Met uitrollen heb ik het over trager dan stapvoets.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Dickies het volgende:
En dan staan jij net stil, springt ie op groen en kom ik je weer vrolijk voorbij omdat ik meer vaart heb.
Mijn verbruik is laag genoeg om mij daar niet druk over te hoeven te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat dat benzine scheelt?
Ik doe het ook standaard.
Dat dus inderdaad. Mensen die zo doen als TS zijn meestal super irritant want die doen er en eeuw over voor ze weer in beweging zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Dickies het volgende:
En dan staan jij net stil, springt ie op groen en kom ik je weer vrolijk voorbij omdat ik meer vaart heb.
Mensen die sowieso niet kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
zoiezo mensen die fietsenhoe bedoel je sloebers
Ben jij zo'n user die stellig vol blijft houden dat een stoplicht en een verkeerslicht twee compleet verschillende dingen zijn?quote:
Precies. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Fha het volgende:
Mensen die zo doen als TS zijn meestal super irritant.
Wat een trage kutbak heb je danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn verbruik is laag genoeg om mij daar niet druk over te hoeven te maken.
kijk in je woordenboek en lees het verschilquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ben jij zo'n user die stellig vol blijft houden dat een stoplicht en een verkeerslicht twee compleet verschillende dingen zijn?
"zoiezo"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
Heb je het zelf ooit gedaan, of lul je gewoon het gros van de andere users na die ook allemaal denken heel intelligent te zijn door zo bijdehand te reageren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef MLF het volgende:
[..]
kijk in je woordenboek en lees het verschil
quote:ver·keers·licht (het)
1 stoplicht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef wise het volgende:
verkeerslicht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef MLF het volgende:
[..]
quote:ver·keers·licht (het)
1 stoplicht
quote:stop·licht (het)
1 seinlicht voor het verkeer
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef MLF het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/stoplicht.phpquote:Is het juist om te zeggen dat het stoplicht op groen staat?
Ja, daar hoeft geen bezwaar tegen te worden gemaakt.
heb 5 min terug een foto uit mijn woordenboek gemaakt, kijk maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ben jij zo'n user die stellig vol blijft houden dat een stoplicht en een verkeerslicht twee compleet verschillende dingen zijn?
Dan zal je wel een ouder woordenboek hebben, tegenwoordig betekenen de woorden namelijk precies hetzelfde. Zie vandale.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:47 schreef MLF het volgende:
[..]
heb 5 min terug een foto uit mijn woordenboek gemaakt, kijk maar
[ afbeelding ]
Je bent al even niet meer blauw, slakkie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:51 schreef slakkie het volgende:
En nu kappen met het gezeik over stoplicht/verkeerslicht.
Signaallicht bestaat niet.quote:U hebt gezocht op het woord: verkeerslicht.
RESULTAAT (max 20 woorden)
ver·keers·licht (het)
1 stoplicht
U hebt gezocht op het woord: stoplicht.
stop·licht (het)
1 seinlicht voor het verkeer
2 remlicht op een motorvoertuig
U hebt gezocht op het woord: seinlicht.
sein·licht (het)
1 licht dat als sein gebruikt wordt
U hebt gezocht op het woord: remlicht.
rem·licht (het)
1 signaallicht achter op een motorvoertuig, dat gaat branden als de rem in werking treedt
Your point being?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent al even niet meer blauw, slakkie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
zoiezo mensen die fietsenhoe bedoel je sloeber s
Kan ook met de auto hoor. Of met de brommert of met de scooter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Operc het volgende:
Je schakelt een tandje terug en sprint ervoor bij? En daarna in de remmen schieten? Lijkt me logisch dat je fietst dan.
Het maakt wel beter geluid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef veldmuis het volgende:
Want als je met een auto een tandje moet terugschakelen om een fucking fietser in te halen fail je wel heel epic.
Met een auto of brommer kun je m.i. niet ergens voorbij sprinten, dat kan alleen als je rent of fietst.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan ook met de auto hoor. Of met de brommert of met de scooter.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Met een auto of brommer kun je m.i. niet ergens voorbij sprinten, dat kan alleen als je rent of fietst.
quote:sprint (dem; sprinten, sprints)
1 snelheidswedstrijd over een korte afstand
2 versnelling bij snelheidswedstrijden
sprin·ten (onovergankelijk werkwoord; sprintte, heeft/is gesprint; sprinter)
1 op topsnelheid rijden of rennen over korte afstand
sprin·ter (dem; sprinters; sprintster)
1 sporter die over korte afstand loopt of rijdt
2 Nederlandse stoptrein die snel optrekt, bestaande uit een treinstel van drie wagons
3 wielrenner met een goede eindsprint
inhalenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:41 schreef Patries86 het volgende:
Wat ik ook heel irritant vind en dat is dan bij auto's, mensen die al ver voor een stoplicht stoppen en een enorm gat overhouden tussen de voorganger zodat ze als hij groen wordt in 1 keer kunnen doorrijden.. maar waar ze geen rekening mee houden is dat er soms voorsorteer stroken zijn en je daar niet bij kan omdat die auto voor je zoveel ruimte overlaat...!!
Op topsnelheid iemand inhalen. Dus jij gaat 50 meter voor de streep even met je auto 220 rijden of met je brommer 50, om daarna weer te remmen?quote:
Vroem Vroemquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Op topsnelheid iemand inhalen. Dus jij gaat 50 meter voor de streep even met je auto 220 rijden of met je brommer 50, om daarna weer te remmen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
quote:110, 120, 130
geen enkel probleem
schroevedraaier, koevoet, flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Ik reed inderdaad op topsnelheid qua toerenbereik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Op topsnelheid iemand inhalen. Dus jij gaat 50 meter voor de streep even met je auto 220 rijden of met je brommer 50, om daarna weer te remmen?
Jammer van het taalgebruik, dit is een gemiste kans.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef 2609 het volgende:
Mag ik vragen wat autisme in vredesnaam te maken heeft met het laten uitrollen van de auto/fiets?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef slindenau het volgende:
Autisten kunnen nou eenmaal niet omgaan met uitrollen.
Is een garpje enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:56 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat autisme in vredesnaam te maken heeft met het laten uitrollen van de auto/fiets?
Jouw fiets rijdt op benzine? Wat is het verbruik?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat dat benzine scheelt?
Ik doe het ook standaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |