Jouw gezeik op mijn topic komt op mij een beetje geforceerd over. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef Kreator het volgende:
Komt op mij een beetje geforceerd over dit, DJ Sandstorm. Beetje jammer.
Nee ze loopt inderdaad niet alleen. Hutjemutje op elkaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Devlinsect het volgende:
Mijn tante loopt de vierdaagse. Ik wou graag via TS daarom een plaatje aanvragen:
You'll Never Walk Alone.
Zitten ook van die dikkerds tussen. En dik is gezellig + de vierdaagse. Dubbel gezelligheid!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ze loopt inderdaad niet alleen. Hutjemutje op elkaar.
Lekker veel ruimte ook![]()
![]()
En dat noemt men gezellig![]()
Heb nog Walk on Water, Walking on Sunshine en Walk this way openstaan. 09:10 ong.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zitten ook van die dikkerds tussen. En dik is gezellig + de vierdaagse. Dubbel gezelligheid!
Heb je enig idee hoe laat je dat plaatje kan draaien? Je zult wel meerdere verzoekjes hebben gehad....
dat jij het niet kan maakt het nog geen enorme prestatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel een enorme prestatie van al die mensen hoor , ik zou het niet kunnen
Taalverloedering!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Net of hun zo'n geweldige prestatie leveren
Media die net doet alsof hun een geweldige prestatie leveren![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch ook IK VIND...........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij het niet kan maakt het nog geen enorme prestatie
Ja echt wel ! Vooral die rechtsequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik vind die deelnemers aan de Vierdaagse wel stoer.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel een enorme prestatie van al die mensen hoor , ik zou het niet kunnen willen
Waarom trots?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:16 schreef Greys het volgende:
Paps loopt mee en ik ben reuze trots
Klaag liever over het kutweer waar die lui doorheen moeten. Vorig jaar met regen en onweersbuien aangekomen en dit jaar gewoon weer.
Mijn tante belde net. Ze vond het helemaal te gek dat je het plaatje wilde draaien. En nog bedankt dat je mijn naam noemde. Ze vond het erg leuk dat haar neefje nog aan haar dacht na al die jaren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb nog Walk on Water, Walking on Sunshine en Walk this way openstaan. 09:10 ong.
Neen. Ik pak morgen met Elixa een hotelletje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mijn tante belde net. Ze vond het helemaal te gek dat je het plaatje wilde draaien. En nog bedankt dat je mijn naam noemde. Ze vond het erg leuk dat haar neefje nog aan haar dacht na al die jaren.
Ze zei nog wel dat je een lekker kontje had. Mijn tante is vrijgezel en valt wel op jonge boyzz in de muziekindustrie. Dus mocht je willen daten...
Naar de frituur en terug is ook vermoeiend hoor !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:12 schreef baNEEL het volgende:
Ts, heb je zelf wel eens dergelijke afstanden gelopen?
Dat wordt ver rijden. Elixa woont in het buitenland.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen. Ik pak morgen met Elixa een hotelletje.
Waarom niet? Die man werkt hard en is daar nu met een aantal vrienden plezier aan het hebben en daarbij ook nog een - in mijn ogen - behoorlijke afstand aan het lopen in goede gezondheid. Hij heeft er in de avonduren ook enorm voor getraind. Dus trots jaquote:
n00b, ze pakken een hotelletje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat wordt ver rijden. Elixa woont in het buitenland.
Ik vond het te ver rijden (en de moeite niet maar dat is achteraf gelul)
Je bent er blijkbaar nooit bijgeweest, want anders had je wel gezien hoeveel omzet de horeca draait deze weekquote:Dragen zij bij aan een betere economie? NEE, want ze vreten allemaal eigen meegebracht boterhammetjes
Omdat het natuurlijk veel stoerder is om alles af te branden en vooral kansloos te vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet? Die man werkt hard en is daar nu met een aantal vrienden plezier aan het hebben en daarbij ook nog een - in mijn ogen - behoorlijke afstand aan het lopen in goede gezondheid. Hij heeft er in de avonduren ook enorm voor getraind. Dus trots ja
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen. Ik pak morgen Elixa in een hotelletje.
Kindjes in Afrika doen dat dagelijks om water te krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef Fha het volgende:
Stelt inderdaad echt niks voor, 4 dagen lang elke dag 50 kilometer sjokken..
En dus is het ineens makkelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika doen dat dagelijks om water te krijgen.
Die kunnen beter tegen de zon door de kleur van hun huid. Bij ons vallen ze gelijk dood neer op een beetje warme dagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika doen dat dagelijks om water te krijgen.
Dat wij dat hier blijkbaar een prestatie vinden en er zo'n heisa van maken zegt dan genoeg over onze luiheid ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die kunnen beter tegen de zon door de kleur van hun huid. Bij ons vallen ze gelijk dood neer op een beetje warme dag
Dan mag jij ook nooit meer naar de huisarts/ziekenhuis/tandarts/supermarkt of wat dan ook! Want dat hebben ze in afrika ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wij dat hier blijkbaar een prestatie vinden en er zo'n heisa van maken zegt dan genoeg over onze luiheid ja.
En ik ben trots op jou dat je er gewoon voor uit komt dat het best leuk is om te volgen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk veel stoerder is om alles af te branden en vooral kansloos te vinden![]()
Ik ben ook trots op jouw paps
Wat ben jij een ongelooflijke janksmoel. Ga dan zijn topics gewoon niet in, droeftoeter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:39 schreef stribe het volgende:
Ja idd erg geforceerd.
Wederom een schreeuw om aandacht en een poging om grappig te doen welke overigens compleet faalt.![]()
Kap eens met die domme niet grappige topics en laat het over aan mensen die wel leuk kunnen schrijven
Helaas. Probeer eerst een goede vergelijking te vinden en kom dan eens terug. Dit slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan mag jij ook nooit meer naar de huisarts/ziekenhuis/tandarts/supermarkt of wat dan ook! Want dat hebben ze in afrika ook niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Verschrikkelijk zeg hoeveel aandacht de media besteedt aan met kansloos volk wat niks beters te doen heeft als een paar kilometer te lopen op een dag. Net of hun zo'n geweldige prestatie leveren![]()
Dragen zij bij aan een beter milieu ? NEE
Dragen zij bij aan de conjunctuur die ingezet dient te worden? NEE
Dragen zij bij aan een betere economie? NEE, want ze vreten allemaal eigen meegebracht boterhammetjes
Dragen zij bij aan uberhaupt iets ? JA. Ze zorgen ervoor dat wegen afgesloten worden
Met hun gemekker en gejank over hun blaartjes. BOEHOEHOEHOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mietjes zijn het, en bovendien lui. Ga eens werken man![]()
En die media die vind dat hun iets fenomenaals doen moeten ze ook afschieten want het stelt geen reet voor.
Klacht:
Wandelaars![]()
![]()
Media die net doet alsof hun een geweldige prestatie leveren![]()
![]()
Subopmerking
In Afrika lopen ze per dag zolang voor een kommetje water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |