abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60197112
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef -marz- het volgende:
Een tv in de badkamer boven het bad zou wel relaxed zijn.

Ik zit steeds te twijfelen dvd of bad, dvd of bad, dvd of bad ??

Maar ja. Dus.
Zou dat niet beslaan zo'n tv? En toen ik GTST nog volgde kreeg er zo'n vent, een TV in zijn bad. Toen was hij dood. Hooewel later was hij volgens mij weer niet dood, maar toen keek ik al niet meer.

Kortom: ik hou het bij wodka's en tijdschriften in bad.

Moet je ongesteld worden PF? Ik ben dan een paar dagen ervoor ook altijd wat E.I.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:02:25 #52
163650 Greys
pi_60197141
Was dat niet Rien Hogendoorn ofzo, of Frits van Houten, Co?
De tijd (van onbezorgdheid) dat ik GTST keek was in het Frits/Rien/Arnie/Helen Helmink tijdperk
Als ik nu langs zap heb ik geen flauw benul wie al die mensen zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197177
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
De tijd (van onbezorgdheid) dat ik GTST keek was in het Frits/Rien/Arnie/Helen Helmink tijdperk
Dat was Frits van Houten. Mijn badkamer sluit uit op mijn slaapkamer. Als ik de tv van mijn slaapkamer draai kan ik met drankje, tijdschrift en TV badderen
pi_60197184
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
En niet te vergeten Peter Kelder. Die van het bad was idd Frits! Thanks, kon er even niet opkomen! Ik heb het ook alleen maar begin jaren '90 gevolgd. Toen volgde ik ook nog de Bold. Maar gelukkig ben ik daarmee opgehouden, want ik geloof dat 18 jaar later Rits nog steeds om Broek heendraait. Of andersom, daar wil ik vanaf wezen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:08:24 #55
163650 Greys
pi_60197216
Ik geloof dat Broek inmiddels aan het derde rondje alle-mannen-van-de-familie-Forrester bezig is.
De slet

Is men in deze topicserie nog verplicht om af en toe een woord als knolselderij te laten vallen, of kan je hier gewoon lustig beppen over Fritsen en Broeks?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197240
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat Broek inmiddels aan het derde rondje alle-mannen-van-de-familie-Forrester bezig is.
De slet

Is men in deze topicserie nog verplicht om af en toe een woord als knolselderij te laten vallen, of kan je hier gewoon lustig beppen over Fritsen en Broeks?
Je moet wel af en toe zeggen dat je je broek niet meer dicht krijgt!! Hoeveel weeg jij eiks?
pi_60197258
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Zou dat niet beslaan zo'n tv? En toen ik GTST nog volgde kreeg er zo'n vent, een TV in zijn bad. Toen was hij dood. Hooewel later was hij volgens mij weer niet dood, maar toen keek ik al niet meer.

Kortom: ik hou het bij wodka's en tijdschriften in bad.

Moet je ongesteld worden PF? Ik ben dan een paar dagen ervoor ook altijd wat E.I.
Nee juist helemaal niet. Het stomme is ook dat ik het pas tegen iemand zei toen ik in tranen uit barstte ipv meteen melding te maken. Oid. De laatste keer dat ik moest huilen was toen m'n ex het had uitgemaakt, rond december, maar toen was ik sowieso een beetje levensmoe. Dat deelde ik ook niet echt met iemand. Ik dronk gewoon zoveel totdat ik bijna niet meer op m'n benen kon staan, barstte in tranen uit en deed rare dingen. Of in omgekeerde volgorde. O en toen m'n opa overleed jaren terug.

Ik kan nu echt niet bedenken waar het aan ligt. Ja dat ik mijzelf al een week eenzaam in m'n kamer opsluit met alleen een computer misschien. Omdat iedereen die ik ken op vakantie is. Zonder mij. Maar verder heb ik wel een heel leuk leven want ik kan tenminste werken en een opleiding volgen etc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:14:06 #58
163650 Greys
pi_60197309
Ik ben 1.82 en weeg momenteel 76 kg.
Op het oog en met kleding aan ziet het er aardig slank uit, maar bij daglicht nakend voor een spiegel gaan staan is geen goed idee. Het mag wel flink wat strakker en ik wil wel wat kwijt aan de zijkant van mijn bovenlichaam, daar zitten rondingen die ik er liever niet heb Niet alleen dáár trouwens, maar dat stoort me het meest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197323
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef -marz- het volgende:
Ik was net naar de super naast de deur terwijl mijn oven aanstond (ook grappig, mijn buurman is brandweerman en toen hij net de deur opentrok terwijl ik langsliep dacht ik even dat hij mij de les ging lezen over die oven )

Ik durf echt niets meer aan te laten staan, ook al lijkt het veilig een oven. Keertje amandelen in een pan gebakken en vergeten. Brandalarm ging af (was in studentenhuis). In paniek brandweer bellen zodat zij NIET kwamen, met een telefoonboek op straat aan de gracht. Geen vuur, maar echt het hele huis zat vol met rook. Noten roken echt enorm. Dus ik laat nooit meer iets aan staan, zelfs een oven durf ik niet.

Heb ook een keer eieren opgezet om te koken en ben toen een weekendje weg gegaan. Na het weekendje weg was er alleen nog een schaal over zonder inhoud. Pas toen herinnerde ik me de eieren weer. Maak me af en toe ook best zorgen om mijn geheugen. Trouwens best opmerkelijk dat er dus een leeg ei overblijft na uren op een vuur te hebben gestaan. Was gelukkig in een studentenhuis dus niets afgefikt.
pi_60197378
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee juist helemaal niet. Het stomme is ook dat ik het pas tegen iemand zei toen ik in tranen uit barstte ipv meteen melding te maken. Oid. De laatste keer dat ik moest huilen was toen m'n ex het had uitgemaakt, rond december, maar toen was ik sowieso een beetje levensmoe. Dat deelde ik ook niet echt met iemand. Ik dronk gewoon zoveel totdat ik bijna niet meer op m'n benen kon staan, barstte in tranen uit en deed rare dingen. Of in omgekeerde volgorde. O en toen m'n opa overleed jaren terug.

Ik kan nu echt niet bedenken waar het aan ligt. Ja dat ik mijzelf al een week eenzaam in m'n kamer opsluit met alleen een computer misschien. Omdat iedereen die ik ken op vakantie is. Zonder mij. Maar verder heb ik wel een heel leuk leven want ik kan tenminste werken en een opleiding volgen etc.
Het kan best zijn dat, omdat je nu even veel alleen bent er wat uitkomt, waar je nog niet aan toe was gekomen. Zoiets. Weet het ook niet. Maar hele dikke kus!!
pi_60197408
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Op het oog en met kleding aan ziet het er aardig slank uit, maar bij daglicht nakend voor een spiegel gaan staan is geen goed idee. Het mag wel flink wat strakker en ik wil wel wat kwijt aan de zijkant van mijn bovenlichaam, daar zitten rondingen die ik er liever niet heb Niet alleen dáár trouwens, maar dat stoort me het meest
Greys, jij bent (in kleren iig) prachtig: lange benen, grote borsten, een taille. Ik heb geen ongeregeldheden, aan wat voor kant dan ook, kunnen ontdekken.
pi_60197449
Dank allemaal
En ik was vanochtend de opbrengst van mijn beenhaar verzameling (om eens te harsen ipv te scheren) aan het bewonderen en stiekem voelde ik mij toen wel asexy. Plus dat mijn aller aller grootste broek vrij strak zat. Ik voor het eerst in weken op de weegschaal durfde te staan en ik niet 63 oid zag maar 67. 67!!

O en ik zag heel veel wit lubberend vel. Oftwel Ik ga niet zo miepen en zo nog even hardlopen. Daarna onder de gezichtsbruiner. Vervolgens ga ik een poging tot harsen doen en als het heel veel pijn doet heb ik een reden tot huilen En dan morgen naar de sundays om uren daar te verblijven totdat ik egaal bruin gekleurd en sekseeeh ben. Ok
pi_60197455
Net avondeten op na hardlopen. Het was echt niet lekker, terwijl ik me er op verheugd had omdat ik dacht dat het lekker zou zijn. Spinazierolltjes met 3 kazen van Allerhand, met pijnboompitten, blauwadrekaas, gerasptekaas, Philedelphia, ui, spinazie en lasagnabladen. En hierbij had het moeten blijven. De 8 gram munt heeft het echt verpest. Die moet uit het recept. Ik had van die verse lasagna bladen gebrukt en ik denk ook dat ik die eerst even had moeten voorkoken ipv rechtstreeks in de oven. Het was nogal knapperig i.p.v. pasta-nattig. Ben vaak te ongeduldig om de hele beschrijving te lezen, vergeet hierdoor ook nog wel eens ingredienten.
pi_60197472
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

O en ik zag heel veel wit lubberend vel. Oftwel Ik ga niet zo miepen en zo nog even hardlopen. Daarna onder de gezichtsbruiner. Vervolgens ga ik een poging tot harsen doen en als het heel veel pijn doet heb ik een reden tot huilen En dan morgen naar de sundays om uren daar te verblijven totdat ik egaal bruin gekleurd en sekseeeh ben. Ok
Echt doen! Het werkt, ook al heb je misschien geen zin. Voel je je trots op je zelf!
pi_60197474
Beneden staat een makreel uit de oven te wachten. Met ogen. Met staart.
Ik denk dat ik alleen de wangetjes op eet
Hij past niet op m'n bord en ik vind hem eng!
pi_60197493
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Als je echt strakker wilt: ik ben dan wel pas 0,9 kg afgevallen in 10 dagen, maar ben nu zo'n 4 weken bezig met een hardloopschema en volgens mij begin ik er al iets strakker uit te zien. het helpt echt en best snel. werkt erg motiverend
pi_60197513
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:24 schreef Fruity het volgende:

[..]

Echt doen! Het werkt, ook al heb je misschien geen zin. Voel je je trots op je zelf!
M'n hoofd is pafferig en vlekkerig omdat ik heb gehuild . En ik voel tussen m'n wenkbrauwen een onderhuidse puist Ik ben wel heel erg goed in opmaken. Ik krijg zelfs een geel katerhoofd stralend. Dus ik denk dat ik dat morgen maar verplicht moet doen zodat ik er sekseh uitzie

En dan ga ik zo de serie van mij en Mr PF kijken. Die we eigenlijk samen kijken maar hij heeft hem al twee keer gezien. Dat is leuk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:28:26 #68
163650 Greys
pi_60197537
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Greys, jij bent (in kleren iig) prachtig: lange benen, grote borsten, een taille. Ik heb geen ongeregeldheden, aan wat voor kant dan ook, kunnen ontdekken.
Wacht maar dear, tot ik tijdens ons saunadagje met kwabbels en borsten die kreunend de zwaartekracht proberen te trotseren bevallig naast je huppel Maar wel lief van je

PF, ik vind vis heerlijk, maar dan moet het niet meer op vis lijken. Dus ogen en staarten zijn bij mij ook een no-go. Hoewel... tijdens een boottochtje in Turkije kreeg ik een hele forel op mijn bord die me aan lag te staren. Toen ik eenmaal een blaadje sla over zijn/haar hoofd had gelegd heb ik hem/haar daarna gewoon toch met smaak kunnen verorberen Maar liefst is de vis onherkenbaar, in plakjes op sushi bv
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197562
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beneden staat een makreel uit de oven te wachten. Met ogen. Met staart.
Ik denk dat ik alleen de wangetjes op eet
Hij past niet op m'n bord en ik vind hem eng!
Ik had vanochtend ook al een makreel-momentje! Geen beste dag voor die vis. Die van mij ligt al onder in de vuilcontainer.

Ja Greys: de schoenen heb je al, Evy staat ook op de pod, wat let je nog???

Heb je al geboekt?
pi_60197579
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

M'n hoofd is pafferig en vlekkerig omdat ik heb gehuild . En ik voel tussen m'n wenkbrauwen een onderhuidse puist Ik ben wel heel erg goed in opmaken. Ik krijg zelfs een geel katerhoofd stralend. Dus ik denk dat ik dat morgen maar verplicht moet doen zodat ik er sekseh uitzie

Herkenbaar. Even je ratio inschakelen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:30:40 #71
163650 Greys
pi_60197582
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:25 schreef Fruity het volgende:

[..]

Als je echt strakker wilt: ik ben dan wel pas 0,9 kg afgevallen in 10 dagen, maar ben nu zo'n 4 weken bezig met een hardloopschema en volgens mij begin ik er al iets strakker uit te zien. het helpt echt en best snel. werkt erg motiverend
Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikke ) was dat echt héél demotiverend. Ik heb het idee dat ik dan echt moet stoppen met roken en dat lukt me tot nu toe maar slecht. Of gewoon een paar keer Les 1 doen, net zolang tot ik het wat makkelijker red, en dan pas door naar Les 2. Wat denk jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:32:22 #72
163650 Greys
pi_60197611
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:29 schreef conleche het volgende:
Ja Greys: de schoenen heb je al, Evy staat ook op de pod, wat let je nog???
Zie boven
quote:

Heb je al geboekt?
Wat denk je?
* Greys giftig naar Heer G kijkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:34:57 #73
163650 Greys
pi_60197661
Ik moet van mezelf ook weer eens de Epilady uit het stof halen.
Dat scheren ben ik zó zat, zeker nu er weer mooi weer aan komt en ik niet een dagje kan smokkelen
Zie er zó tegenop!

Oh jongens, sorry dat ik zo enorm explosief veel aan het posten ben, het is beginners-enthousiasme in dit topic, het ebt vanzelf wel een beetje weg tot een normaal gehalte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197761

pi_60197797
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik moet van mezelf ook weer eens de Epilady uit het stof halen.
Dat scheren ben ik zó zat, zeker nu er weer mooi weer aan komt en ik niet een dagje kan smokkelen
Zie er zó tegenop!

Oh jongens, sorry dat ik zo enorm explosief veel aan het posten ben, het is beginners-enthousiasme in dit topic, het ebt vanzelf wel een beetje weg tot een normaal gehalte
Ik vind mijn benen scheren niet zo'n probleem: snel en pijnloos. Ik heb 1x zo'n epilady-ding van een vriendin op m'n benen gezet en heb 'r vervolgens een week niet meer aangekeken, omdat ze me niet even had gewaarschuwd voor de onmenselijke pijn! O en als je even onbedaarlijk wilt lachen, moet je de post van KIM met streepjes ertussen even lezen; in het vorige topic staat dat. Wacht ik zoek het even op. Hier:

quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:31 schreef Syrena het volgende:
My night began as any other normal weeknight. Come home, fix dinner, play with the kids. I then had the thought that would ring painfully in my mind for the next few hours: 'Maybe I should pull the waxing kit out of the medicine cabinet.'

So I headed to the site of my demise: the bathroom. It was one of those 'cold wax' kits. No melting a clump of hot wax, you just rub the strips together in your hand, they get warm and you peel them apart and press them to your leg (or wherever else) and you pull the hair right off. No muss, no fuss. How hard can it be? I mean, I'm not a genius, but I am mechanically inclined enough to figure this out. (YA THINK!?!)

So I pull one of the thin strips out. Its two strips facing each other stuck together. Instead of rubbing them together, my genius kicks in so I get out the hair dryer and heat it to 1000 degrees. ('Cold wax,' yeah..right!) I lay the strip across my thigh. Hold the skin around it tight and pull. It works! OK, so it wasn't the best feeling, but it wasn't too bad. I can do this! Hair removal no longer eludes me! I am She-rah, fighter of all wayward body hair and maker of smooth skin extraordinaire.

With my next wax strip I move north. After checking on the kids, I sneak back into the bathroom, for the ultimate hair fighting championship. I drop my panties and place one foot on the toilet. Using the same procedure, I apply the wax strip across the right side of my bikini line, covering the right half of my hoo-ha and stretching down to the inside of my butt cheek (it was a long strip).

I inhale deeply and brace myself....RRRRRRIIIIPPP!!!! I'm blind!!! Blinded from pain!!!!. ..OH MY GAWD!!!!!!!!! Vision returning, I notice that I've only managed to pull off half the strip. CRAP! Another deep breath and RIPP! Everything is spinning and spotted. I think I may pass out...must stay conscious...must stay conscious. Do I hear crashing drums??? Breathe, breathe..................

OK, back to normal.I want to see my trophy - a wax covered strip, the one that has caused me so much pain, with my hairy pelt sticking to it. I want to revel in the glory that is my triumph over body hair.I hold up the strip!There's no hair on it. Where is the hair??? WHERE IS THE WAX??? Slowly I ease my head down, foot still perched on the toilet. I see the hair. The hair that should be on the strip...it's not! I touch. I am touching wax. I run my fingers over the most sensitive part of my body, which is now covered in cold wax and matted hair.

Then I make the next BIG mistake...remember my foot is still propped upon the toilet? I know I need to do something. So I put my foot down. Sealed shut! My butt is sealed shut. Sealed shut! I penguin walk around the bathroom trying to figure out what to do and think to myself 'Please don't let me get the urge to poop. My head may pop off!'

What can I do to melt the wax? Hot water!! Hot water melts wax!! I'll run the hottest water I can stand into the bathtub, get in, immerse the wax-covered bits and the wax should melt and I can gently wipe it off, right???*WRONG!!!!!!!* I get in the tub - The water is slightly hotter than that used to torture prisoners of war or sterilize surgical equipment - I sit.

Now, the only thing worse than having your nether regions glued together, is having them glued together and then glued to the bottom of the tub...in scalding hot water. Which, by the way, doesn't melt cold wax. So, now I'm stuck to the bottom of the tub as though I had cemented myself to the porcelain!! God bless the man who had convinced me a few months ago to have a phone put in the bathroom!!!!! I call my friend, thinking surely she has waxed before and has some secret of how to get me undone. It's a very good conversation starter 'So, my butt and hoo-ha are glued together to the bottom of the tub!' There is a slight pause. She doesn't know any secret tricks for removal but she does try to hide her laughter from me. She wants to know exactly where the wax is located, 'Are we talking cheeks or hole or hoo-ha?' She's laughing out loud by now...I can hear her. I give her the rundown and she suggests I call the number on the side of the box.YEAH!!!!! Right!! I should be the joke of someone else's night.

While we go through various solutions I resort to trying to scrape the wax off with a razor . Nothing feels better than to have your girlie goodies covered in hot wax, glued shut, stuck to the tub in super hot water and then dry-shaving the sticky wax off!! By now the brain is not working, dignity has taken a major hike and I'm pretty sure I'm going to need Post-Traumatic Stress counseling for this event. My friend is still talking with me when I finally see my saving grace....the lotion they give you to remove the excess wax. What do I really have to lose at this point? I rub some on and OH MY GOD!!!!!!! The scream probably woke the kids and scared the dickens out of my friend. It's sooo painful, but I really don't care.'IT WORKS!! It works !!' I get a hearty congratulation from my friend and she hangs up.

I successfully remove the remainder of the wax and then notice to my grief and despair....THE HAIR IS STILL THERE.......ALL OF IT! So I recklessly shave it off. Heck, I'm numb by now. Nothing hurts. I could have amputated my own leg at this point.Next week I'm going to try hair color......

Jij mag zoveel posten als je wilt hoor!!
pi_60197810
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je nu een hele grote hap eruit genomen??
pi_60197815
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60197826
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
pi_60197842
Die vork ligt er ook zo troosteloos bij, alsof hij denkt "laat maar, ik ga het niet eens proberen".
pi_60197849
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef -marz- het volgende:
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
Zie je die peterselie dan niet!!! Ik mis wel het citroentje!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:47:00 #81
163650 Greys
pi_60197850
Die had ik al gelezen ja! In het Bodysugar topic!
Ik heb echt gegild van het lachen!

En het doet echt allejezus veel pijn he, dat epileren!
Toen ik dat martelwerktuig kocht zat er een beginners-kop bij en een soort handschoen met vloeistof die je dan in de vriezer moet leggen. Dan kan je je benen er eerst mee verdoven en dan aan de slag. Nou, toen nóg sprongen de tranen in mijn ogen Moet er wel bij zeggen dat toen ik had doorgezet en steeds een stukje deed (Heer G werd horendol van het geluid, aangezien ik hier gewoon met mijn benen over de leuning van de bank hing ) het toen wel ging wennen. En het bijhouden is dan weer een stuk minder pijnlijk. Dus ik moet er weer even doorheen. Arggggggh.

Ik ben bang dat andere mensen in dit topic zullen denken dat ik wel ERG enthousiast aan het ratelen ben en meteen het halve topic inneem... jij bent het al een beetje gewend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197858
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.

M'n moeder "heeft nu geen zin meer om voor mij te koken" omdat ik ongeïnspireerd in dat ding zat te prakken omdat er allemaal graten meekwamen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:48:29 #83
163650 Greys
pi_60197872
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197909
"Koken" ?

Nouja, ik denk dat ik wel genoegd heb gezegd over de vis nu...
pi_60197984
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikke ) was dat echt héél demotiverend. Ik heb het idee dat ik dan echt moet stoppen met roken en dat lukt me tot nu toe maar slecht. Of gewoon een paar keer Les 1 doen, net zolang tot ik het wat makkelijker red, en dan pas door naar Les 2. Wat denk jij?
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
pi_60198025
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Zie je die peterselie dan niet!!! Ik mis wel het citroentje!!

tadaa
pi_60198051
Is dit dan de groente

of dit !?

Ik doe nog een poging (z'n oog lijkt op een gebakken ei )

pi_60198125
Boeh, als ik ooit moeder word gaan mijn vervelende kinderen ook zulke foto's op internet posten omdat hun mama niet kan koken

Mn vent komt zo weer thuis na 5 dagen afwezigheid dus ik ga even heerlijk geurend, schaars gekleed, onweerstaanbaar quasi-nonchalant op de bank hangen met sex and the city in de "ik heb je niet gemist heur" modus
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:05:12 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198167
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?

*slaat kruisje*

*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*

De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 22:05:13 #90
163650 Greys
pi_60198168
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef Fruity het volgende:

[..]

Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie ( ) minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 22:06:32 #91
163650 Greys
pi_60198190
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
de sfeer van moeras-slijk
Daar moest ik ook aan denken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60198211
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie ( ) minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
Oh ja en zoek parkjes op met veel groen, merk zelf ook dat dat veel beter gaat en leuker is. Ik heb een beetje spierpijn de volgende dag, vriendin van me veel meer.
pi_60198262

I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu
pi_60198276
O en het is forel
zei mn mama.
maar verder is ze wel lief

Nu ga ik eten. Denk ik.
pi_60198277
ik las moeras-lijk
pi_60198297
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!

Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
pi_60198303
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?

*slaat kruisje*

*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*

De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
Jullie zijn allemaal zo grappig
Ik zit hier nu echt te lachen

pi_60198314
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!

Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
Ja dat is mijne want daar heb ik twee streepjes in gekerfd. Ik eet er elke dag mee ( )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:26:24 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198478
Mijn eten was erger hoor PF.
Ik was laat thuis, dus kipshoarma op een bedje gezond leek mee een prima alternatief. Het begon rustig en sereen met een paar volle blaadjes eikenbladsla, rucola en lollo rosso. Wat tomaatjes, wat komkommer..lekker fris.
Ik trek het bakje open en schud de kip over de sla. Dan de kuipjes knof erover en aansluitend de tomaat-uiensaus. Ondertussen verschijnen er mistige wolken in mijn keuken, krijg ik het ijskoud en lijkt de sfeer bijzonder grimmig. Ik kijk nog eens naar mijn bord en gil als een klein meisje; het zag er verdomme uit alsof iemand een kip uit elkaar had getrokken boven een salade, zijn bloed erop had gekwakt en die kip vervolgens in zijn broek had gescheten op mijn bord!!!

Behalve een lichte buikpijn, is het eten verder zonder kleerscheuren verlopen overigens.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:27:24 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198500
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
ik las moeras-lijk
Nee, die had ik vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: