Dus dat en Bono , tsja, dat is een verhaal apart toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef akveor het volgende:
Het is idd niet helemaal mijn genre maar zo nu en dan zo'n bandje in zo'n echte Irische pub met een Guinness is wel genieten hoor.
Maar mijn voorkeur lag meer bij the Kitchen... de kroeg van Bono. Woow wat ben ik daar wazig geweest. Ieren zijn heerlijke mensen vooral op het platte land... daarbij dat accent prachtig.
MMM dat moet idd ook nog kunnen... momentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
Oh, en nu nog geluidMaar niet in het Fries babbelen hoor.
Nu ga je wel erg ver Disana. Straks vraag je nog of hij voor ons gaat strippen.quote:
*visualiseer*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
Dotcomboy doet altijd dansjes voor ons...
Ja en?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg ver Disana. Straks vraag je nog of hij voor ons gaat strippen.
Ik heb in Dublin gewoond... grauwe stad....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en Bono , tsja, dat is een verhaal apart toch?
Dat Ierse accent is heerlijk, ik had dat behoorlijk onder de knie na mijn Ierse-vriendje-avontuur. Hij kwam uit Dublin dus niet echt plattelands.
Ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
Okay geluid zou het moeten doen na een refresh...
Ik hoor je typen, nu nog even wat zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
Okay geluid zou het moeten doen na een refresh...
Ik wil Peter eigenlijk ook wel zien strippen maar die verbergt zich achter een microfoon. Roevka, die is pas echt dapper (Disana stookt het vuurtje nog wat op).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor je typen, nu nog even wat zeggen.![]()
Disana is op oorlogspad en wil Roevka zien strippen, wow.
Radio-mensen zijn te lelijk om voor een camera te verschijnen !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil Peter eigenlijk ook wel zien strippen maar die verbergt zich achter een microfoon.
Alleen privé Disana... 1 op 1 dus dan moet ji er ook aan geloven....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Ja, nu is het beter.
En jij wilt niet voor ons strippen? Waarom niet?
Ja hallo, jij en Peter laten je toch al zien en horen. Ik vind dat zo'n show het dan nét een beetje extra fleur geeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Alleen privé Disana... 1 op 1 dus dan moet ji er ook aan geloven....
Jij bent niet lelijk, echt niet., maar je stemquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben nog even badderen en mijn rust-momentje houden. Zie jullie straks
Kreng kostte 800 euro... dan mag dat ook wel lijkt me....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hallo, jij en Peter laten je toch al zien en horen. Ik vind dat zo'n show het dan nét een beetje extra fleur geeft.
Ben trouwens verbaasd over de scherpte hoor. Da's meestal wel anders met webcams.
Heb je dat er ook echt voor betaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Kreng kostte 800 euro... dan mag dat ook wel lijkt me....
Maar geen haperingen? Ook niet in het geluid?
Nee hoor hij is van en klant (Mijn coffeeshop).. ik moet dat ding inregelen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dat er ook echt voor betaald?
Ja, af en toe wel haperingen: connection lost, resetting.
Oh ok. Dus we gaan je vanaf nu niet regelmatig zien. Mooi ding hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor hij is van en klant (Mijn coffeeshop).. ik moet dat ding inregelen...
Ik heb hem niet gekocht hoor... klant heeft hem besteld en achteraf moet ik hem inregelen... geen advies gevraagd en niets...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
800 euro voor zo'n camera.
Dan moet er minstens remote control opzitten en een verdomd goede lan/wifi interface.
Als ik dit zo zie denk ik eerder aan 250 euro per cam (mits er remote control op zit).
Dat scheelt nogal als je er 4 tot 6 hebt hangen
Het is ook geen kritiek richting jou hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht hoor... klant heeft hem besteld en achteraf moet ik hem inregelen... geen advies gevraagd en niets...
Het is idd ongelooflijk wat daar weggesleept word aan wiet en hasj....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ook geen kritiek richting jou hoor
Ach waar hebben het het over, die camera is binnen een dag betaald.
.......................'t is dat ik vrouwen niet mag slaan. Denk dat ik jou maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Jij en Peter lekker niet!
Mag ik dan in de categorie draken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
.......................'t is dat ik vrouwen niet mag slaan. Denk dat ik jou maar
uit de categorie 'vrouw' ga halen
Je staat al in de deelcategorie 'enge monsters' dus een doorschuif naar de 'draken'quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is idd ongelooflijk wat daar weggesleept word aan wiet en hasj....
Heb je ook een categorie heksen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je staat al in de deelcategorie 'enge monsters' dus een doorschuif naar de 'draken'
lijkt me geen slecht idee nee..........
Sorry had je niet gezien...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zwaai naar je, en je zwaait niet eens terug
Dit is een landing.............quote:
*bladert*quote:
Rechtenvrij? Wiens stem is dit dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
Dit is een landing.............
(Ik probeer buiten de show om zoveel mogelijk rechtenvrije muziek te draaien, en dit
heb ik ooit zelf gemaakt )
Ja eh..... je kan op iedere slak wel zout leggen...........quote:
Als beequeen daar nog niet zit, wil ik er wel zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*bladert*
haarfetisjisten, hardlopende_doodlopers, hazenlippen, hebzuchtigen, heksen JA HEKSEN HEB
IK OOK !
peukjes aansteker die werktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
-extra beltegoed *CHECK!*
-zonnevlekchakracrust *CHECK!*
-aansteker: vergeten te kopen, zo nog effe doen. (zit nu met een ouwe zippo te kutten)
quote:
Ik vind dit wel space, maar volgens mij gaat het hier niet om een spacelanding.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ja eh..... je kan op iedere slak wel zout leggen...........![]()
(Maar mijn overige zelfgemaakte muziek is nog depressiever dan dit)
Ze doet het weer hoorquote:
Hallootjes, ik ben wel een lieve heks hoor....oh wacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
Als beequeen daar nog niet zit, wil ik er wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |