Aangezien deze straten nergens bij elkaar in de buurt komen gaat de punt naar -Confusion-quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Brentmeister het volgende:
Stadhouderslaan/Graaf Adolfstraat
Da's niet waar ze komen wel bij elkaar, maar het is een andere kruisingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aangezien deze straten nergens bij elkaar in de buurt komen gaat de punt naar -Confusion-
Links is inderdaad de Stadhouderslaan, rechts de Louise Henriettestraat
Je hebt gelijk, ik wist niet dat de Stadhouderslaan aan de andere kant van de Prinsesseweg doorliepquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Da's niet waar ze komen wel bij elkaar, maar het is een andere kruisingConfusion heeft de goeie kruising genoemd.
OOPS sorry. Wist ik niet, regels niet gelezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
..
O hen Confusion, het is an sich de bedoeling dat je, als je iets goed raad, de volgende plaatst
We got a winner!!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:16 schreef teigan het volgende:
Spaarnestraat?
Dat zou de logische redenering zijn, echter heb ik het al twee keer fout...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je de supermarkt herkent kan het goede antwoord niet lang meer op zich laten wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |