Voorpret? Nou, als ik de meeste mensen zie zitten stressen en hun relatie bijna op het spel zie zetten zie ik de pret er niet van in.quote:
En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maandag weg, ga morgen wassen en pak zondag m'n spullen in. Als je een uur van tevoren pakt vráág je er gewoon om belangrijke dingen te vergeten.
Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef rival het volgende:
ik ga morgenochtend op vakantie.
ga ik vanavond eens kijken wat ik in mijn koffer ga stoppen.
ik zorg er wel voor dat ik de laatste dagen geen kleding draag die ik mee wil, zodat dat gewassen is enzo.
en dan van die mensen die 4 dagen geleden al aan me vroegen, heb je dit? heb je dat? boeie, daar kom ik vanzelf wel achter
Als dat op mij slaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
sommige mensen gaan op vakantie in plaats van centerparcs
Goed, met wassen hou ik rekening. Maar dat is het dan ook wel. Als ik nauwelijks gel meer heb en kom daar vlak voor vertrek achter? Gel heb je in heel de westerse wereld, daarbuiten maakt het ze geen flikker uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef Kekaa het volgende:
Uhm.... het kan natuurlijk in een half uurtje ofzo.
Wel moet ik van tevoren rekening houden met wat ik mee wil nemen, en of dat dan dus nog gewassen moet worden. En misschien wil ik wel nieuwe shampoo e.d. mee in bijv. een kleiner formaat, want handiger meenemen.
Dat soort dingen moet je niet een half uur van tevoren bedenken, maar een paar dagen eerder.
Dus, het daadwerkelijke inpakken kan heel snel, maar het plannen begint wel al eerder.
mijn boxerlade is overvol, dus die heb ik sowieso genoeg. sokken e.d. hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.
zou je ook weleens willen hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
sommige mensen gaan op vakantie in plaats van centerparcs
BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.
Ik ben overigens nog nooit iets vergeten wat ik ook miste op vakantie. (goed 1x mijn rijbewijs, maar toen waren we de stad nog niet uit)
Hoe heb je de boel daarna schoon gehouden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie), maar heb ze nergens gevonden hoor. Sindsdien zorg ik dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie),
Met een extra handdoek geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hoe heb je de boel daarna schoon gehouden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik mag hopen dat je het over vrouwen hebt? Mannen, mannen pakken pas een uur voor vertrek in en vergeten dan hun paspoort. Mannen[ afbeelding ]
Zíj vergeten hun paspoort. Gelukkig hebben ze ook nog een vrouw die wel aan dat soort dingen denkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik mag hopen dat je het over vrouwen hebt? Mannen, mannen pakken pas een uur voor vertrek in en vergeten dan hun paspoort. Mannen[ afbeelding ]
Mijn vriendin was anders haar paspoort vergeten toen we terug naar NL kwamenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zíj vergeten hun paspoort. Gelukkig hebben ze ook nog een vrouw die wel aan dat soort dingen denkt.
En in ruil daar voor mogen zij alles tillenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zíj vergeten hun paspoort. Gelukkig hebben ze ook nog een vrouw die wel aan dat soort dingen denkt.
Gatver, dat doe je toch niet met een washandje..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie), maar heb ze nergens gevonden hoor. Sindsdien zorg ik dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Biogarde het volgende:
Inderdaad, van alle synoniemen precies die ene!quote:
ik presteer beter op het laatste moment...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Je kan het toch maar beter klaar hebben liggen? Heb er zo'n hekel aan om alles op het laatste moment te moeten doen.
Niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:03 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Gatver, dat doe je toch niet met een washandje..
Toen ik nog studeerde had ik dat ook ja. Als ik heel ver van te voren ging leren ging het altijd slechter dan wanneer ik een dag van te voren nog alles door nam.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik presteer beter op het laatste moment...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef Etcetera het volgende:
ja jeetje zeg wie doet dat nou
ik ga maandag weg, ben afgelopen week met een paklijst (!!) begonnen, donderdag eerste dingen bij elkaar gezocht, en alles in een tas geflikkerd. pc vandaag afgekoppeld, alle snoeren in een krat, ik kan op vakantie
Je neemt je hele pc mee op vakantie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ga maandag weg, ben afgelopen week met een paklijst (!!) begonnen, donderdag eerste dingen bij elkaar gezocht, en alles in een tas geflikkerd. pc vandaag afgekoppeld, alle snoeren in een krat, ik kan op vakantie
Sowieso een pc/laptop meenemen op vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:20 schreef Zotheid het volgende:
Je pc meenemen op vakantie.
Koop dan een laptop.
Op de meeste vakantiebestemmingen waar ik kom zijn ze juist 3x zo goedkoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef Fha het volgende:
Daarbij, op de meeste vakantie bestemmingen zijn dingen als zonnebrand ed drie keer zo duur
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Je kan het toch maar beter klaar hebben liggen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:20 schreef Zotheid het volgende:
Je pc meenemen op vakantie.
Koop dan een laptop.
Edit: ow je gaat naar campzone.
Mensen die naar campzone gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik mag toch hopen dat je je pc niet meeneemt op vakantie?. Ga je naar een LAN-party ofzo?
Edit: omg, ja dus.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je neemt je hele pc mee op vakantie?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso een pc/laptop meenemen op vakantie
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef JanusAnus het volgende:
Ok, twee mensen waren me voor. Wat is campzone?
Oh. Oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Campzone is een outdoor LAN party, oftewel: ik ga kamperen en neem m'n pc mee![]()
LOLLEROMFGROFLCOPTERBBQ!!!einz1111
mij maakt het niet uit hoorquote:
Dat heb ik dus inderdaad ook...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef rompompom het volgende:
Ik zou juist gestoord worden van die koffer die me dagenlang aanstaart. En inmiddels ben ik zo vaak weggeweest dat ik echt niks meer vergeet.
Wat een curieus gedrag! Als je met anderen spelletjes wilt spelen kan dat toch via het internet? doe je op vakantie niet liever andere dingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Campzone is een outdoor LAN party, oftewel: ik ga kamperen en neem m'n pc mee![]()
LOLLEROMFGROFLCOPTERBBQ!!!einz1111
curieus gedragquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat een curieus gedrag! Als je met anderen spelletjes wilt spelen kan dat toch via het internet? doe je op vakantie niet liever andere dingen?
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 om 17:14 schreef Zenon het volgende:
Op tijd inpakken is alleen maar verstandig. Jij zegt dat je nooit iets vergeet maar als je bijvoorbeeld op het strand wil zitten n italie is een parasol wel fijn, en die vergeet je dan dus.
Dan zal 'ie wel met de auto zijn gegaan hè...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?.
Ik welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef rompompom het volgende:
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?.
http://www.codemasterscampzone.nl/quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef JanusAnus het volgende:
Ok, twee mensen waren me voor. Wat is campzone?
quote:Op zondag 20 juli 2008 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.codemasterscampzone.nl/
Etcetera durft zich hier niet meer te vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |