Daar bestaan denk ik geen foto's vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Mijn eten was erger hoor PF.
Ik was laat thuis, dus kipshoarma op een bedje gezond leek mee een prima alternatief. Het begon rustig en sereen met een paar volle blaadjes eikenbladsla, rucola en lollo rosso. Wat tomaatjes, wat komkommer..lekker fris.
Ik trek het bakje open en schud de kip over de sla. Dan de kuipjes knof erover en aansluitend de tomaat-uiensaus. Ondertussen verschijnen er mistige wolken in mijn keuken, krijg ik het ijskoud en lijkt de sfeer bijzonder grimmig. Ik kijk nog eens naar mijn bord en gil als een klein meisje; het zag er verdomme uit alsof iemand een kip uit elkaar had getrokken boven een salade, zijn bloed erop had gekwakt en die kip vervolgens in zijn broek had gescheten op mijn bord!!!
Behalve een lichte buikpijn, is het eten verder zonder kleerscheuren verlopen overigens.
 Maar het klinkt niet smakelijk
 Maar het klinkt niet smakelijk 
 Ik vlucht.
 Ik vlucht.

Momentje!
 Momentje!

Maar nee dan spreek je niet met 1 af maar natuurlijk collectief want iedereen moet er mee eens zijn en meegaan. Oké prima dan gaan we niet naar de stad ook goed.
 Maar nee dan spreek je niet met 1 af maar natuurlijk collectief want iedereen moet er mee eens zijn en meegaan. Oké prima dan gaan we niet naar de stad ook goed.  ?)
?)

).
 ). 

Ik heb vandaag 50 baantjes gezwommen in het gemeentezwembad. Mijn tempo was zo dramatisch dat een gemiddelde naaktslak zich ervoor geschaamd zou hebben
 Ik heb vandaag 50 baantjes gezwommen in het gemeentezwembad. Mijn tempo was zo dramatisch dat een gemiddelde naaktslak zich ervoor geschaamd zou hebben  Maar ik had amper last van de knie en wel van m'n armen (ik zwom steeds een paar baantjes met zo'n schuimrubberen achtje). Lijkt erop alsof mijn conditie nog wel OK is maar vooral de spierkracht minder is geworden.
 Maar ik had amper last van de knie en wel van m'n armen (ik zwom steeds een paar baantjes met zo'n schuimrubberen achtje). Lijkt erop alsof mijn conditie nog wel OK is maar vooral de spierkracht minder is geworden. Wat op zich een strak plan is; vandaag moest ik de Mr echt aan zijn haren meeslepen naar het zwembad
 Wat op zich een strak plan is; vandaag moest ik de Mr echt aan zijn haren meeslepen naar het zwembad  maar ja, anders zit die ook maar op de bank.
 maar ja, anders zit die ook maar op de bank. 

) zonder de pasta. Het chocolade-ijs, de nacho's en de paprikachips heb ik kunnen weerstaan.
 ) zonder de pasta. Het chocolade-ijs, de nacho's en de paprikachips heb ik kunnen weerstaan.  

)
 ) 

) en ooo wat zou ik nu toch graag in bad zitten met Amanda Seyfried.
) en ooo wat zou ik nu toch graag in bad zitten met Amanda Seyfried.   

quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Een klein beetje. Ik heb vandaag, voor het eerst sinds medio maart, weer echt gesport. Nou ja, op een rondje rennen op IJsland naIk heb vandaag 50 baantjes gezwommen in het gemeentezwembad.

Sporten is voor mij per definitie een solitaire aangelegenheid. Ik wil iemand anders helemaal niet meeslepen, ik wil mijn tempo niet aanpassen, en ik wil al helemaal niet praten.quote:In de stad was een muziekfestival en ik kwam mijn kamergenoot van mijn werk tegen en hij heeft een heel erg leuke vriendin die ook wel baantjes wil trekkenWat op zich een strak plan is; vandaag moest ik de Mr echt aan zijn haren meeslepen naar het zwembad
maar ja, anders zit die ook maar op de bank.

Als je 3 minuten niet volhoudt dan ga je gewoon iets te hard. Weer proberen! Het gaat om volhouden en niet om snelheid in het begin.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie () minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!

Bingo. Daarom ga ik dus nooit zwemmen in het zwembad. Niemand houdt zich aan mijn regels!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Ik vind zwemmen zo leuk en fijn, maar ik kan het niet aan om met andere mensen samen in een zwembad baantjes te trekken. Ze houden zich niet aan de rangorde in het zwembad (ene kant voor de slomen, andere kant voor de speedo's), ze blijven aan de kant keuvelen zodat ik niet spectaculair kan keren, en soms heb je er zelfs een paar van die dozen tussen zitten die al keuvelend naast elkaar blijven zwemmen zodat ik er omheen moet zwemmen.

)  Als kind had ik het nog veel erger en er zijn zelfs mensen, die als ze muziek horen ook allerlei kleuren voor zich zien, dat heb ik dan weer niet.
 )  Als kind had ik het nog veel erger en er zijn zelfs mensen, die als ze muziek horen ook allerlei kleuren voor zich zien, dat heb ik dan weer niet.

Idem. Mijn hele dorpszwembad zit propvol bejaarden die zij aan zij ronddobberen en je kunt er gewoon niet met goed fatsoen zwemmen. Ik las vorige week in de krant eenzelfde klacht van een mevrouw die daarbij nog even aanstipte dat ze in een ander Europees land (ik meen Italië) overal waar je kunt zwemmen een scheiding hebt tussen baden voor langzame (keuvelende), gemiddelde en snelle zwemmers, zodat niemand last van elkaar heeft. Helemaal geen gekke oplossing.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Bingo. Daarom ga ik dus nooit zwemmen in het zwembad. Niemand houdt zich aan mijn regels!
Slomo's, bejaarden en kinderen rechts, sportievo's links.
En niet buiten de lijntjes zwemmen!!!!!!!!!!!
Ik wacht dus maar braaf tot de zee weer boven vriespunt is.

Verder een boel bramen en een restje groene sojaboontjes.
 Verder een boel bramen en een restje groene sojaboontjes.  

Ik KAN helemaal niet praten tijdens het zwemmen, ik probeer altijd de slagen een beetje af te wisselen. Maar ik vind het altijd leuk om met meerderen te gaan en een beetje een competitief tempo aan te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:05 schreef Claudia_x het volgende:
Sporten is voor mij per definitie een solitaire aangelegenheid. Ik wil iemand anders helemaal niet meeslepen, ik wil mijn tempo niet aanpassen, en ik wil al helemaal niet praten.

), maar helaas beschouwt die vent van mij een maaltijd pas als een maaltijd als er vlees aan te pas komt.
 ), maar helaas beschouwt die vent van mij een maaltijd pas als een maaltijd als er vlees aan te pas komt.  

Neemt niet weg dat groenten momenteen wel zo'n beetje de helft van mijn dagelijkse voedsel beslaan en dat ik een dag of twee per week helemaal geen vlees eet. Ik hou heel erg van vlees, maar ik vind het leuk om mezelf te verplichten een beetje creatiever te worden in vegetarische maaltijden.
 Neemt niet weg dat groenten momenteen wel zo'n beetje de helft van mijn dagelijkse voedsel beslaan en dat ik een dag of twee per week helemaal geen vlees eet. Ik hou heel erg van vlees, maar ik vind het leuk om mezelf te verplichten een beetje creatiever te worden in vegetarische maaltijden.  

. Hoorde al verhalen van vakantiewerkers die spontaan een paar kilo afvielen
. Hoorde al verhalen van vakantiewerkers die spontaan een paar kilo afvielen   . Maar het werk is wel ok en heb mn eerste verwonding al binnen: vinger opgesneden met een stanleymes
. Maar het werk is wel ok en heb mn eerste verwonding al binnen: vinger opgesneden met een stanleymes   . Zo en nu bijgelezen, naar de stad, 2 kamers opruimen en me inschrijven voor de uni. Ben ook veel te druk om hier te lezen eigenlijk
. Zo en nu bijgelezen, naar de stad, 2 kamers opruimen en me inschrijven voor de uni. Ben ook veel te druk om hier te lezen eigenlijk   . Maar lunchtips zijn wel leuk, ga ik ook proberen.
. Maar lunchtips zijn wel leuk, ga ik ook proberen. 
  Goed gedaan allebei
 Goed gedaan allebei Ik begon gewoon echt hardop te lachen. Maar uhm, ondanks dat ik nu fulltime werk enzo, als je keertje weer zonder vrienden zit (en ik zit voor de verandering thuis): we wonen in de buurt enzo
 Ik begon gewoon echt hardop te lachen. Maar uhm, ondanks dat ik nu fulltime werk enzo, als je keertje weer zonder vrienden zit (en ik zit voor de verandering thuis): we wonen in de buurt enzo   .
.  

Check. Check.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zwemmen zo leuk en fijn, maar ik kan het niet aan om met andere mensen samen in een zwembad baantjes te trekken.
Sporten is voor mij per definitie een solitaire aangelegenheid. Ik wil iemand anders helemaal niet meeslepen, ik wil mijn tempo niet aanpassen, en ik wil al helemaal niet praten.

Wow.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel veel sporten leuk. (allemaal individueel, geen groepsgedoe), maar zwemmen
Wij hebben notabene een zwemvijver in Belgie:
[ afbeelding ]
Maar ik zwem nooit, ik spring er wel vaak in om af te koelen en ik drijf ook weleens op een rubberbootje, maar zwemmen vind ik saai.
 Woon je daar of is dat een vakantiehuisje?
 Woon je daar of is dat een vakantiehuisje?

Dat huisje wat je ziet is het atelier van Meneer C. Het huis waarin we wonen (en waar mijn atelier is) staat buiten beeld. (ik woon half in Belgie, half in Amsterdam)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow.Woon je daar of is dat een vakantiehuisje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |