Vandaag weer keurig gegeten, alleen ik ben de nootjes nu eigenlijk al zat. Ik hou niet zo van nootjes. Wat kan er af en toe in de plaats van die rottige nootjes?
 Vandaag weer keurig gegeten, alleen ik ben de nootjes nu eigenlijk al zat. Ik hou niet zo van nootjes. Wat kan er af en toe in de plaats van die rottige nootjes? 
 )
 )

Ja leuk he!! Dat heb ik ook. Geen idee waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:28 schreef Fruity het volgende:
Heheh, lekker weekend. Ik ga maar starten met hardlopen zo meteen om al mijn werk uit mijn hoofd te krijgen. Vandaag ook weer gezond gegeten, zo gaat het nu eigenlijk al 10 dagen goed. Nog 0,0 gesnoept, wel gewoon goed gegeten en lekker ook. Het gaat gestaag, maar zo houd ik het tenminste vol en opmerkelijk genoeg werkt het ook best om af en toe hier wat de posten, het motiveert. Verder weet ik nu effe niets... even bijlezen en wachten op de zomer.

Maar vooral ook dit forum. heb wel eens Viva geprobeerd, maar dat is zooooo anders. Daar was mijn aandacht na 1 dag al weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja leuk he!! Dat heb ik ook. Geen idee waar het aan ligt.

quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
TeeVeePeeHollaDieJee
Ik krijg verdorie honger van die Bentobox plaatjes.
Da's vast niet de bedoeling van dit topic

Maar ik ben dan ook de dochter van een brandweerman, dat is er in geramd
 Maar ik ben dan ook de dochter van een brandweerman, dat is er in geramd  Of is Heer C gewoon thuis?
 Of is Heer C gewoon thuis? 

)
 )

Amsterdamse gordijnen ontbranden pas bij 200 graden, Rotterdamse iets eerderquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
Het rare is: als de oven op meer dan 200 graden moet dan durf ik ook niet weg. Maar dit gebraad was op 180 en dan kan het geen kwaad. Tja, deze logica is volstrekt idioot natuurlijk!

Kon nog niet alles doen alleen, maar goed.
 Kon nog niet alles doen alleen, maar goed. 

Hoe weet jij nu dat mijn gordijnen bij de oven hangen!! Creepy!!! (das nl. echt zo!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Amsterdamse gordijnen ontbranden pas bij 200 graden, Rotterdamse iets eerder
 )
 ) 

Wrom??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp
Ik ben eerder weggegaan bij m'n werk want ik voelde mij emotioneel wat instabiel

Welnee. Niet erg vinden. Iedereen voelt zich wel eens 'zomaar' gewoon klote ineens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik krijg per gewerkt uur betaald en heb een 0 uren contract dus dat kan op zich prima. Oh en ik ben ook de oudste daar dus nu vind ik het al helemaal erg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |