Stuur een postduif als je niet wilt bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
wahahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?
Daar weet IK dan niets vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?
Ochtenddienstquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net een hele week ochtend diensten gedraaid, 10 voor 6 op![]()
Ochtendmensen zijn gek.
Komende week middagen
Ten eerste is het Aartsluie donder!quote:
Die word denk ik dan neergeschoten door de anitillianen die altijd op de hoek staan te tjillenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur een postduif als je niet wilt bellen.
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
Hamburgerketensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet IK dan niets van
[..]
Ochtenddienst.
Daarvoor moet ik om 5 uur opstaan![]()
[..]
Ten eerste is het Aartsluie donder!
En ten tweede weet jij donders goed dat ik vannacht gewerkt heb, zodat jullie allemaal weer slaaj kunnen eten bij die bekende hamburgerketen.
Zelfde mengseltje als ikkequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.
Ik zal jullie eens aan elkaar voorstellenquote:
Oh, Muck:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
Oeps..quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, Muck:
Je OV is niet geldig.
daar gaat weer een paar liter ll-bierquote:
Awww, Muckie toch....quote:
die heeft gister een ruggeprik gehadquote:
er komt een babymuck??quote:
alsjeblieft zeg! Ze is 50quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
er komt een babymuck??
Maar tegen de hernia ofzo?
Ja nouja, mensen bevallen tegenwoordig nog op hun 70ste dus ach..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg! Ze is 50
En ik doe niet aan baby's.
Is tegen de pijn ja. Aan de hernia zelf doen ze helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |