjes gebruiken.

Dan deed ik alles precies zoals met de gewone tiramisu, dus slagroom kloppen, met zoetstof en de mascarpone ook met zoetstof. Ik gebruikte amandel essence ipv amaretto en een alcohol zonder suiker, kan me niet meer precies herinneren, maar ik denk aan cognac of zo. Ik zal het precieze recept weleens opzoeken.
pi_60208429
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lekker. Met kersen ben ik veel matelozer dan met chips of chocolade, gek genoeg...
Hier nog eentje. Ik eet gewoon een heel pond kersen en denk dan 'getsie'.
pi_60208449
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Gimsel?
Yup. Gimsel. Ik ga er zo direct maar even heen denk ik. Sowieso wel een goeie als je aan de lijn bent.
pi_60208493
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat ziet dat er mooi uit. Bij welk restaurant was dat?
Ron Blaauw
pi_60208507
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef conleche het volgende:
PF: je hebt van die mooie wenkbrauwen!!
Thanks Ik kan jouwe ook wel epileren als je wil
pi_60208527
quote:
Zelfs ik mis je schoonvader en ik ken 'm niet eens
Dat zie ik nu pas!
pi_60208539
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Thanks Ik kan jouwe ook wel epileren als je wil
Ja das mijn zwakke punt: ik heb daar nooit zo'n zin in!! Gelukkig zijn dikke wenkbrauwen weer in, momenteel!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')