kijk, en dat vind ik dan wel weer een behoorlijke prestatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:40 schreef N.icka het volgende:
Net een dame van 87 , hartstikke krom lijfje die hem voor de 60e keer liep
respect
Je hebt wel verschillende afstanden. 30, 40 en 50 (geloof ik). Maar dan nog, de jonge vitale mensen zouden het eigenlijk zonder probleem uit moeten kunnen lopen, zeker als zo'n oud dametje het ook lukt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef RSie het volgende:
[..]
kijk, en dat vind ik dan wel weer een behoorlijke prestatie.
maar als dame'tjes van 87 met kromme lichaamojes hem uit kunnen lopen dan mag het toch niet zo zijn dat vitale mensen van gemiddelde leeftijd de hemel ingeprezen worden alsof ze echt een bijzondere prestatie hebben neergezet!
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Pffff ik loop die 4-daagse uit op mijn slippers zonder 1x te trainen
Hij heeft toch echt internets hoor, tenzij hij op de WiFi van zijn buren zit oid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef FP128 het volgende:
[..]
Draag JIJ bij aan een beter milieu met je gemekker op FOK! ? NEE
Draag JIJ bij aan de conjunctuur die ingezet dient te worden? NEE
Draag JIJ bij aan een betere economie? NEE, want jij vreet achter je Pc allerlei zooi die ook nog slecht is voor je gezondheid waardoor gezond levenden weer meer premie gaan betalen door jouw toedoen.
Draag JIJ aan uberhaupt iets bij? ? NEE
Daarbij heb jij ongetwijfeld als enige blaar een soa blaar vanwege je vele rondgeneuk met Gothic sletjes![]()
Kortom: Kurklacht!
En hij draagt bij aan de economie, want hij koopt elke week de nieuwste hippe tracks op vinyl.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt internets hoor, tenzij hij op de WiFi van zijn buren zit oid.
En hij koopt veel frituur spullen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En hij draagt bij aan de economie, want hij koopt elke week de nieuwste hippe tracks op vinyl.
van John F.?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rottochop. De kennedy mars lopen, 80 km in een dag, DAT is pas een prestatie.
Google is je beste vriend: http://www.kennedymars.org/quote:
Bij deze ben je uitgedaagd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Pffff ik loop die 4-daagse uit op mijn slippers zonder 1x te trainen
Jawel hoor. Koei (redactie games) heeft hem ook zonder trainen uitgelopenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:54 schreef N.icka het volgende:
Het is allemaal een kwestie van trainen , trainen en nog eens trainen. Als je nooit langere afstanden loopt is 4x40 kilometer echt heel veel.
Dat kan je lichaam domweg niet aan
Ik wilde schrijven 'Het feit dat jij het niet kunt, maakt het niet niet tot een enorme prestatie.' Maat eon zag ik dat je een meisje was en zag ik daarvan af.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel een enorme prestatie van al die mensen hoor , ik zou het niet kunnen
Papsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef Greys het volgende:
Het kán inderdaad, je hoort het wel eens.
De_boswachter gaat het bewijzen volgende keer, op zijn slippers!
Ik vind het wel een geweldig gezicht trouwens, die intocht op tv.
Paps belde nog even toen hij over de streep ging, het klonk supergezellig!
quote:
Ja.quote:
quote:Is er nou ook alweer iets mis met het woord paps?
Ja!quote:Nou vooruit, speciaal voor jullie: die ouwe. Beter?
Wat is er gay aan?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de wandelvierdaagse lopen is gewoon gay!
jezelf vogeltjesdans noemen, terwijl je "man" bent, is dat niet gay dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de wandelvierdaagse lopen is gewoon gay!
quote:Op maandag 21 juli 2008 01:30 schreef kampsjaak het volgende:
[..]
jezelf vogeltjesdans noemen, terwijl je "man" bent, is dat niet gay dan?
De wandelvierdaagse.quote:
Nee, dat is ontzettend megacool.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:30 schreef kampsjaak het volgende:
jezelf vogeltjesdans noemen, terwijl je "man" bent, is dat niet gay dan?
Gewoon lopen is gay. En dan bedoel ik lopen voor je plezier.quote:
Daarom heet jij de boswachter?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Tenzij je met je meissie in het bos een wip wil gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |