Oh, ik dacht dat wel een heel bekende wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat doet Sientje voor een tientje? Ook in je bek pissen?
Sorry, ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:
jeweets, m'n naam is kanker met aids.
Gadverdarriequote:Op maandag 21 juli 2008 17:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wel een heel bekende was![]()
Onder de brug van tante Sientje
kun je poepen voor een tientje
Wie dat tientje niet betaalt
wordt met z'n neus door de stront gehaald.
Vruuger... TOen de knake nog van hout ware!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef kyraaa het volgende:
omg... Hoe ontzettend kansloos.Het ergste vind ik nog wel dat ik al deze uitspraken uit dit topic ken van vroegàh
nee..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Chocolate het volgende:
was het niet sorry mijn naam is corry, mijn achternaam is kees, poepchinees ofzo?
lol dan gaven wij hier dus altijd onze eigen draai eraan!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:08 schreef Altijd_Lastig het volgende:
[..]
nee..
Sorry, mijn naam is Corry. Mijn achternaam is fles, ik deed het niet expres.
En dan zeiden wij er altijd nog wat achteraan, geen idee meer wat. Af en toe is het niet erg om dingen te vergeten.
zomg dat je me op deze serene avond nou weer herrinnert aan die dude van Zo vader zo zoonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eeeh ja, fuck (spreek uit ''fak''), mijn naam is gregor Bak.
En, welke van de drie is het vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg dat je me op deze serene avond nou weer herrinnert aan die dude van Zo vader zo zoon
Joden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:53 schreef kraakvandaal het volgende:
"Wat ruist er door 't struikgewas?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |