abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60197810
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je nu een hele grote hap eruit genomen??
pi_60197815
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60197826
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
pi_60197842
Die vork ligt er ook zo troosteloos bij, alsof hij denkt "laat maar, ik ga het niet eens proberen".
pi_60197849
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef -marz- het volgende:
Ook lekker met die groente erbij en zo he?
Zie je die peterselie dan niet!!! Ik mis wel het citroentje!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:47:00 #81
163650 Greys
pi_60197850
Die had ik al gelezen ja! In het Bodysugar topic!
Ik heb echt gegild van het lachen!

En het doet echt allejezus veel pijn he, dat epileren!
Toen ik dat martelwerktuig kocht zat er een beginners-kop bij en een soort handschoen met vloeistof die je dan in de vriezer moet leggen. Dan kan je je benen er eerst mee verdoven en dan aan de slag. Nou, toen nóg sprongen de tranen in mijn ogen Moet er wel bij zeggen dat toen ik had doorgezet en steeds een stukje deed (Heer G werd horendol van het geluid, aangezien ik hier gewoon met mijn benen over de leuning van de bank hing ) het toen wel ging wennen. En het bijhouden is dan weer een stuk minder pijnlijk. Dus ik moet er weer even doorheen. Arggggggh.

Ik ben bang dat andere mensen in dit topic zullen denken dat ik wel ERG enthousiast aan het ratelen ben en meteen het halve topic inneem... jij bent het al een beetje gewend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197858
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
Eeh thanx but no thanx fallus, die vis ziet eruit alsof hij zichzelf heeft proberen te verhangen en daarna overreden is.

M'n moeder "heeft nu geen zin meer om voor mij te koken" omdat ik ongeïnspireerd in dat ding zat te prakken omdat er allemaal graten meekwamen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 21:48:29 #83
163650 Greys
pi_60197872
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:44 schreef -marz- het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60197909
"Koken" ?

Nouja, ik denk dat ik wel genoegd heb gezegd over de vis nu...
pi_60197984
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een maand of twee heel gemotiveerd een aantal Evy's gedownload. Toen bleek dat ik Les 1 al amper haalde ( dikke ) was dat echt héél demotiverend. Ik heb het idee dat ik dan echt moet stoppen met roken en dat lukt me tot nu toe maar slecht. Of gewoon een paar keer Les 1 doen, net zolang tot ik het wat makkelijker red, en dan pas door naar Les 2. Wat denk jij?
Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
pi_60198025
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Zie je die peterselie dan niet!!! Ik mis wel het citroentje!!

tadaa
pi_60198051
Is dit dan de groente

of dit !?

Ik doe nog een poging (z'n oog lijkt op een gebakken ei )

pi_60198125
Boeh, als ik ooit moeder word gaan mijn vervelende kinderen ook zulke foto's op internet posten omdat hun mama niet kan koken

Mn vent komt zo weer thuis na 5 dagen afwezigheid dus ik ga even heerlijk geurend, schaars gekleed, onweerstaanbaar quasi-nonchalant op de bank hangen met sex and the city in de "ik heb je niet gemist heur" modus
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:05:12 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198167
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?

*slaat kruisje*

*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*

De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 22:05:13 #90
163650 Greys
pi_60198168
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef Fruity het volgende:

[..]

Red je het niet qua adem, of andere pijntjes? Qua adem zal wel met roken te maken hebben lijkt me. Loop je ook niet te hard? Ik sjog meer dan dat ik jog of hard loop. Dan houd ik wel even vol. Echt heel rustig beginnen. Tja, is wel demotiverend als je het niet redt. Andere sport proberen?
Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie ( ) minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 22:06:32 #91
163650 Greys
pi_60198190
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
de sfeer van moeras-slijk
Daar moest ik ook aan denken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60198211
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik het niet handig heb aangepakt door hier door de buurt te gaan Evy-en. Stoeprand op, stoeprand af, bochtje hier, bochtje daar, stoepje weer enz. Dus niet lekker op een vlakke ondergrond. Dat ga ik nog proberen, misschien dat het scheelt? En ik heb nog een klein beetje hoop omdat het schijnt dat je conditie er vrij snel door verbetert. Had ook totaal nul spierpijn de volgende dag, het was alleen qua adem dat ik tekort kwam bij die drie ( ) minuten hardlopen op het eind.
Dus misschien twee of drie keer Les 1 en dan door naar Les 2. Ga nog een poging doen!
Oh ja en zoek parkjes op met veel groen, merk zelf ook dat dat veel beter gaat en leuker is. Ik heb een beetje spierpijn de volgende dag, vriendin van me veel meer.
pi_60198262

I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu
pi_60198276
O en het is forel
zei mn mama.
maar verder is ze wel lief

Nu ga ik eten. Denk ik.
pi_60198277
ik las moeras-lijk
pi_60198297
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

I found sum veggies! They where hiding!!
Ik weet zeker dat als ik tegelijk met m'n ouders had gegeten dat ze het net zo mooi had gemaakt als ik nu
Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!

Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
pi_60198303
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus; uit wiens maag hebben ze die makreel gefrot?

*slaat kruisje*

*slaat er nog een voor de boze geesten die mogelijk deze vis bezitten*

De subtiel aangebrachte peterselie heeft nu ook een beetje de sfeer van moeras-slijk gekregen.
Arme PF !
Jullie zijn allemaal zo grappig
Ik zit hier nu echt te lachen

pi_60198314
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee, je hebt een opinelletje naast je bordje liggen!

Conleche heeft er altijd 1 in haar tas zitten
Ja dat is mijne want daar heb ik twee streepjes in gekerfd. Ik eet er elke dag mee ( )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:26:24 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198478
Mijn eten was erger hoor PF.
Ik was laat thuis, dus kipshoarma op een bedje gezond leek mee een prima alternatief. Het begon rustig en sereen met een paar volle blaadjes eikenbladsla, rucola en lollo rosso. Wat tomaatjes, wat komkommer..lekker fris.
Ik trek het bakje open en schud de kip over de sla. Dan de kuipjes knof erover en aansluitend de tomaat-uiensaus. Ondertussen verschijnen er mistige wolken in mijn keuken, krijg ik het ijskoud en lijkt de sfeer bijzonder grimmig. Ik kijk nog eens naar mijn bord en gil als een klein meisje; het zag er verdomme uit alsof iemand een kip uit elkaar had getrokken boven een salade, zijn bloed erop had gekwakt en die kip vervolgens in zijn broek had gescheten op mijn bord!!!

Behalve een lichte buikpijn, is het eten verder zonder kleerscheuren verlopen overigens.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:27:24 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60198500
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
ik las moeras-lijk
Nee, die had ik vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: