Fietsen is ook levensgevaarlijk, verbieden die handel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Telefoons, computers en auto's verbieden!
Je kunt het beste de hele dag en nacht in een bunker gaan zitten, maar goed, de meeste ongelukken gebeuren thuis. What to do, what to do?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gasfornuis ook verbieden! en CV's zijn ook slecht..
jongens waar is mijn grot?!
Ze weren wel oude auto´s uit de steden (waar om de minuut vette vliegtuigen overheen vliegen) en ze verhogen wel de accijnzen om je te straffen voor het rijden met een diesel dus daar moeten we wel weten dat het slecht is voor ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Telefoons, computers en auto's verbieden!
Misschien heb je wel gelijk, anders zouden ze ook het roken wel verbieden in de horeca.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Fietsen is ook levensgevaarlijk, verbieden die handel.
Die zijn groen!quote:
Dinkellandquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die zijn groen!Verbieden! Teveel vitamines ga je ook dood van!
![]()
En als de meeste ongelukken thuis gebeuren, waarom wonen we dan niet allemaal in het huis van de buurman!
Gaaf! Met z'n allen, voor de veiligheid!quote:
Ik stoor mij sowiezo aan veel mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Prima idee. Iedereen stoort zich toch mateloos aan mensen die bellen in de trein ? Of van die jongeren die in de trein ringtones gaan vergelijken ?
Dat hoeven ze sowieso niet. Als die dingen echt gevaar opleverden bij het vliegen mochten ze niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Prima idee. Iedereen stoort zich toch mateloos aan mensen die bellen in de trein ? Of van die jongeren die in de trein ringtones gaan vergelijken ?
Tevens hoeven stewardessen in vliegtuigen er niet meer op te letten of iedereen zijn telefoon wel heeft uitstaan !
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).quote:"Ons genetisch materiaal komt voor 90 procent overeen met dat van ratten. Ook een groot Europees onderzoek toonde aan dat DNA-structuren worden aangetast."
Truukje om de werknemer minder met een mobiel van de zaak te laten rondlopen wellicht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat de FNV zich ook al hiermee bemoeien?
Het is toch een VAKbond en geen politieke partij?
Dat of nog banaler.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Truukje om de werknemer minder met een mobiel van de zaak te laten rondlopen wellicht.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).
Bovendien is, mocht de straling al schadelijk zijn, dit afhankelijk van het gebruik en niet zo zeer van het stralingsniveau zelf. Net zo goed als je wel eens een biertje kunt drinken zonder alcoholist te zijn.
Het vakbondsgepeupel gaat hier dus weer lekker kort door de bocht zoals we van hen gewend zijn.
quote:Ratten
"Onlangs stierven bij een Belgisch onderzoek 16 van de 17 aan straling blootgestelde ratten aan een tumor", aldus de FNV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |