Lol, was 'ie zó makkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:17 schreef freecell het volgende:
Walfriduspad?
Helemaal juist...quote:
Het is wel Vishoek. De Hoekstraat begint na de hoekquote:Op zondag 20 juli 2008 16:35 schreef Maizena het volgende:
Het was trouwens de Hoekstraat.
Dat is emquote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef detulp050 het volgende:
De Antillenstraat! Die heeft ook zo'n gekke rondingWeet je ook wat het doel is van de ronding?
Jeps, jij hebt gelijk! Tingtangstraatjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:12 schreef Cassius het volgende:
Tingtangstraatje?
Nee, ook nietquote:Op maandag 21 juli 2008 20:35 schreef detulp050 het volgende:
Ik haak even aan bij Tara: Eenrumermaar?
Jij dan met NSNSstraat....Hilarisch...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef detulp050 het volgende:
De Meeuwerderweg natuurlijk, al zegt dat Vereeniging Bethlehem me helemaal niets
Je hint over vliegen was overigens wel vermakelijk, alhoewel ik hem zo ook herkende!
Nee hoor, het plaatje van de Meeuwerderweg had als bestandsnaam 'vliegen'. En Meeuwen kunnen vliegen. Het plaatje van de 2e spoorstraat heette NSNS. Niet echt hints, meer grappig bedoeld als je het antwoord al weerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hints met NSNS en vliegen
Ik heb ze niet gezien. Geven jullie elkaar achter de schermen soms hints?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |