Wat wil je Huub aan het gas ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh doe niet zo para. Sluit je jezelf toch op in een eigen gebouwde gaskamer. Ben je er zo vanaf.
dit is Fok Huubquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
en daar gaan we weer, gaat lekker zo met die vergane glorie hier!
We hebben wel wat van elkaar weg, ik ben alleen een stuk eerlijker en zuip minder (maar da's de leeftijd)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:46 schreef Huubdgk het volgende:
nmns rules soms, soms is het ook een klootzak, maar goed, mijn punt? ik weet het ook niet
Diesel was toch zo duur?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:47 schreef sunny16947 het volgende:
Gas kan niet hoor is veel te duur.
Ik vind het iig grappig dat jij je op televisie hebt willen presenteren als reller en zuiger van de hoogste orde maar zodra je ook maar even wat tegengas krijgt op een forum je de bouquet reeks van je eigen leven gaat oplepelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
enne stali, bouqet reeks? vervelend als je iemand tegen komt die blij is met zijn leven, geeft niets, jij behoort gewoon tot het soort wat dat met deze instelling nooit zal halen, maakt niet uit, je bent niet de enige met een sip leven,
stichting korrelatie helpt!
NMNSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg, ik ben alleen een stuk eerlijker en zuip minder (maar da's de leeftijd)
En dat moeten wij ook maar geloven. Kan het hokje dat bevestigen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg, ik ben alleen een stuk eerlijker en zuip minder (maar da's de leeftijd)
Nu ja, glorie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
en daar gaan we weer, gaat lekker zo met die vergane glorie hier!
Jullie hebben niets maar dan ook niets van elkaar wegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No way. Laat mij een teringfilmpje zien van hem en wordt wéér boos. Alleen zakt het redelijk snel weer weg...en uiteindelijk is ie ook net een mens, zoals al die andere spelers, inclusief Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
NMNSHuub
Dat we dat nog mee mogen maken
Joh kind, ga naar bed of plak wat posters van je held op je muurquote:
Voorlopig zit hij hier al een tijdje ondanks alle dagelijkse kritiek!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het iig grappig dat jij je op televisie hebt willen presenteren als reller en zuiger van de hoogste orde maar zodra je ook maar even wat tegengas krijgt op een forum je de bouquet reeks van je eigen leven gaat oplepelen.
Now it's turning into a fucking bible..
Wat lul jij nu weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het iig grappig dat jij je op televisie hebt willen presenteren als reller en zuiger van de hoogste orde maar zodra je ook maar even wat tegengas krijgt op een forum je de bouquet reeks van je eigen leven gaat oplepelen.
Now it's turning into a fucking bible..
Ja, jij kent mij namelijk erg goed, we dineren dagelijks en zo.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jullie hebben niets maar dan ook niets van elkaar weg
Hoe reageer je op een teringfilmpje van Brian?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No way. Laat mij een teringfilmpje zien van hem en wordt wéér boos. Alleen zakt het redelijk snel weer weg...en uiteindelijk is ie ook net een mens, zoals al die andere spelers, inclusief Brian en Amanda.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In jouw geval betreft het voornamelijk schoenen![]()
En als we je nu eens een teringfilmpje van Brian laten zien, word je dan ook boos? Of praat je het dan goed?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No way. Laat mij een teringfilmpje zien van hem en wordt wéér boos. Alleen zakt het redelijk snel weer weg...en uiteindelijk is ie ook net een mens, zoals al die andere spelers, inclusief Brian en Amanda.
Oh God.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Opletten NMNS, bij mij was het mijn
iPhone
![]()
en mijn nieuwe auto!
De schoenen kregen we van Dr. Latfa die ervoor gaat zorgen dat maandag een topdag is. De schoenen zijn dan gratis voor mij en Smashie
Kijk maar terug in de Cossen Prosp......heel erg boos.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe reageer je op een teringfilmpje van Brian?
Dat is internet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:46 schreef Huubdgk het volgende:
nmns rules soms, soms is het ook een klootzak, maar goed, mijn punt? ik weet het ook niet
Zijn er positieve in omloop dan (op fok)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe reageer je op een teringfilmpje van Brian?
Nee, it's turning into a bible en de bouquet reeks was al pathologisch maar onze Huub hier gaat de moralist uithangen t.a.v. anderen die hier een beetje kritiek op hem hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij hier al een tijdje ondanks alle dagelijkse kritiek!
En je vergelijkt zojuist de bijbel met de Bouquet Reeks
Probleem bij de meesten was dat iedere ademhaling van hem per definitie fout was. Daar heb ik mij immer tegen verzet. Ga zoeken naar de momenten dat hij Amanda nogal fout onder druk zette en je vind de juiste teksten van mij.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En als we je nu eens een teringfilmpje van Brian laten zien, word je dan ook boos? Of praat je het dan goed?
I dunno. Wel naaktfoto's van Brianquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er positieve in omloop dan (op fok)
Ik heb toch een aardig idee van jou, vanwege je duizenden posts, en van Huub vanwege zijn verschijnen in DGK, dus ja, daarvoor hoef je niet met elkaar te dineren elke dag denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij kent mij namelijk erg goed, we dineren dagelijks en zo.....
ik vind het niet meer terecht dat je dan een permban krijgt! ik ben god!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is internet.
Je hebt jezelf aangemeld. En je bent zo sportief om in discussie te gaan. Niet alles kan positief zijn.
Ik heb menige permban, omdat ik anti-Huub was. Want ik vind je gewoon een irritante en arrogante verschijning.
Maar je antwoordt wel oprecht en dat siert je.
Zelf in mijn tuin mag je nog niet een tuinkabouter zijn.
Zit er ergens ook een sprankje positiviteit in jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk maar terug in de Cossen Prosp......heel erg boos.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |