Je had er laatst toch een YouTube instructiefilmpje van? Daar was op te zien hoe het een kubus werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh da's geen probleem. Huub en Ik gaan samenwerken binnenkort !!
(Krijg alles gemaakt van mijn magneetjes MAAR GEEN KUBUS!)
Ach gos. Nu nog wat meer doen met z'n benen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_technojongetje.html
Op die youtube filmpjes gaat het van 'rits-rats-klik-klak' Bij mij blijven alle balletjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er laatst toch een YouTube instructiefilmpje van? Daar was op te zien hoe het een kubus werd.
Wat wordt het dan? VVHBMVBP?
Ja maar als ik me goed herinner moest je eerst een armband maken en die dan opvouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op die youtube filmpjes gaat het van 'rits-rats-klik-klak' Bij mij blijven alle balletjes
mekaar zodanig keihard aantrekken dat het iedere keer een 'chaosvanmagneetjes-bol' wordt
En onze nieuwe naam wordt dan 'VvP&VvH'
Ik probeer het precies zoals op het filmpje maar op het moment dat je ze inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als ik me goed herinner moest je eerst een armband maken en die dan opvouwen.
En wat doe je met de mannen?
Hehehe... en daar heb je dan zo lang op moeten wachten. Leg nou maar even neer, anders zit je vanavond helemaal gefrustreerd achter de microfoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik probeer het precies zoals op het filmpje maar op het moment dat je ze in
blokjes van 6x6 bij elkaar moet vouwen trekt alles zich als een lijmbal naar mekaar toe![]()
En de mannen ? Die hebben toch al lang de FaP-vereniging* ??
(*FansvanPeter)
Je bent de zwoelste van ons allemaal en dan zou je niet gaan bellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe... en daar heb je dan zo lang op moeten wachten. Leg nou maar even neer, anders zit je vanavond helemaal gefrustreerd achter de microfoon.
Ik bel trouwens niet hoor, je schreef dat ik 'mummel' dus nu durf ik niet meer
Oh,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef PeterNB het volgende:
Ehhh, lieve Kwienie.................dat wist ik
En dat staat voor.......quote:
Mafkees, je weet toch wel hoe je aan dat ding komt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Dementor het volgende:
Ik weet het niet, ik stond vanmorgen op en opeens zag ik die button op mijn shirt zitten.
Je moet even bijlezen, het was een grap die ik hier begon. Vanavond hebben we met dus met maar liefst drie fanclubs te makenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mafkees, je weet toch wel hoe je aan dat ding komt?
Ik heb bijgelezen dearquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
Je moet even bijlezen, het was een grap die ik hier begon. Vanavond hebben we met dus met maar liefst drie fanclubs te maken
In mijn post was het VBP (Vrouwen Bellen Peter)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb bijgelezen dear, ik weet alleen niet waar de letters van Dementor voor staan, hij weet het zelf ook niet.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
In mijn post was het VBP (Vrouwen Bellen Peter)
Peter deed het zo goed dat hij het nu alleen mag doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef markvanrinsum het volgende:
vanavond weer radio sly ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter deed het zo goed dat hij het nu alleen mag doen![]()
Beequeen, misschien is het Mannen met Baarden en Pruiken.
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
Beequeen, misschien is het Mannen met Baarden en Pruiken.
Doe jij de drankjesquote:
quote:
Nu nog even niks, dank je, maar vanavond wil ik graag Talisker whiskey op aanraden van HB .quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Mannen metquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Tot hoors bij PetersPrietPraatshow.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Misschien deze?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Nu wil ik ook weten waar de letters MBP voor staan, jij niet dan?
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien deze?
Media Business Press
Zo iets?![]()
of deze:
MBP. Otto Ottevanger . Punkgroep uit Zwolle/Groningen. Bestond van midden 1984 tot begin 1988. De groep was te vinden op de lokale podia als Simplon, Vera, Wolters Noordhof Complex ...
of:
MBP - Monterrey Business Park
Hier ook nog wat mogelijkheden:
http://acronyms.thefreedictionary.com/MBP
Geen idee verder, Dementor, komt er al iets je bekend voor?
Hoi akveorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.![]()
Goedemiddag een ieder.
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi akveorJe bedoelt de ME zeker. Dat was best heftig destijds.
quote:
Salmonellaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.quote:
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Doe es wat te drinken voor de hele meute...
[ afbeelding ]
Wat heb ik zin in een Guinness. Maar natuurlijk nergens te krijgen in dit gat.
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.
Zie mijn EDIT.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zie mijn EDIT.
Woonde je toen al in Grun?
ALCOHOL en Snel....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?
Wow... dat weet ik niet meer precies... het was erg dicht in de beurt van het WNC en volgens mij dichtbij een kerk. Ik weet ook niet wat er nog staat als er uberhaupt nog wat staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?
Ja hoor, ik woonde hier toen al. Ik had vrienden die punkers of krakers waren, zelf heb ik er nooit in gezeten.
Darn... ondertussen vraag ik me af hoe ik aan een echte Guinnes kom....quote:
Ik zou je nummer blokkering maar aan zetten....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
Of je zit weer een uur aan de telefoon goddamnit.
Nee in mijn geval heeft dat geen zin joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou je nummer blokkering maar aan zetten....
Oh wacht eens, da's gewoon dat cafe op de hoek bij de universiteit, en dat zit er nog steeds. Keurig cafe... ik dacht dat je iets alternatiefs bedoeldequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Wow... dat weet ik niet meer precies... het was erg dicht in de beurt van het WNC en volgens mij dichtbij een kerk. Ik weet ook niet wat er nog staat als er uberhaupt nog wat staat.
http://iisg.nl/~staatsarc(...)/groningen/index.php
Je vergeet een schoon tapijt!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
-extra beltegoed *CHECK!*
-zonnevlekchakracrust *CHECK!*
-aansteker: vergeten te kopen, zo nog effe doen. (zit nu met een ouwe zippo te kutten)
Mooi hoor Peter, die aankondiging, je hebt een echt mooie radiostem vind ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
-aansteker: vergeten te kopen, zo nog effe doen. (zit nu met een ouwe zippo te kutten)
Kan alleen niet schakelen tussen de aankondigingscomputerquote:
Echt waar, wat gaaf. Ik ben dol op Ierland, ben er nooit geweest maar ik heb er gewoon iets mee. Heb ook een tijdje een Iers vriendje gehad en ben dol op Irish Folk, vooral in Gealic. Denk niet dat dit echt je genre is maar ik vind het geweldig. Het originele nummer is van The Bothy Band maar dat is niet te vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
Darn... ondertussen vraag ik me af hoe ik aan een echte Guinnes kom....![]()
Het is mijn favoriete bier sinds ik een jaartje in Ierland heb gewoond.
Het komt wel boven in de balk te staan, maar verder komt er niets Akveorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Wil iemand even deze link testen?
http://81.207.134.26:51432
Getest, doet niks bij mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
IE blijft bezig met openen, en dan, eindelijk... een pagina over de AXIS 211A Network Camera, die er ook weer een eeuwigheid over doet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Ik krijg een lege pagina van een axis nework camquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef akveor het volgende:
Niet engquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
IE blijft bezig met openen, en dan, eindelijk... een pagina over de AXIS 211A Network Camera, die er ook weer een eeuwigheid over doet.
En Peter, wat is dat voor spel, 'de stem en het geluid'? Is het erg eng?
Ehm, wat voor spel is dat dan? Ik durf best te bellen maar je maakt het nu wel erg spannend.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
Oh en we spelen vanavond 'de stem' en 'het geluid'
Het gezellig auwehoeren gaat natuurlijk ook gewoon door. Maar voor diegenequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, wat voor spel is dat dan? Ik durf best te bellen maar je maakt het nu wel erg spannend.
Edit: Ik zie het al, ik sla maar een beurt over.![]()
Ah okay... ben bezig met een beveiligings camera... maar idd het kan wat lang duren want ik heb momenteel een trage upload... helaas geen rondleiding door mijn huisje dus....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
AXIS Media Control which enables streaming video in Microsoft Internet Explorer, has not been installed or could not be registered on this computer. To install or upgrade the
AXIS Media Control , you must have Administration rights on this computer and you must answer Yes
when asked if you wish to allow the installation. AXIS 211A Network Camera can also be configured to show still images.
Oh joepie!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet engHet ene spel is een 'geluid' raden, en het andere spel is
'een stem raden' (op de manier zoals Kees Schilperoort dat ooit deed !)
Oh wat leuk. Ben benieuwd en hoop dat je het binnenkort aan de praat krijgt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay... ben bezig met een beveiligings camera... maar idd het kan wat lang duren want ik heb momenteel een trage upload... helaas geen rondleiding door mijn huisje dus....
Ooooh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:08 schreef PeterNB het volgende:
Het gezellig auwehoeren gaat natuurlijk ook gewoon door. Maar voor diegene
die geen idee hebben waarover ze willen praten mogen een gokje doen in de
spelletjes-zonder-prijzen![]()
Tuurlijk !!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh joepie!En de verzoeknummertjes, mag dat ook nog?
Hij zou het anders gewoon moeten doen....gggggggggrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ben benieuwd en hoop dat je het binnenkort aan de praat krijgt.
Beequeen, wel bellen hoor.
Kut, ik zie niks.quote:
ik ben rechts, en rook met rechts....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk rechts, sprak de linkshandige.
En ik zie nog steeds niets
Ja een lichtgroene of zandkleurigequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik zie niks.Draagt Roevka een pet?
Ik ben ben ook rechts... maar bedien de muis met rechts en rook dus nu even links....hahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ik ben rechts, en rook met rechts....
(En stem al jaren groenlinks, vraag me niet waarom)
Niet in je neus gaan peuren he !!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ben ook rechts... maar bedien de muis met rechts en rook dus nu even links....hahahaha
De gordijnen zijn dicht BQ...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
Oooooooh, ik heb beeld......![]()
![]()
Doe je gordijnen eens dicht Akveor, de zon schijnt in mijn ogen.![]()
Ik zie hetquote:
Is dat speciaal voor randdebielen? geintje hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
EN Akveor's computer heeft geen randaarde !!
Het is idd niet helemaal mijn genre maar zo nu en dan zo'n bandje in zo'n echte Irische pub met een Guinness is wel genieten hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar, wat gaaf. Ik ben dol op Ierland, ben er nooit geweest maar ik heb er gewoon iets mee. Heb ook een tijdje een Iers vriendje gehad en ben dol op Irish Folk, vooral in Gealic. Denk niet dat dit echt je genre is maar ik vind het geweldig. Het originele nummer is van The Bothy Band maar dat is niet te vinden.![]()
Daar zijn mij medebewoners weer aan het janken... iest met persoonlijke spullen die nat zouden zijn geregend ofzo... en ik kriijg natuurlijk weer de schuld....quote:
Ja vind ik ook... zijn een paar nadelen aan die camera.... aparte voeding... en kan niet zien wie er ingelogd zijn... vreemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Mooi scherp beeld. Maar die camera mag best een stuk lager zitten zodat we je gezicht kunnen zien
Je schreef dat het een beveiligingscamera was, dus dan zal die kwestie van ingelogd wel niet spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... zijn een paar nadelen aan die camera.... aparte voeding... en kan niet zien wie er ingelogd zijn... vreemd.
Dus dat en Bono , tsja, dat is een verhaal apart toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef akveor het volgende:
Het is idd niet helemaal mijn genre maar zo nu en dan zo'n bandje in zo'n echte Irische pub met een Guinness is wel genieten hoor.
Maar mijn voorkeur lag meer bij the Kitchen... de kroeg van Bono. Woow wat ben ik daar wazig geweest. Ieren zijn heerlijke mensen vooral op het platte land... daarbij dat accent prachtig.
MMM dat moet idd ook nog kunnen... momentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
Oh, en nu nog geluidMaar niet in het Fries babbelen hoor.
Nu ga je wel erg ver Disana. Straks vraag je nog of hij voor ons gaat strippen.quote:
*visualiseer*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
Dotcomboy doet altijd dansjes voor ons...
Ja en?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg ver Disana. Straks vraag je nog of hij voor ons gaat strippen.
Ik heb in Dublin gewoond... grauwe stad....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en Bono , tsja, dat is een verhaal apart toch?
Dat Ierse accent is heerlijk, ik had dat behoorlijk onder de knie na mijn Ierse-vriendje-avontuur. Hij kwam uit Dublin dus niet echt plattelands.
Ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
Okay geluid zou het moeten doen na een refresh...
Ik hoor je typen, nu nog even wat zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
Okay geluid zou het moeten doen na een refresh...
Ik wil Peter eigenlijk ook wel zien strippen maar die verbergt zich achter een microfoon. Roevka, die is pas echt dapper (Disana stookt het vuurtje nog wat op).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor je typen, nu nog even wat zeggen.![]()
Disana is op oorlogspad en wil Roevka zien strippen, wow.
Radio-mensen zijn te lelijk om voor een camera te verschijnen !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil Peter eigenlijk ook wel zien strippen maar die verbergt zich achter een microfoon.
Alleen privé Disana... 1 op 1 dus dan moet ji er ook aan geloven....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Ja, nu is het beter.
En jij wilt niet voor ons strippen? Waarom niet?
Ja hallo, jij en Peter laten je toch al zien en horen. Ik vind dat zo'n show het dan nét een beetje extra fleur geeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Alleen privé Disana... 1 op 1 dus dan moet ji er ook aan geloven....
Jij bent niet lelijk, echt niet., maar je stemquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben nog even badderen en mijn rust-momentje houden. Zie jullie straks
Kreng kostte 800 euro... dan mag dat ook wel lijkt me....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hallo, jij en Peter laten je toch al zien en horen. Ik vind dat zo'n show het dan nét een beetje extra fleur geeft.
Ben trouwens verbaasd over de scherpte hoor. Da's meestal wel anders met webcams.
Heb je dat er ook echt voor betaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Kreng kostte 800 euro... dan mag dat ook wel lijkt me....
Maar geen haperingen? Ook niet in het geluid?
Nee hoor hij is van en klant (Mijn coffeeshop).. ik moet dat ding inregelen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dat er ook echt voor betaald?
Ja, af en toe wel haperingen: connection lost, resetting.
Oh ok. Dus we gaan je vanaf nu niet regelmatig zien. Mooi ding hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor hij is van en klant (Mijn coffeeshop).. ik moet dat ding inregelen...
Ik heb hem niet gekocht hoor... klant heeft hem besteld en achteraf moet ik hem inregelen... geen advies gevraagd en niets...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
800 euro voor zo'n camera.
Dan moet er minstens remote control opzitten en een verdomd goede lan/wifi interface.
Als ik dit zo zie denk ik eerder aan 250 euro per cam (mits er remote control op zit).
Dat scheelt nogal als je er 4 tot 6 hebt hangen
Het is ook geen kritiek richting jou hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht hoor... klant heeft hem besteld en achteraf moet ik hem inregelen... geen advies gevraagd en niets...
Het is idd ongelooflijk wat daar weggesleept word aan wiet en hasj....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ook geen kritiek richting jou hoor
Ach waar hebben het het over, die camera is binnen een dag betaald.
.......................'t is dat ik vrouwen niet mag slaan. Denk dat ik jou maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Jij en Peter lekker niet!
Mag ik dan in de categorie draken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
.......................'t is dat ik vrouwen niet mag slaan. Denk dat ik jou maar
uit de categorie 'vrouw' ga halen
Je staat al in de deelcategorie 'enge monsters' dus een doorschuif naar de 'draken'quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is idd ongelooflijk wat daar weggesleept word aan wiet en hasj....
Heb je ook een categorie heksen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je staat al in de deelcategorie 'enge monsters' dus een doorschuif naar de 'draken'
lijkt me geen slecht idee nee..........
Sorry had je niet gezien...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zwaai naar je, en je zwaait niet eens terug
Dit is een landing.............quote:
*bladert*quote:
Rechtenvrij? Wiens stem is dit dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
Dit is een landing.............
(Ik probeer buiten de show om zoveel mogelijk rechtenvrije muziek te draaien, en dit
heb ik ooit zelf gemaakt )
Ja eh..... je kan op iedere slak wel zout leggen...........quote:
Als beequeen daar nog niet zit, wil ik er wel zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*bladert*
haarfetisjisten, hardlopende_doodlopers, hazenlippen, hebzuchtigen, heksen JA HEKSEN HEB
IK OOK !
peukjes aansteker die werktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef PeterNB het volgende:
-chips en bier *CHECK!*
quote:
Ik vind dit wel space, maar volgens mij gaat het hier niet om een spacelanding.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ja eh..... je kan op iedere slak wel zout leggen...........![]()
(Maar mijn overige zelfgemaakte muziek is nog depressiever dan dit)
Ze doet het weer hoorquote:
Hallootjes, ik ben wel een lieve heks hoor....oh wacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
Als beequeen daar nog niet zit, wil ik er wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |