Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef MissHobje het volgende:
Suc7 op zaterdag naar de ikea in de vakantie tijd
Nog steeds in het centrum, alleen nu aan de andere kant. Vlakbij de Rock Academy...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:16 schreef Messenga het volgende:
Mooi huis!
Waar in Tilburg zit je tegenwoordig, mevrouw die mij nog steeds moet rondleiden?
Je begint wel eng dicht bij me te wonen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog steeds in het centrum, alleen nu aan de andere kant. Vlakbij de Rock Academy...
Echt authentiek 70's behangquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:14 schreef Charisma het volgende:
heel mooi , alleen het behang , ietswat druk voor mijn gevoel .....
louvredeuren zijn idd k*t schilderen
Ik geloof niet dat het nog echt ín is, het is echt 70's behang. We hebben een oud winkeltje ontdekt in België wat nog oude voorraden verkoopt en daar komt het vandaan. Zoiets kun je overigens ook alleen doen als je de basis rustig houdt, vandaar dus dat de rest allemaal wit is. En het blijft de zolder natuurlijk, daar mag wel eens watquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad de behang is voor mij ook te druk.. maar ieder zijn meug héIs dat in?
Leuk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk beginnen we wat verschil te zien, vooral in de werkkamer is dit merkbaar. Deze is inmiddels bijna af...
Bijna klaar:
[ afbeelding ]
Nee johquote:
Idd, behoorlijk wat werk. Vooral ook omdat je stiekem toch meer aanpakt dan eigenlijk vooraf bedacht was. We hebben overigens bewust gekozen voor een tropenperiode. Een paar weken compleet tot het gaatje gaan en daarna genieten. Althans.... Dan is de binnenkant van het huis af. Vervolgens gaan we voorjaar 2009 de hele buitenkant aanpakken (schilderen, boeiboards vervangen, daken nakijken, stukje gevel vervangen etc) najaar 2009 en voorjaar 2010 gaan we met de tuin beginnen en het jaar erop is de garage aan de beurt. Zoals al eerder gezegd, dit is niet echt een huis, maar een project. Gelukkig vinden we het allebei leuk om iets te creëeren en weten we ook waarvoor we het doen. We hebben dan ook heel bewust voor dit huis gekozen, dit huis koop je om er minstens tien tot vijftien jaar in te wonen, voor vijf jaar moet je er gewoon niet aan beginnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Sowieso leuk project zeg... maar wat een werk...
Haha nee dat is absoluut waar inderdaad... en het is ook wel leuk om het helemaal vorm te geven naar je eigen smaak en zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd, behoorlijk wat werk. Vooral ook omdat je stiekem toch meer aanpakt dan eigenlijk vooraf bedacht was. We hebben overigens bewust gekozen voor een tropenperiode. Een paar weken compleet tot het gaatje gaan en daarna genieten. Althans.... Dan is de binnenkant van het huis af. Vervolgens gaan we voorjaar 2009 de hele buitenkant aanpakken (schilderen, boeiboards vervangen, daken nakijken, stukje gevel vervangen etc) najaar 2009 en voorjaar 2010 gaan we met de tuin beginnen en het jaar erop is de garage aan de beurt. Zoals al eerder gezegd, dit is niet echt een huis, maar een project. Gelukkig vinden we het allebei leuk om iets te creëeren en weten we ook waarvoor we het doen. We hebben dan ook heel bewust voor dit huis gekozen, dit huis koop je om er minstens tien tot vijftien jaar in te wonen, voor vijf jaar moet je er gewoon niet aan beginnen
Ik denk dat de technische inrichting van de studio een beetje offtopic gaat in K&Wquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Interessant om te zien
Eventueel inspiratie voor één van mijn projecten.
Hopelijk zie ik de nieuwe FOK!radio studio ooit nog eens in het echt
Het ging mij niet zo zeer om de technische inrighting hoor, maar gewoon een excuus om jullie nieuwe huis te zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:40 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ik denk dat de technische inrichting van de studio een beetje offtopic gaat in K&W
Maar kom gerust een keer langs maandagavond
en en en hoe is de vloer???quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:02 schreef martijn_AR het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Vandaag wordt de eiken vloer gelegd in de huiskamer en het tapijt op zolder. Helaas moet ik al weer werken dus zie ik het resultaat vanavond pas weer.
Hij is mooiquote:
Als je de zoldertrap oploopt zie je tegen de witte muren al een oranje gloed zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:48 schreef Misstique het volgende:
Wow! Da's bright orange idd..
Tof..
Multiplank, toplaag 6mm eiken dubbel gerookt whitewash. Ze noemen het ook wel eens lamelparket geloof ik...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie vloer Flugeltje. Is toch een houten vloer ? geen klik-laminaat hé
Ja dacht het al ..mijn broer heeft het precies het zelfde. Die schouw is ook mooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Multiplank, toplaag 6mm eiken dubbel gerookt whitewash. Ze noemen het ook wel eens lamelparket geloof ik...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Marsepein het volgende:
Het wordt erg mooi! Complimenten!
Dat geel in de hal, is dat geen betonemaille? Als dat zo is, dan vraag ik me af of het wel overschilderbaar is.
Dan is het zeker geen betonemaille. Het is erg strak en glad. En je kunt het ook vrij makkelijk wegkrabben. Wat ik zag zitten lijkt een soort van gips/pleister. Ik ga dus toch de 'goed schuren' en ontvetten optie maar proberen. Mij krijg je niet aan de gipsplaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef Marsepein het volgende:
Betonemaille is een keiharde laag die nauwelijks te bewerken is. Het is ook vaak wat hobbelig, iig niet strak, maar wel glad, alsof er een emaillelaag opzit.
Als het betonemaille is, dan verwacht ik dat je een primer nodig hebt.
Als het pleisterwerk is, dan inderdaad even flink schuren! Of (Vloeken in de kerk) een gipsplaatje er tegen aan....
tnx, dat ga ik eens proberen... Alles wat sneller gaat dan regulier is goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:43 schreef Marsepein het volgende:
Ah, ok, dan lijkt het mij ook gewoon 'vet' pleisterwerk. Probeer te schuren met een baksteen, dat gaat wat sneller en wat minder risico op kuilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |