quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Mén, ik kan met toch zo kapot ergeren aan mensen die anno 2008 dit nog steeds zeggen![]()
Waarom doet iemand dat?
Klacht: Mensen die 'sorry, mijn naam is Corry' zeggen
Ah kanker, m'n naam is Piet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:04 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Sorry, m'n naam is Corry.
Excuus, m'n naam is Guus.
Pardon, m'n naam is Gordon.
Ah shit, m'n naam is Jan Smit.
maar ik deed het niet expres!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel heel erg jaren zeventig.
Mijn naam is Fles, ik deed het expres zei ik er als klein meisje altijd achteraan.
Ik deed het altijd wel expres.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef SlimShady het volgende:
maar ik deed het niet expres!
Ahh tering, m'n naam is Jan de Heringquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:04 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Sorry, m'n naam is Corry.
Excuus, m'n naam is Guus.
Pardon, m'n naam is Gordon.
Ah shit, m'n naam is Jan Smit.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
Waarom?
Daarom!
Daarom is geen reden
Als je van de trap valt, ben je snel beneden.
Die moet je ECHT neerschieten. Ik zie het zooo voor me hoe ze dat doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef RSie het volgende:
dat zijn dezelfde mensen die s'ochtends ook met een Goeiesjmorreges binnen komen zetten en dan heel blij om zich heen kijken!
Het is een feit, dat een koe in een week tijd meer schijt dan een geit in een eeuwigheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef wise het volgende:
Het is een feit, dat een koe meer schijt dan een berggeit
Wij zeiden altijd:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef RSie het volgende:
Melk is goed voor elk (maar niet voor Jan want die piest ervan)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Heb je dorst, dan loop je naar Jan de Worst
Die heeft een hondje, die piest dan in je mondje
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Homdeck het volgende:
Melk is goed voor elk, maar niet voor Jan, want die plast er van. [ afbeelding ]
Dat zei mijn opa vroegerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Twente ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Veelgehoorde uitspraak in Limburg hoor.
Voor 5 cent.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:49 schreef Gluckskafer het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Zijn altijd van die vlotte vrouwen, die onder de pannen zijn en hun haar kort knippen en rood verven.
Nee, nu ben je in de war met onder de brug van tante sientjequote:
En hij is voor Pisveequote:
Nietes.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Nee, nu ben je in de war met onder de brug van tante sientje
Ja, dat zei ik ook altijd. En oh oh oh, wat was je dan grappig!quote:
Ga ik toch liever naar de brug van sientje, ook al kost het een tientjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes.
Jantje Worst heeft een hondje en die plast je voor vijf cent in je mondje.
Wat doet Sientje voor een tientje? Ook in je bek pissen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ga ik toch liever naar de brug van sientje, ook al kost het een tientje
Die geeft je een appelsientjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat doet Sientje voor een tientje? Ook in je bek pissen?
ik combinatie met onder de brug en een tientje klinkt het als een soort prostituariaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen commentaar op me dunktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef STING het volgende:
Wat ik je brom, me dunkt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Mén, ik kan met toch zo kapot ergeren aan mensen die anno 2008 dit nog steeds zeggen![]()
Waarom doet iemand dat?
Klacht: Mensen die 'sorry, mijn naam is Corry' zeggen
GOEIEESSJJJMORGUUHHHSSS STORM!!!! GHE GHE!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Die moet je ECHT neerschieten. Ik zie het zooo voor me hoe ze dat doen.
*Goeieeesjjjjjmorguhs![]()
![]()
-GRRRRRR
Mijn naam is jaap,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef Zotheid het volgende:
Aah, fijn, mijn naam is Martijn.
Ik had een een hele rap gemaakt (tja, je zit op de middelbare school en je hebt niks te doen)
Ik ben Martijn,
Sta voor de Albert Heijn,
Op het plein,
Dolfijn,
Ik had een konijn,
Geen gein..
Zoiets.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn naam is jaap,
Ik barst van de slaap,
Ik voel me niet lekker,
Ik baal als ik stekker,
Ik ben een aap,
En mijn voornaam is jaap..
quote:Ja mijn naam is Jaap
Ik barst van de slaap
Ik voel me niet lekker
Ik baal als een stekker
Van al die wegtrekkers
En animalcrackers
Ik ben een aap
En m'n voornaam is Jaap
Ohja, zo ging diequote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Groetjes,
Andre van Duin
http://www.lyricsdownload(...)-is-jaap-lyrics.html
[..]
Oh, ik dacht dat wel een heel bekende wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:
jeweets, m'n naam is kanker met aids.
Gadverdarriequote:Op maandag 21 juli 2008 17:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wel een heel bekende was![]()
Onder de brug van tante Sientje
kun je poepen voor een tientje
Wie dat tientje niet betaalt
wordt met z'n neus door de stront gehaald.
Vruuger... TOen de knake nog van hout ware!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef kyraaa het volgende:
omg... Hoe ontzettend kansloos.Het ergste vind ik nog wel dat ik al deze uitspraken uit dit topic ken van vroegàh
nee..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Chocolate het volgende:
was het niet sorry mijn naam is corry, mijn achternaam is kees, poepchinees ofzo?
lol dan gaven wij hier dus altijd onze eigen draai eraan!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:08 schreef Altijd_Lastig het volgende:
[..]
nee..
Sorry, mijn naam is Corry. Mijn achternaam is fles, ik deed het niet expres.
En dan zeiden wij er altijd nog wat achteraan, geen idee meer wat. Af en toe is het niet erg om dingen te vergeten.
zomg dat je me op deze serene avond nou weer herrinnert aan die dude van Zo vader zo zoonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eeeh ja, fuck (spreek uit ''fak''), mijn naam is gregor Bak.
En, welke van de drie is het vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg dat je me op deze serene avond nou weer herrinnert aan die dude van Zo vader zo zoon
Joden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:53 schreef kraakvandaal het volgende:
"Wat ruist er door 't struikgewas?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |