Nah. Star Wars Galaxies was bagger (zeker na de wijzigingen halverwege) en mijn vertrouwen in Electronic Arts hangt al jaren op een dieptepunt. Alhoewel Sony met SWG aardig in de buurt is gekomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
EA heeft een Star Wars MMORPG aangekondigt. Iets voor jou Litpho?
Jade Empire is toch ook van Bioware?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het is Bioware. EA geeft het alleen uit.
Yep klopt, leuk spel inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jade Empire is toch ook van Bioware?
Blijft een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
De pinguins zijn briljant, maar dat kon je verwachten van iemand die een pinguinavatar heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Madagscar (deel 1) vond ik al geen reet aan.
Als ik een beetje mijn best doe, kan ik best op haar lijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel je mening waarde dawg!
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je die nu ook al op de Wii spelen, ik zal straks eens kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef dawg het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Double Dragon II op de NES. Toffe game.
Er zijn inderdaad grenzen aan hoe hard je je best moet doenquote:
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik een beetje mijn best doe, kan ik best op haar lijken
Ik had het over kunnen, niet over willenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad grenzen aan hoe hard je je best moet doen.
Je weet wat je nu zegt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik een beetje mijn best doe, kan ik best op haar lijken
Edit: Maar dan met échte boobs!![]()
Vertelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet wat je nu zegt he?En de gevolgen daarvan
Ik wacht op Guild Wars 2quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah. Star Wars Galaxies was bagger (zeker na de wijzigingen halverwege) en mijn vertrouwen in Electronic Arts hangt al jaren op een dieptepunt. Alhoewel Sony met SWG aardig in de buurt is gekomen.
Iets van hoge verwachtingen en zeurende fokkers over foto's enzoquote:
Ben niet anders gewendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets van hoge verwachtingen en zeurende fokkers over foto's enzo
Heeft ze ook niet dacht ik. Kijk maar naar Bloodraynequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft een mooi koppie, maar ik heb niks met siliconentieten...
Spycams FTWquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
De slimme onder hen weten inmiddels wel beter
Het komt hier ook met bakken de lucht uitzetten. Maar hou de goede moed er in... Kamperen FTW!quote:
Bouw voor de zekerheid maar alvast een arkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het komt hier ook met bakken de lucht uitzetten. Maar hou de goede moed er in... Kamperen FTW!
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bouw voor de zekerheid maar alvast een ark
III was toffer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:44 schreef dawg het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Double Dragon II op de NES. Toffe game.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben niet anders gewendDe slimme onder hen weten inmiddels wel beter
Q. gaat je bezwangeren en daarna krijgen we rellen over bierdrinkende krijsende babies?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schopje OUDquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. gaat je bezwangeren en daarna krijgen we rellen over bierdrinkende krijsende babies?
Misschien dan maar beginnen met een opblaasbootje van de Bart Smit?quote:
Dat klinkt bijna net zo eng als de gedachte dat Kasta en zijn dansmeisje zich voortplanten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. gaat je bezwangeren en daarna krijgen we rellen over bierdrinkende krijsende babies?
Vakantie!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna net zo eng als de gedachte dat Kasta en zijn dansmeisje zich voortplanten.
Bijna, dan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels met genoeg FOK!-vrouwen gedaan hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke collega's heb je op dat overleg bezwangerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:45 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een overleg dat onverwacht vruchtbaar was!
Elegy, zo te zien hersteld onze patient goed. Heb jij nog aan die zware metalen cocktail gedacht als medicijn mee te geven?quote:
De reden waarom het zo goed ging was dat er geen vrouwen bij waren. Onnozele wezens over het algemeen genomen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Q. het volgende:
Hoeveel vrouwelijke collega's heb je op dat overleg bezwangerd?
als dat zo was dan waren we niet saai geweest lijkt me...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
Jezus wat zijn jullie saai vandaag zeg.
Nog spannende plannen vh weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |