Properties...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hints met NSNS en vliegen
Ik heb ze niet gezien. Geven jullie elkaar achter de schermen soms hints?
Juistquote:
Rechts zit het UOCG en voormalig gebouw Wiskunde & Informatica. Op de achtergrond zie je het WSN-gebouw.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef freecell het volgende:
Maar waar ís dat dan?
Ik heb 5 jaar op Zernike gezeten en het is nog steeds mijn harloopterrein en ik zie het gewoon niet
detulp050 23.5quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
Hop![]()
Zou iemand anders misschien een nieuwe kunnen plaatsen?Ik moet namelijk officieel al 20 minuten op bed liggen, dus ik ga nu pitten.
Het is even wat werk, maar dan heb je ook een leuke foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef detulp050 het volgende:
Voor het stationsplein ligt toch geen modderpoel
Klopt! Zelf genomen een paar jaar geleden toen het in één nacht zo hard gesneeuw hadquote:
Bent u of kent u de persoon op deze foto, neemt u dan contact op met...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef freecell het volgende:
Al is het natuurlijk leuker om de naam van de fietser te achterhalen
Ik zie dat ik zelf bijna de helft van alle diepenringbruggen heb genoemd dus het punt kwam mij vooral kanstechnisch toe. Ik zal me in het vervolg beperken qua aantal antwoorden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien het rondje Diepenring zo'n beetje helemaal is gemaakt zit het goede antwoord er nu wel tussen
Het was de Vissersbrug, punt voor Weltschmerz
Ja, dat is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef detulp050 het volgende:
Hyacinthstraat?
Waarom? Zolang je niet meerdere antwoorden tegelijk geeft, mag je volgens mij bij een fout antwoord gewoon opnieuw raden hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelf bijna de helft van alle diepenringbruggen heb genoemd dus het punt kwam mij vooral kanstechnisch toe. Ik zal me in het vervolg beperken qua aantal antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |