Oeh die rauwe ham rolletjes zijn errug lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond borrelen we eerst met gerookte forelpaté die ik zo ga maken... en Italiaanse rauwe ham rolletjes, gevuld met buffelmozzarella en basilicum, beetje kerstomaat en een druppeltje olijfolie erover..
Daarna eten we een koude avocadosoep met rivierkreeftenvlees oa.
Dat klinkt heel erg lekker! Heb je ook recepten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond tabouleh, kip in honingmarinade, tzatziki, auberginesalade en lekker brood. Crème brulée als toetje.
niet te vreten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
boehoe, kant-en-klare macaroni!! Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Valt het mee? (ik hoop heel hard)
zoals ik al bang was.. tis zo'n kilobak in de aanbiedingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet te vreten.
Het is net alsof je op stukjes rubber kauwt
Ik zou het niet aandurven, dapper hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
boehoe, kant-en-klare macaroni!! Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Valt het mee? (ik hoop heel hard)
Je kan nog beter niets eten dan die troepquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoals ik al bang was.. tis zo'n kilobak in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |