Ik misbruik het forum toch heul niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef Mieuwkloas het volgende:
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Nee moeke is op vakantie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef Fha het volgende:
en toen riep je mama om de boel op te ruimen?
Och arme, dan moet je nog zelf opruimen ookquote:
Kom je helpen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Och arme, dan moet je nog zelf opruimen ook
Niet iedereen gebruikt zijn hele huis als petrischaaltjequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:57 schreef bioloogje het volgende:
Je kunt het ook laten liggen tot je moeke weer terug is. Dan mag zij het opruimen.
En nu de ABN vertalling... kutbelg...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef waterfles het volgende:
Zo liep ik daarjuist in al mijn enthousiastheid naar beneden (ts heeft pc op 1ste verdieping) om mijn dorst te lessen en mijn honger te stillen!
Eenmaal beneden nam ik de doos Winny-appelsap en smeerde ik vleitig mijn boterhammekes met zalmsla uit een bakske van bij de sloager.
Met vlotte dance bewegingen begaf ik mijzelf terug naar mijn lieftallige pentium II - 350 maar OWEE
op de allerlaatste trede STRUIKEL IK HEUL OMVER GODNOGAANTOE!
DE BOKES VLOGEN DOOR DE LUCHT HET APPELSAP SPETTERDE DE GROND OP EN DIE HEUL BOKES VIELEN DAAR ZO IN !!!!
groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |