Waar in duitsland? Ik woon zelf vlakbij de duitse grens, en aangezien ik Donderdag een dagje terug benquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat kan je helaas alleen in Duitsland kopen.Witbier met grapefruit, zeer lekker vooral op een warme zomerdag.
Ik ben in Emmerich bij de Kaufland supermarkt geweest.Maar ik denk dat je het in elke grotere supermarkt kan vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar in duitsland? Ik woon zelf vlakbij de duitse grens, en aangezien ik Donderdag een dagje terug ben
Kaufland zit een half u rijden bij me vandaan, ik zal eerst eens kijken of the big box (drank handel in DL) het heeft. Anders kauflandquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik ben in Emmerich bij de Kaufland supermarkt geweest.Maar ik denk dat je het in elke grotere supermarkt kan vinden.
Dat heet hazelnoot krokant (50% gehakte hazelnoot, 50% suiker). Ik trek zo maar eens een zak chips open, lekker tv kijken; morgen vrij!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net een schaaltje walnotenijs met slagroom op, met als topping van die nougatnootjes (die je eigenlijk aan de zijkant van een taart doet... bijvb slagroomtaart)
Vanavond eten we gewoon aardappels, doperwtjes met worteltjes en een worstje.
De Nederlandse Lidl had groene blikken staan met bier met grapefruit. Ik heb het niet goed genoeg bekeken om te zeggen of het witbier was maar voor de liefhebber misschien wel de moeite waard om er even naar te gaan kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat kan je helaas alleen in Duitsland kopen.Witbier met grapefruit, zeer lekker vooral op een warme zomerdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |