quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:20 schreef Zotheid het volgende:
Je pc meenemen op vakantie.
Koop dan een laptop.
Edit: ow je gaat naar campzone.
Mensen die naar campzone gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik mag toch hopen dat je je pc niet meeneemt op vakantie?. Ga je naar een LAN-party ofzo?
Edit: omg, ja dus.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je neemt je hele pc mee op vakantie?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso een pc/laptop meenemen op vakantie
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef JanusAnus het volgende:
Ok, twee mensen waren me voor. Wat is campzone?
Oh. Oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Campzone is een outdoor LAN party, oftewel: ik ga kamperen en neem m'n pc mee![]()
LOLLEROMFGROFLCOPTERBBQ!!!einz1111
mij maakt het niet uit hoorquote:
Dat heb ik dus inderdaad ook...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:56 schreef rompompom het volgende:
Ik zou juist gestoord worden van die koffer die me dagenlang aanstaart. En inmiddels ben ik zo vaak weggeweest dat ik echt niks meer vergeet.
Wat een curieus gedrag! Als je met anderen spelletjes wilt spelen kan dat toch via het internet? doe je op vakantie niet liever andere dingen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Campzone is een outdoor LAN party, oftewel: ik ga kamperen en neem m'n pc mee![]()
LOLLEROMFGROFLCOPTERBBQ!!!einz1111
curieus gedragquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat een curieus gedrag! Als je met anderen spelletjes wilt spelen kan dat toch via het internet? doe je op vakantie niet liever andere dingen?
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 om 17:14 schreef Zenon het volgende:
Op tijd inpakken is alleen maar verstandig. Jij zegt dat je nooit iets vergeet maar als je bijvoorbeeld op het strand wil zitten n italie is een parasol wel fijn, en die vergeet je dan dus.
Dan zal 'ie wel met de auto zijn gegaan hè...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?.
Ik welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef rompompom het volgende:
Neem jij een parasol mee het vliegtuig in?.
http://www.codemasterscampzone.nl/quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef JanusAnus het volgende:
Ok, twee mensen waren me voor. Wat is campzone?
quote:Op zondag 20 juli 2008 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.codemasterscampzone.nl/
Etcetera durft zich hier niet meer te vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |