En toch zie ik het me voor me dat jij helemaal in baggy kleding rondloopt, maar er wel stiekem een kraagje op gestikt hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik dat nou uitleggen. Ehm.
De wijk waar Ross en ik wonen is redelijk bekend als hockeyvolkrijk en overkakkerig. Enzo.
En soms zitten daar toch mensen tussen die die dans kunnen ontspringen hm. Zoals ik. Kraagjes enzo is niet echt mijn smaak.
/hokjesgeest.
* Poit aait Rossdale over de bolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil slapenEcht... nu... dood... gaar... saai... bluuuh
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
En toch zie ik het me voor me dat jij helemaal in baggy kleding rondloopt, maar er wel stiekem een kraagje op gestikt hebt.
Die gast z'n ogen staan echt freaky dicht bij elkaar :Squote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik doe het niet voor minder dan 4 (vier) kraagjes:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Rossdale begint zachtjes te spinnen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn er nog ABBA-liefhebbers in de zaal? Ik wil ABBA-tracks in Singstar!
1 broodje ham maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ze is gestikt in een broodje ham. RIP.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 broodje ham maar? Van zoiets verwacht je meer dat ze heel zo'n ham naar binnen schuift.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, fotogeniek was ze niet.
Ga je dan uit elk land het standaart bocht drinken (of te wel elk biertje hetzelfde) of ga je bier drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha, hier is het al bier uur. Feestje op werk = buitenlands smaakjes-bier
Als die tracks er komen moeten ze wel geleverd worden met een flinke lading drank. Ik zing alleen ABBA als ik dronken ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn er nog ABBA-liefhebbers in de zaal? Ik wil ABBA-tracks in Singstar!
Smaakjesbier. Dus per definitie geen "standaart" bocht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ga je dan uit elk land het standaart bocht drinken (of te wel elk biertje hetzelfde) of ga je bier drinken
Ik alleen als ik nuchter ben. Als ik dronken ben begin ik aan duetten en New Romantics muziekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als die tracks er komen moeten ze wel geleverd worden met een flinke lading drank. Ik zing alleen ABBA als ik dronken ben.
Als je bier al smaakjesbier noemt weet ik niet waar je naartoe wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Smaakjesbier. Dus per definitie geen "standaart" bocht.
Kokosbier. Ananasbier. Anijsbier. Bananenbier. Smaakjesbier dus. En dat komt niet uit België, dat is juist de hele grap.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je bier al smaakjesbier noemt weet ik niet waar je naartoe wilt
En aangezien 70% van alle bieren (bieren) gemaakt worden in belgie hoef je niet uit veel landen bier te halen. Bedoel ik.
Watte? bieren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je bier al smaakjesbier noemt weet ik niet waar je naartoe wilt
En aangezien 70% van alle bieren
O, bieren jaquote:(bieren)
Het is vrijdag, het is tijd voor een feestje.quote:gemaakt worden in belgie hoef je niet uit veel landen bier te halen. En de andere 30% heineken en andere interbrew is gaat het nergens overBedoel ik.
Kan je net zo goed breezah gaan drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Kokosbier. Ananasbier. Anijsbier. Bananenbier. Smaakjesbier dus. En dat komt niet uit België, dat is juist de hele grap.
Ja want dat is idd precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan je net zo goed breezah gaan drinken
Sgoed! Gaan we naar cafe belgie en beginnen we bij de aquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Leer eerst maar es goed bier drinken, dan praten we verder.
light-weightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sgoed! Gaan we naar cafe belgie en beginnen we bij de aheb het een keer gehaalt tot de b
Maar toen kwam bush
Tettenquote:
Precies, ik werd toentertijd aangenomen omdat ze echt mensen nodig haddenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
Voor sollicitaties is het altijd goed
Alsof ooit iemand op inhout aangenomen zou worden
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
Voor sollicitaties is het altijd goed
Alsof ooit iemand op inhoud aangenomen zou worden
ze heeft anders toch best wat inhoud.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is maar goed dat ik geen mensen aanneem op basis van inhoud.
Prachtig Elroy... echtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb een 24" die er klaar voor is!
Kheb het over mijn monitor
Ik ben er ook weer! En wat een verhaal, ik durf hier spontaan niets meer te schrijven...quote:
Jaaa maar dat bleek donderdag te zijn, en gisteren heb ik heel de dag op de WC-pot doorgebracht om de Norrit zo snel mogelijk door mn systeem te voeren... Misschien toch iets te wild uitgegaan die laatste avondquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef koei het volgende:
Spanky
Jij zou woensdag toch al terug komen?
Het lijkt die richting op te gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Las ik nou op de vorige pagina dat het over zowel karaoke, abba als bier ging? Ruik ik daar een feestje?
Superpost Spanky! Heb je hem getimed?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Las ik nou op de vorige pagina dat het over zowel karaoke, abba als bier ging? Ruik ik daar een feestje?
jij houdt niet van de PS3, geen feestje voor jou dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben niet zoals jou of Roy, bij mij zit de 1337-heid van nature in mequote:
Nee dat heb je mis, ik houd niet van playstations in het algemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij houdt niet van de PS3, geen feestje voor jou dus
Jawel, GT in 2010quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef koei het volgende:
Wacht nou maar af SD, zodra lips en de nieuwe Scene-it er zijn is de PlayStation ook dat monopoly kwijt en is er helemaal geen reden meer om een PS3 te kopen!
Scene-itquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef koei het volgende:
Wacht nou maar af SD, zodra lips en de nieuwe Scene-it er zijn is de PlayStation ook dat monopoly kwijt en is er helemaal geen reden meer om een PS3 te kopen!
Oh no he didn'tquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Total Recall op TV.Net op tijd thuis.
Speciaal m'n Total Recall t-shirt aandoen.
Gran Turismoquote:
Ik denk niet dat die het erg vind als je een laptop op hem mietertquote:Op zondag 20 juli 2008 16:41 schreef SpankmasterC het volgende:dat zijn de betere proeven op een zondagochtend!
Volgende kandidaat: een floppy!
wasda?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:41 schreef SpankmasterC het volgende:dat zijn de betere proeven op een zondagochtend!
Volgende kandidaat: een floppy!
Wat heeft je vriendin in hemelsnaam met je gedaan dan?quote:
mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |