Ik deel je mening waarde dawg!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef dawg het volgende:
Net even wat pica's bekeken, maar ik vind haar het aantrekkelijkst in haar T-X rode strakke pakje, met hoge hakken, en haar haar strak/kort enzo.![]()
Redelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
Mja, ook de matrix was redelijk kut.
Inderdaad, ze hebben die oude batmans laten vallen en zijn opnieuw begonnen en erg goedquote:
Ja, wat een held.quote:
Ach, jatwerk blijf je houden, daar zit ik niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Redelijk?. Pseudopopulair jatwerk, als de Wachowskibroertjes stiekem familie van Dan Brown blijken te zijn zal het mij niet verbazen
.
Absoluut! Geweldige acteur!quote:
Niks tegen Fox verder, maar de CGI voor de robots was verspilde moeite als je film vervolgens niet over die robots gaat. Die kan dus vast beter gebruikt worden en speciaal voor AirwiN kwam het goede doel vervolgens bij Megan Fox uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm ik vind Megan Fox echt wel lekkerSnap niet wat je bedoeld met scherpe randjes
Ik vond hem leuker in American Psycho.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
god even die armanifoto opzoeken hoor...
[ afbeelding ]
Het is het verwateren voor de massa waar ik (hoogst elitair) nooit aan zal wennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, jatwerk blijf je houden, daar zit ik niet mee.
Mja, voor een transformerfilm werd er onwaarschijnlijk weinig met robots gedaan. Allspark my ass. Key to Vector SIgma en niet iets nieuws bedenkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks tegen Fox verder, maar de CGI voor de robots was verspilde moeite als je film vervolgens niet over die robots gaat. Die kan dus vast beter gebruikt worden en speciaal voor AirwiN kwam het goede doel vervolgens bij Megan Fox uit.
quote:
Ahh ok, duidelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks tegen Fox verder, maar de CGI voor de robots was verspilde moeite als je film vervolgens niet over die robots gaat. Die kan dus vast beter gebruikt worden en speciaal voor AirwiN kwam het goede doel vervolgens bij Megan Fox uit.
Laffe Hollywoodformules FTW.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, voor een transformerfilm werd er onwaarschijnlijk weinig met robots gedaan.
Het ging mij om het hoofd enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker in American Psycho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was inderdaad complete baggerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar ik had het over de eerste reeks.
Als ik zo naar filmreleases kijk wordt er tegenwoordig niet eens meer gejat, remakes, dat is het nieuwe sleutelwoord. Want waarom iets opnieuw bedenken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is het verwateren voor de massa waar ik (hoogst elitair) nooit aan zal wennen.
ik had die trailer vorige week in de bios, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk:
Wat zo te zien weer een herhaling wordt van deel 1
"Leuk" is het wel het understatement van het jaar, hij was echt ontzettend geil in die film.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker in American Psycho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga WoW spelen jijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Als je geil wordt van bloederige bijlen
Als je batman begins met hem niet heb gezien kan je hem lenen van me, heb de dvd thuis liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Leuk" is het wel het understatement van het jaar, hij was echt ontzettend geil in die film.![]()
![]()
Ik zit me idd net zelf af te vragen wat ik dan zo geil vind aan mannen die flippen om visitekaartjes, geilen op zichzelf tijdens sex en teveel Phil Collins luisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Als je geil wordt van bloederige bijlen, dan is American Psycho inderdaad wel een film om je fetisj flink te bevredigen.
Pssst: Kluts, jouw tekst is "laten we hem dan gezellig samen kijken".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je batman begins met hem niet heb gezien kan je hem lenen van me, heb de dvd thuis liggen
Dan mag ik 'm "lenen"? Dit was de uitgelezen kans geweest om me uit te nodigen om 'm samen te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je batman begins met hem niet heb gezien kan je hem lenen van me, heb de dvd thuis liggen
Dammit betraptquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pssst: Kluts, jouw tekst is "laten we hem dan gezellig samen kijken"..
Zie tekst van litphoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan mag ik 'm "lenen"? Dit was de uitgelezen kans geweest om me uit te nodigen om 'm samen te kijken.
Was 'dvd kijken' geen verkapt 'dan kunnen we neuken'?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pssst: Kluts, jouw tekst is "laten we hem dan gezellig samen kijken"..
Smile and wave!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk:
Wat zo te zien weer een herhaling wordt van deel 1
Ben begonnen met Oblivion. Zo weer even verder.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga mijn World of Warcraft verslaving weer bevredigen.
Net als 'dvd lenen' een verkapt 'dan heb ik een achtergrond om iemand anders te neuken' isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Was 'dvd kijken' geen verkapt 'dan kunnen we neuken'?
Ja, dat dacht ik ook altijd, maar duidelijk niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Was 'dvd kijken' geen verkapt 'dan kunnen we neuken'?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als 'dvd lenen' een verkapt 'dan heb ik een achtergrond om iemand anders te neuken' is.
Daar gaat het pact dat ik met mezelf had gesloten om nooit, maar dan ook nooit een Terminator film te kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Belsezar het volgende:
Hehe, zit ik informatie te lezen over Terminator 4, wie speelt John Connor, Christian Bale
2009 dames, dan komt hij uit
De filmbazen weten je goed te bespelen Klutsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat het pact dat ik met mezelf had gesloten om nooit, maar dan ook nooit een Terminator film te kijken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als 'dvd lenen' een verkapt 'dan heb ik een achtergrond om iemand anders te neuken' is.
Ervan uitgaande dat die John Connor de hoofdrolspeler is, wordt dat wel lastig denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De filmbazen weten je goed te bespelen Kluts
Anders gewoon je ogen dichtdoen als hij niet in beeld is.
Afwijken van de continuiteit, net als in deel 3. Een van de luxes van time travel plotsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef dawg het volgende:
Ik vraag me af wat ze met een deel 4 moeten eigenlijk.
Terminator Salvation: The Future Begins is een film, die gepland staat voor 2009. Het scenario voor het vierde deel van de succesvolle Terminatorserie is inmiddels af en opnames staan gepland voor 2008. De film zal het begin vormen voor een nieuwe Terminatortrilogie die los gezien kan worden van de eerste trilogie. Christian Bale zal de rol van John Connor op zich nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef dawg het volgende:
Ik vraag me af wat ze met een deel 4 moeten eigenlijk. En waar het dan over zou moeten gaan. Het einde van die oorlog ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |