Darn... ondertussen vraag ik me af hoe ik aan een echte Guinnes kom....quote:
Ik zou je nummer blokkering maar aan zetten....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
Of je zit weer een uur aan de telefoon goddamnit.
Nee in mijn geval heeft dat geen zin joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou je nummer blokkering maar aan zetten....
Oh wacht eens, da's gewoon dat cafe op de hoek bij de universiteit, en dat zit er nog steeds. Keurig cafe... ik dacht dat je iets alternatiefs bedoeldequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Wow... dat weet ik niet meer precies... het was erg dicht in de beurt van het WNC en volgens mij dichtbij een kerk. Ik weet ook niet wat er nog staat als er uberhaupt nog wat staat.
http://iisg.nl/~staatsarc(...)/groningen/index.php
Je vergeet een schoon tapijt!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
-extra beltegoed *CHECK!*
-zonnevlekchakracrust *CHECK!*
-aansteker: vergeten te kopen, zo nog effe doen. (zit nu met een ouwe zippo te kutten)
Mooi hoor Peter, die aankondiging, je hebt een echt mooie radiostem vind ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
-extra beltegoed *CHECK!*
-zonnevlekchakracrust *CHECK!*
-aansteker: vergeten te kopen, zo nog effe doen. (zit nu met een ouwe zippo te kutten)
Kan alleen niet schakelen tussen de aankondigingscomputerquote:
Echt waar, wat gaaf. Ik ben dol op Ierland, ben er nooit geweest maar ik heb er gewoon iets mee. Heb ook een tijdje een Iers vriendje gehad en ben dol op Irish Folk, vooral in Gealic. Denk niet dat dit echt je genre is maar ik vind het geweldig. Het originele nummer is van The Bothy Band maar dat is niet te vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
Darn... ondertussen vraag ik me af hoe ik aan een echte Guinnes kom....![]()
Het is mijn favoriete bier sinds ik een jaartje in Ierland heb gewoond.
Het komt wel boven in de balk te staan, maar verder komt er niets Akveorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Wil iemand even deze link testen?
http://81.207.134.26:51432
Getest, doet niks bij mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
IE blijft bezig met openen, en dan, eindelijk... een pagina over de AXIS 211A Network Camera, die er ook weer een eeuwigheid over doet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Ik krijg een lege pagina van een axis nework camquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Niet engquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
IE blijft bezig met openen, en dan, eindelijk... een pagina over de AXIS 211A Network Camera, die er ook weer een eeuwigheid over doet.
En Peter, wat is dat voor spel, 'de stem en het geluid'? Is het erg eng?
Ehm, wat voor spel is dat dan? Ik durf best te bellen maar je maakt het nu wel erg spannend.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
Oh en we spelen vanavond 'de stem' en 'het geluid'
Het gezellig auwehoeren gaat natuurlijk ook gewoon door. Maar voor diegenequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, wat voor spel is dat dan? Ik durf best te bellen maar je maakt het nu wel erg spannend.
Edit: Ik zie het al, ik sla maar een beurt over.![]()
Ah okay... ben bezig met een beveiligings camera... maar idd het kan wat lang duren want ik heb momenteel een trage upload... helaas geen rondleiding door mijn huisje dus....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
AXIS Media Control which enables streaming video in Microsoft Internet Explorer, has not been installed or could not be registered on this computer. To install or upgrade the
AXIS Media Control , you must have Administration rights on this computer and you must answer Yes
when asked if you wish to allow the installation. AXIS 211A Network Camera can also be configured to show still images.
Oh joepie!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet engHet ene spel is een 'geluid' raden, en het andere spel is
'een stem raden' (op de manier zoals Kees Schilperoort dat ooit deed !)
Oh wat leuk. Ben benieuwd en hoop dat je het binnenkort aan de praat krijgt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... ben bezig met een beveiligings camera... maar idd het kan wat lang duren want ik heb momenteel een trage upload... helaas geen rondleiding door mijn huisje dus....
Ooooh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:08 schreef PeterNB het volgende:
Het gezellig auwehoeren gaat natuurlijk ook gewoon door. Maar voor diegene
die geen idee hebben waarover ze willen praten mogen een gokje doen in de
spelletjes-zonder-prijzen![]()
Tuurlijk !!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh joepie!En de verzoeknummertjes, mag dat ook nog?
Hij zou het anders gewoon moeten doen....gggggggggrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ben benieuwd en hoop dat je het binnenkort aan de praat krijgt.
Beequeen, wel bellen hoor.
Kut, ik zie niks.quote:
ik ben rechts, en rook met rechts....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk rechts, sprak de linkshandige.
En ik zie nog steeds niets
Ja een lichtgroene of zandkleurigequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik zie niks.Draagt Roevka een pet?
Ik ben ben ook rechts... maar bedien de muis met rechts en rook dus nu even links....hahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ik ben rechts, en rook met rechts....
(En stem al jaren groenlinks, vraag me niet waarom)
Niet in je neus gaan peuren he !!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ben ook rechts... maar bedien de muis met rechts en rook dus nu even links....hahahaha
De gordijnen zijn dicht BQ...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
Oooooooh, ik heb beeld......![]()
![]()
Doe je gordijnen eens dicht Akveor, de zon schijnt in mijn ogen.![]()
Ik zie hetquote:
Is dat speciaal voor randdebielen? geintje hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
EN Akveor's computer heeft geen randaarde !!
Het is idd niet helemaal mijn genre maar zo nu en dan zo'n bandje in zo'n echte Irische pub met een Guinness is wel genieten hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar, wat gaaf. Ik ben dol op Ierland, ben er nooit geweest maar ik heb er gewoon iets mee. Heb ook een tijdje een Iers vriendje gehad en ben dol op Irish Folk, vooral in Gealic. Denk niet dat dit echt je genre is maar ik vind het geweldig. Het originele nummer is van The Bothy Band maar dat is niet te vinden.![]()
Daar zijn mij medebewoners weer aan het janken... iest met persoonlijke spullen die nat zouden zijn geregend ofzo... en ik kriijg natuurlijk weer de schuld....quote:
Ja vind ik ook... zijn een paar nadelen aan die camera.... aparte voeding... en kan niet zien wie er ingelogd zijn... vreemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Mooi scherp beeld. Maar die camera mag best een stuk lager zitten zodat we je gezicht kunnen zien
Je schreef dat het een beveiligingscamera was, dus dan zal die kwestie van ingelogd wel niet spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... zijn een paar nadelen aan die camera.... aparte voeding... en kan niet zien wie er ingelogd zijn... vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |