Heb je nu een hele grote hap eruit genomen??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je die peterselie dan niet!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef -marz- het volgende:
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikke) was dat echt héél demotiverend. Ik heb het idee dat ik dan echt moet stoppen met roken en dat lukt me tot nu toe maar slecht. Of gewoon een paar keer Les 1 doen, net zolang tot ik het wat makkelijker red, en dan pas door naar Les 2. Wat denk jij?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Zie je die peterselie dan niet!!!Ik mis wel het citroentje!!
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef Fruity het volgende:
[..]
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
de sfeer van moeras-slijk
Oh ja en zoek parkjes op met veel groen, merk zelf ook dat dat veel beter gaat en leuker is. Ik heb een beetje spierpijn de volgende dag, vriendin van me veel meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie () minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu![]()
Jullie zijn allemaal zo grappigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?
*slaat kruisje*
*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*
De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
Ja dat is mijne want daar heb ik twee streepjes in gekerfd. Ik eet er elke dag mee (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!![]()
Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |