Zou dat niet beslaan zo'n tv? En toen ik GTST nog volgde kreeg er zo'n vent, een TV in zijn bad. Toen was hij dood. Hooewel later was hij volgens mij weer niet dood, maar toen keek ik al niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef -marz- het volgende:
Een tv in de badkamer boven het bad zou wel relaxed zijn.
Ik zit steeds te twijfelen dvd of bad, dvd of bad, dvd of bad ??
Maar ja. Dus.
Dat was Frits van Houten. Mijn badkamer sluit uit op mijn slaapkamer. Als ik de tv van mijn slaapkamer draai kan ik met drankje, tijdschrift en TV badderenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Was dat niet Rien Hogendoorn ofzo, of Frits van Houten, Co?
De tijd (van onbezorgdheid) dat ik GTST keek was in het Frits/Rien/Arnie/Helen Helmink tijdperk
Als ik nu langs zap heb ik geen flauw benul wie al die mensen zijn!
En niet te vergeten Peter Kelder. Die van het bad was idd Frits! Thanks, kon er even niet opkomen! Ik heb het ook alleen maar begin jaren '90 gevolgd. Toen volgde ik ook nog de Bold. Maar gelukkig ben ik daarmee opgehouden, want ik geloof dat 18 jaar later Rits nog steeds om Broek heendraait. Of andersom, daar wil ik vanaf wezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Was dat niet Rien Hogendoorn ofzo, of Frits van Houten, Co?
De tijd (van onbezorgdheid) dat ik GTST keek was in het Frits/Rien/Arnie/Helen Helmink tijdperk
Als ik nu langs zap heb ik geen flauw benul wie al die mensen zijn!
Je moet wel af en toe zeggen dat je je broek niet meer dicht krijgt!! Hoeveel weeg jij eiks?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat Broek inmiddels aan het derde rondje alle-mannen-van-de-familie-Forrester bezig is.
De slet
Is men in deze topicserie nog verplicht om af en toe een woord als knolselderij te laten vallen, of kan je hier gewoon lustig beppen over Fritsen en Broeks?
Nee juist helemaal niet. Het stomme is ook dat ik het pas tegen iemand zei toen ik in tranen uit barstte ipv meteen melding te maken. Oid. De laatste keer dat ik moest huilen was toen m'n ex het had uitgemaakt, rond december, maar toen was ik sowieso een beetje levensmoe. Dat deelde ik ook niet echt met iemand. Ik dronk gewoon zoveel totdat ik bijna niet meer op m'n benen kon staan, barstte in tranen uit en deed rare dingen. Of in omgekeerde volgorde. O en toen m'n opa overleed jaren terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou dat niet beslaan zo'n tv? En toen ik GTST nog volgde kreeg er zo'n vent, een TV in zijn bad. Toen was hij dood. Hooewel later was hij volgens mij weer niet dood, maar toen keek ik al niet meer.![]()
Kortom: ik hou het bij wodka's en tijdschriften in bad.
Moet je ongesteld worden PF? Ik ben dan een paar dagen ervoor ook altijd wat E.I.
Ik durf echt niets meer aan te laten staan, ook al lijkt het veilig een oven. Keertje amandelen in een pan gebakken en vergeten. Brandalarm ging af (was in studentenhuis). In paniek brandweer bellen zodat zij NIET kwamen, met een telefoonboek op straat aan de gracht. Geen vuur, maar echt het hele huis zat vol met rook. Noten roken echt enorm. Dus ik laat nooit meer iets aan staan, zelfs een oven durf ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef -marz- het volgende:
Ik was net naar de super naast de deur terwijl mijn oven aanstond (ook grappig, mijn buurman is brandweerman en toen hij net de deur opentrok terwijl ik langsliep dacht ik even dat hij mij de les ging lezen over die oven)
Het kan best zijn dat, omdat je nu even veel alleen bent er wat uitkomt, waar je nog niet aan toe was gekomen. Zoiets. Weet het ook niet. Maar hele dikke kus!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet. Het stomme is ook dat ik het pas tegen iemand zei toen ik in tranen uit barstte ipv meteen melding te maken. Oid. De laatste keer dat ik moest huilen was toen m'n ex het had uitgemaakt, rond december, maar toen was ik sowieso een beetje levensmoe. Dat deelde ik ook niet echt met iemand. Ik dronk gewoon zoveel totdat ik bijna niet meer op m'n benen kon staan, barstte in tranen uit en deed rare dingen. Of in omgekeerde volgorde. O en toen m'n opa overleed jaren terug.
Ik kan nu echt niet bedenken waar het aan ligt. Ja dat ik mijzelf al een week eenzaam in m'n kamer opsluit met alleen een computer misschien. Omdat iedereen die ik ken op vakantie is. Zonder mij. Maar verder heb ik wel een heel leuk leven want ik kan tenminste werken en een opleiding volgen etc.
Greys, jij bent (in kleren iig) prachtig: lange benen, grote borsten, een taille. Ik heb geen ongeregeldheden, aan wat voor kant dan ook, kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben 1.82 en weeg momenteel 76 kg.
Op het oog en met kleding aan ziet het er aardig slank uit, maar bij daglicht nakend voor een spiegel gaan staan is geen goed idee. Het mag wel flink wat strakker en ik wil wel wat kwijt aan de zijkant van mijn bovenlichaam, daar zitten rondingen die ik er liever niet hebNiet alleen dáár trouwens, maar dat stoort me het meest
Echt doen! Het werkt, ook al heb je misschien geen zin. Voel je je trots op je zelf!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en ik zag heel veel wit lubberend vel. Oftwel Ik ga niet zo miepen en zo nog even hardlopen. Daarna onder de gezichtsbruiner. Vervolgens ga ik een poging tot harsen doen en als het heel veel pijn doet heb ik een reden tot huilenEn dan morgen naar de sundays om uren daar te verblijven totdat ik egaal bruin gekleurd en sekseeeh ben. Ok
Als je echt strakker wilt: ik ben dan wel pas 0,9 kg afgevallen in 10 dagen, maar ben nu zo'n 4 weken bezig met een hardloopschema en volgens mij begin ik er al iets strakker uit te zien. het helpt echt en best snel. werkt erg motiverendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben 1.82 en weeg momenteel 76 kg.
Op het oog en met kleding aan ziet het er aardig slank uit, maar bij daglicht nakend voor een spiegel gaan staan is geen goed idee. Het mag wel flink wat strakker en ik wil wel wat kwijt aan de zijkant van mijn bovenlichaam, daar zitten rondingen die ik er liever niet hebNiet alleen dáár trouwens, maar dat stoort me het meest
M'n hoofd is pafferig en vlekkerig omdat ik heb gehuildquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:24 schreef Fruity het volgende:
[..]
Echt doen! Het werkt, ook al heb je misschien geen zin. Voel je je trots op je zelf!
Wacht maar dear, tot ik tijdens ons saunadagje met kwabbels en borsten die kreunend de zwaartekracht proberen te trotseren bevallig naast je huppelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, jij bent (in kleren iig) prachtig: lange benen, grote borsten, een taille. Ik heb geen ongeregeldheden, aan wat voor kant dan ook, kunnen ontdekken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beneden staat een makreel uit de oven te wachten. Met ogen. Met staart.
Ik denk dat ik alleen de wangetjes op eet![]()
Hij past niet op m'n bord en ik vind hem eng!
Herkenbaar. Even je ratio inschakelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
M'n hoofd is pafferig en vlekkerig omdat ik heb gehuild. En ik voel tussen m'n wenkbrauwen een onderhuidse puist
Ik ben wel heel erg goed in opmaken. Ik krijg zelfs een geel katerhoofd stralend. Dus ik denk dat ik dat morgen maar verplicht moet doen zodat ik er sekseh uitzie
![]()
Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikkequote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:25 schreef Fruity het volgende:
[..]
Als je echt strakker wilt: ik ben dan wel pas 0,9 kg afgevallen in 10 dagen, maar ben nu zo'n 4 weken bezig met een hardloopschema en volgens mij begin ik er al iets strakker uit te zien. het helpt echt en best snel. werkt erg motiverend
Zie bovenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:29 schreef conleche het volgende:
Ja Greys: de schoenen heb je al, Evy staat ook op de pod, wat let je nog???![]()
Wat denk je?quote:
Heb je al geboekt?
Ik vind mijn benen scheren niet zo'n probleem: snel en pijnloos. Ik heb 1x zo'n epilady-ding van een vriendin op m'n benen gezet en heb 'r vervolgens een week niet meer aangekeken, omdat ze me niet even had gewaarschuwd voor de onmenselijke pijn! O en als je even onbedaarlijk wilt lachen, moet je de post van KIM met streepjes ertussen even lezen; in het vorige topic staat dat. Wacht ik zoek het even op. Hier:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik moet van mezelf ook weer eens de Epilady uit het stof halen.
Dat scheren ben ik zó zat, zeker nu er weer mooi weer aan komt en ik niet een dagje kan smokkelen
Zie er zó tegenop!
Oh jongens, sorry dat ik zo enorm explosief veel aan het posten ben, het is beginners-enthousiasme in dit topic, het ebt vanzelf wel een beetje weg tot een normaal gehalte
Heb je nu een hele grote hap eruit genomen??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je die peterselie dan niet!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef -marz- het volgende:
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikke) was dat echt héél demotiverend. Ik heb het idee dat ik dan echt moet stoppen met roken en dat lukt me tot nu toe maar slecht. Of gewoon een paar keer Les 1 doen, net zolang tot ik het wat makkelijker red, en dan pas door naar Les 2. Wat denk jij?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Zie je die peterselie dan niet!!!Ik mis wel het citroentje!!
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef Fruity het volgende:
[..]
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
de sfeer van moeras-slijk
Oh ja en zoek parkjes op met veel groen, merk zelf ook dat dat veel beter gaat en leuker is. Ik heb een beetje spierpijn de volgende dag, vriendin van me veel meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie () minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu![]()
Jullie zijn allemaal zo grappigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?
*slaat kruisje*
*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*
De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
Ja dat is mijne want daar heb ik twee streepjes in gekerfd. Ik eet er elke dag mee (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!![]()
Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |