Aangezien deze straten nergens bij elkaar in de buurt komen gaat de punt naar -Confusion-quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Brentmeister het volgende:
Stadhouderslaan/Graaf Adolfstraat
Da's niet waar ze komen wel bij elkaar, maar het is een andere kruisingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aangezien deze straten nergens bij elkaar in de buurt komen gaat de punt naar -Confusion-
Links is inderdaad de Stadhouderslaan, rechts de Louise Henriettestraat
Je hebt gelijk, ik wist niet dat de Stadhouderslaan aan de andere kant van de Prinsesseweg doorliepquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Da's niet waar ze komen wel bij elkaar, maar het is een andere kruisingConfusion heeft de goeie kruising genoemd.
OOPS sorry. Wist ik niet, regels niet gelezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
..
O hen Confusion, het is an sich de bedoeling dat je, als je iets goed raad, de volgende plaatst
We got a winner!!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:16 schreef teigan het volgende:
Spaarnestraat?
Dat zou de logische redenering zijn, echter heb ik het al twee keer fout...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je de supermarkt herkent kan het goede antwoord niet lang meer op zich laten wachten...
Dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar gezien het puntenverschil maakt het mij niet zoveel uit waar de punt heengaat
quote:
Ik denk eerder als in: "Jij hebt makkelijk praten met je 19 puntenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als in: "Ik haal je wel in, mannetje!" ?
Volgens wiki ligt het Prinsenhof aan de Martinikerkhof, de Prinsentuin ligt daar idd achter.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is enigzins flauw aangezien de Prinsenhof ook vaak de Prinsentuin of Prinsenhoftuin aanduidt. OK, technisch gezien is het gebouw de Prinsenhof en de bijbehorende tuin de Prinsenhoftuin of Prinsentuin, maar Prinsenhof duidt ook wel alleen de tuin of gebouw en tuin samen aan.
Maar gezien het puntenverschil maakt het mij niet zoveel uit waar de punt heengaat
Ja, maar met die halve punten schiet dat natuurlijk niet op.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in: "Ik haal je wel in, mannetje!" ?
Ik persoonlijk trek de grens altijd bij de Diepenring, als ik verder dan dat ga trek ik mijn modderlaarzen aan. Maar vooruit, laten we gewoon de officiële grens aanhouden, want anders raken de fotobronnen snel uitgeput.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Paddepoelsterweg is helemaal goed. Volgens mij staat het bord van Groningen bij de Paddepoelsterbrug
[ afbeelding ]
Waar trekken we trouwens de grens, gemeentegrens of stadsgrens? Wat doen we met Hoogkerk, Dorkwerd, Noorderhoogebrug, Noorddijk, en de Bertjes?
Ahem, je hebt je punt voor de kwartsstraat wel gekregen, kijk hier maar:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:18 schreef detulp050 het volgende:
We have a winner!!
Dat maakte de score:
TARAraboemdijee 19,5
detulp050 18.5 (Het punt voor de kwartsstraat was nog niet toegevoegd, dus bij deze)
Brentmeister 11
freecell 9
Cassius 9
Teigan 7
maok 5
Weltschmerz 4,5
Maizena 4.5
gelly 4
Bullet-tooth 4
SuperWeber 2
ErikN 1.5
Rosaatje 2
ArtyShock 1
Gellius 1
-Confusion- 1
Ik durf niet te zeggen dat je er kilometers naast zit, maar wel een eindje.quote:
Bij dat fietspad naar Zernike, na het noorderstation toch? De eerste die ik weetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Noorderbegraafplaats om precies te zijn
OEPS!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ahem, je hebt je punt voor de kwartsstraat wel gekregen, kijk hier maar:
Raad de straat, Groningen #2
Da's lang geleden hoor. Ik dacht dat de boel in 1860 ofzo is verplaatst omdat bij de Jodenkamp de gasfabriek kwam (huidig CiBoGa terrein)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Is dat zo? Ik wist niet dat het ergens anders stond.
Lol, was 'ie zó makkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:17 schreef freecell het volgende:
Walfriduspad?
Helemaal juist...quote:
Het is wel Vishoek. De Hoekstraat begint na de hoekquote:Op zondag 20 juli 2008 16:35 schreef Maizena het volgende:
Het was trouwens de Hoekstraat.
Dat is emquote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef detulp050 het volgende:
De Antillenstraat! Die heeft ook zo'n gekke rondingWeet je ook wat het doel is van de ronding?
Jeps, jij hebt gelijk! Tingtangstraatjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:12 schreef Cassius het volgende:
Tingtangstraatje?
Nee, ook nietquote:Op maandag 21 juli 2008 20:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik haak even aan bij Tara: Eenrumermaar?
Jij dan met NSNSstraat....Hilarisch...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef detulp050 het volgende:
De Meeuwerderweg natuurlijk, al zegt dat Vereeniging Bethlehem me helemaal niets
Je hint over vliegen was overigens wel vermakelijk, alhoewel ik hem zo ook herkende!
Nee hoor, het plaatje van de Meeuwerderweg had als bestandsnaam 'vliegen'. En Meeuwen kunnen vliegen. Het plaatje van de 2e spoorstraat heette NSNS. Niet echt hints, meer grappig bedoeld als je het antwoord al weerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hints met NSNS en vliegen
Ik heb ze niet gezien. Geven jullie elkaar achter de schermen soms hints?
Properties...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hints met NSNS en vliegen
Ik heb ze niet gezien. Geven jullie elkaar achter de schermen soms hints?
Juistquote:
Rechts zit het UOCG en voormalig gebouw Wiskunde & Informatica. Op de achtergrond zie je het WSN-gebouw.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef freecell het volgende:
Maar waar ís dat dan?
Ik heb 5 jaar op Zernike gezeten en het is nog steeds mijn harloopterrein en ik zie het gewoon niet
detulp050 23.5quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
Hop![]()
Zou iemand anders misschien een nieuwe kunnen plaatsen?Ik moet namelijk officieel al 20 minuten op bed liggen, dus ik ga nu pitten.
Het is even wat werk, maar dan heb je ook een leuke foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef detulp050 het volgende:
Voor het stationsplein ligt toch geen modderpoel
Klopt! Zelf genomen een paar jaar geleden toen het in één nacht zo hard gesneeuw hadquote:
Bent u of kent u de persoon op deze foto, neemt u dan contact op met...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef freecell het volgende:
Al is het natuurlijk leuker om de naam van de fietser te achterhalen
Ik zie dat ik zelf bijna de helft van alle diepenringbruggen heb genoemd dus het punt kwam mij vooral kanstechnisch toe. Ik zal me in het vervolg beperken qua aantal antwoorden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien het rondje Diepenring zo'n beetje helemaal is gemaakt zit het goede antwoord er nu wel tussen
Het was de Vissersbrug, punt voor Weltschmerz
Ja, dat is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef detulp050 het volgende:
Hyacinthstraat?
Waarom? Zolang je niet meerdere antwoorden tegelijk geeft, mag je volgens mij bij een fout antwoord gewoon opnieuw raden hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelf bijna de helft van alle diepenringbruggen heb genoemd dus het punt kwam mij vooral kanstechnisch toe. Ik zal me in het vervolg beperken qua aantal antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |