OMG, een onderbroek!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd![]()
Hoe weet ik anders of ze goed zitten
Een slip passen bovenop een slipquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
En als je het dan toch niet kan laten, hou dan minstens je eigen boxer aan, viespeuk
fap-fap!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef IQM het volgende:
Hap-hap.
Het waren sowieso al roze, dus dan zie je dat bijna nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef wise het volgende:
Zit iemand anders dalijk in jouw remsporen te roeren
Das de najaarscollectie van BB 2008 he. Boxershorts met hippe kleuren en dan een bleekvlek (zoe als die spijkerboxen 2 jaar geleden).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik liet laatst mijn bjorn borg boxers vallen op een vloer waar bleek op lag.... allemaal naar de tyfus
Ohnoes, je heftig originele hippe onderboxers naar z'n grootjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik liet laatst mijn bjorn borg boxers vallen op een vloer waar bleek op lag.... allemaal naar de tyfus
wel als je je eigen ondergoed aan houd (zo is het met bikini's wel iig)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:15 schreef rival het volgende:
ondergoed mag je volgens mij niet eens passen!
als ik ergerns niet in gezien wil worden zijn dat BB boxersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Da's zo vies, dan zit er zo een plasticje in!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
wel als je je eigen ondergoed aan houd (zo is het met bikini's wel iig)
In de vorm van een alldays inlegkruisjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's zo vies, dan zit er zo een plasticje in!
Mja hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's zo vies, dan zit er zo een plasticje in!
ik heb ze wel gedragen, ik merk echt geen verschil hoe ze zitten met een ander merk boxer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef RSie het volgende:
Ow,.. dit gaat weer uitmonden in een BB boxer bash topic.
mensen die BB alleen afzeiken omdat het tegenwoordig door gladde mooiboy's wordt gedragen hebben zelf blijkbaar nooit BB's gedragen en weten dus niet dat dit de best zittende boxer's zijn die je kan krijgen.
Draag je ze ook onder je zwembroekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*kuch* Calvin Klein *kuchquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef RSie het volgende:
mensen die BB alleen afzeiken omdat het tegenwoordig door gladde mooiboy's wordt gedragen hebben zelf blijkbaar nooit BB's gedragen en weten dus niet dat dit de best zittende boxer's zijn die je kan krijgen.
Nee ze hangen aan een rekje. Los. Zonder plastiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die boxers daar zitten toch verpakt in plastic/iets dergelijks?
CK's zijn te dun en gaan lubberen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
*kuch* Calvin Klein *kuch
Bjorn Borg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
*kuch* Zeeman boxer *kuch
Calvin Klein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bjorn Borg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er 1 opmerking geplaatst is over dat merk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef RSie het volgende:
tsss,,, vroeger droeg men ondergoed gemaakt van schapenwol,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef RSie het volgende:
Hmm nooit last van gehad. Je koopt ze wel in de goede maat?quote:
Had hij ze maar moeten passen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hmm nooit last van gehad. Je koopt ze wel in de goede maat?
Mannetjes die zichzelf rijk vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef Zotheid het volgende:
Erg rijk ben je er niet van geworden he, dat plaatjes draaien?
Mensen die naar de Jack&Jones gaan.
QFTquote:
nee ik ben 24... gedraag me verder normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Draag je ze ook onder je zwembroeknee toch
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef Maisnon het volgende:
the_forestwaiter je hebt het weer voor elkaar Onderbroeken passen
vreemd, de boxers van boss zitten bij mij veel lekkerderquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef RSie het volgende:
hebben zelf blijkbaar nooit BB's gedragen en weten dus niet dat dit de best zittende boxer's zijn die je kan krijgen.
daar heb ik gelukkig geen last van aangezien ik bijna altijd een pak draag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, de boxers van boss zitten bij mij veel lekkerder
en ik merk dat iedereen ze koopt vanwege het "stoere" kijk, ik heb BB boxers
ga je wassen danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef RSie het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig geen last van aangezien ik bijna altijd een pak draag!
behalve in het weekend, en dan wil het weleens voorkomen dat wanneer ik buk er een BB-randje boven mijn spijkerbroekie uitkomt, maar liever dat dan dat ze tegen mijn ongewassen butcrack aankijken.
5 minuutjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef BitterBal88 het volgende:
Ja maar dat je zulke goeie paint skills heb, zal wel een hoop tijd gekost hebben.
is het hem niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef RSie het volgende:
die gast lijkt serieus veel op een collega van mij! inclusief bobbel in broek
quote:
biogarde vond hem niet leukquote:
biogarde past ook onderbroeken in de winkelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |