72 jemigquote:
En ikkequote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, je bent om hele andere redenen geband. Die 72 notes die je hebt gekregen sinds je op FOK! post zeggen wat dat betreft meer dan genoeg.
Heb jij er ook al 36 dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De helft heeft ie volgens mij omdat ie niet voor Huub was.....
Dat mag ze helemaal niet vertellen joh. Heb er ook al eens naar gevraagd en kreeg te horen dat het inside info was.quote:
Zelfs in discotheek VoomVoom aan De Costa del Sol waarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelf in mijn tuin mag je nog niet een tuinkabouter zijn.
Ik heb nog een zakje cashewnoten liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:16 schreef Dementor het volgende:
Zou ik notes hebben?
@schatje: Heeft NMNS er al meer dan 36?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar het zullen er vast wel een stel zijn
Maak er maar een gifje vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog een zakje cashewnoten liggen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog een zakje cashewnoten liggen
Hoi Schatje,quote:
Is dat je schoenmaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
@schatje: Heeft NMNS er al meer dan 36?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Schatje,
Aangezien je nogal genegen lijkt de hoeveelheid notes van users te noemen...
Hoeveel heb ik er eigenlijk?.
in ieder geval 36 omdat je niet voor Huub bent, en als je vervelend blijft krijg je er straks nog 5 bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Schatje,
Aangezien je nogal genegen lijkt de hoeveelheid notes van users te noemen...
Hoeveel heb ik er eigenlijk?.
Maar jij bent blond, zeg je.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:20 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
in ieder geval 36 omdat je niet voor Huub bent, en als je vervelend blijft krijg je er straks nog 5 bij
Jahahahahaaaaaaaaaa Jemig das uuuuuuuren geleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Suikeroom, je weet van DGK dat de grens overschreden wordt als je een donkere vrouw uitmaakt voor Bokito. Je commentaar en plaatje gaat ver over die grens heen.
NMNS heeft er maar 11.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
@schatje: Heeft NMNS er al meer dan 36?
Ja, maar na énen mag er weer herrie gemaakt wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet het na twaalven niet stil zijn op zo'n kamp?.
Dat noemen we in Amsterdam een sletquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
NMNS heeft er maar 11.
Ik ga trouwens niet van iedereen het aantal notes opnoemen. Dan wordt het wel heel erg offtopic.
Je notes inzien kan ook tegen een kleine administratieve vergoeding.
Weltrusten.
Lekker boeiend om die te lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
NMNS heeft er maar 11.
Ik ga trouwens niet van iedereen het aantal notes opnoemen. Dan wordt het wel heel erg offtopic.
Weltrusten.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:23 schreef schatje het volgende:
[..]
NMNS heeft er maar 11.
Weltrusten.
We maken hier geen donkergekleurden uit voor Bokito en als je wilt kan ik ook een TR voor jou doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vind natasja toch wel een uitzondering waard bijna
Bij het DGK-forum van Talpa werd ik er al na 5 dagen afgegooid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:16 schreef Dementor het volgende:
Zou ik notes hebben?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar na énen mag er weer herrie gemaakt worden
Ja, eigenlijk valt mij dat reuze mee.... Dan moet LS wel héél erg zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Thanks Schatje!
Nou NMNS, dat valt toch best mee!
Ik ben daar eigenlijk nooit geweest, maar hoorde wel dat je daar er juist werd afgegooid als je positief over Huub sprak....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bij het DGK-forum van Talpa werd ik er al na 5 dagen afgegooid.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker boeiend om die te lezen
Voor mijn part heb ik een encyclopedie vol met nootjes. Wees er maar zuinig op, vandaag of morgen zijn ze geld waard
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dan heb je het alleen nog maar over m'n tong.....
quote:Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen.
Das goorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Kan jij dit dan ook?
kut, ben echt heel erg OT nu![]()
Bart, waar blijft mn appeltaart?
Ben jij de baas hier?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:25 schreef Prospera het volgende:
We maken hier geen donkergekleurden uit voor Bokito en als je wilt kan ik ook een TR voor jou doen.
Uhhh.. laat maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Moet je nagaan hoe het eruit ziet met een tong van 36 centimeter
Ik zat er vanaf 23 september 2006, gelijk vanaf begin DGK, Huub kwam later in DGK , 11 december,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben daar eigenlijk nooit geweest, maar hoorde wel dat je daar
er juist werd afgegooid als je positief over Huub sprak....
Echt welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, cashewnoten, daar kunnen we wel wat mee
Eet jij altijd van die halffabrikaten van Knorr?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel
Recept Pittige roergebakken kip met ananas en cashewnoten
Schep er op het laatst de cashewnoten en de koriander door.
Lekker met rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |