Als je je even verdiept in nieuwsgroepen (is erg gemakkelijk) dan kun je de nieuwste Ultimate Fight Night, Affliction: Banned en Dream 5 zo binnenhalen. Wil je wat oudere events dan moet je even iemand hier vragen om een invite voor bepaalde MMA torrent websites.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is helaas niet echt veel van te vinden (of ik kijk op de verkeerde plekken)
Ik denk dat dit inderdaad de Pride vervanger is/wordt!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef Paxlie het volgende:
[..] Mijn god Affliction weet het wel te brengen zeg
Juich vooral niet te vroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat dit inderdaad de Pride vervanger is/wordt!
Ze hebben Trump! Dat vergeet ik nooit!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
Juich vooral niet te vroeg.
Affliction is slechts een pilot van 3 events.. na die drie events wordt de balans opgemaakt en bepaald of er meer geld ingestoken wordt.
Same here. En anders inderdaad wat meer achter de schermen. Die gozer heeft wat dat aangaat toch wel wat meer brains als je zou verwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Paxlie het volgende:
Zou me niks verbazen als Tito een Arlovski doet. Weg van de UFC en pof in ene weer fucking blij en gemotiveerd
kan natuurlijk ook niet anders met zo'n groot hoofdquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Same here. En anders inderdaad wat meer achter de schermen. Die gozer heeft wat dat aangaat toch wel wat meer brains als je zou verwachten.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook niet anders met zo'n groot hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |