Ik draai het zelfs op m'n Wii. Monkey Island 1,2,3 en Day of the Tentacle op die manier spelen. Hoe tof.quote:
Ik vind dat de stijl passend moet zijn met het verhaal. Bij tales of monkey island is het 3d prima gedaan (beter als bij MI-IV) En ook bij Grim Fandango vond ik 3d prima. De meeste adventures die ik gespeeld heb zijn 2D cartoony en dat was prima.quote:Op maandag 14 november 2009 02:11 schreef melstyle het volgende:
Maar wat vinden jullie nou leuker?
Cartoon adventures of 3D?
Ik ga toch echt voor cartoon weet niet het heeft toch iets ouderwets...
(trouwens tales of monkey island trekt me laptop echt niet!)
. Alle Lucasarts heb ik wel uitgespeeld, op dus op The Dig na, die was echt te vaag .quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het echt verre weg het leukste genre maar bijna alle adventures zijn te moeilijk voor mij
er is maar 1 Spel dat ik wel uit kon spelen in het pre-internet tijdperk en dat was loomTM
Ik had dat probleem ook en daarom maar de PlayStation-versies gekocht zodat ik die op de PS2 kon spelen geniale games met fantastische humor maar inderdaad verschrikkelijk moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Gehenna het volgende:
gisteren nieuwe summVM geïnstaleerd, maar deze kan ook gewoon discworld 2 draaien
geen idee hoe lang dat al niet kon trouwens, maar ik was er gisteren erg blij mee.
aangezien mijn orginele (jaja) cd's zelfs al tijden niet meer op xp werkten op een of andere manier.
Ik heb de discworld Ii demo wel uitgespeeldquote:Op maandag 17 november 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. Alle Lucasarts heb ik wel uitgespeeld, op dus op The Dig na, die was echt te vaag .
Maar Discworld is echt pittig, Discworld Noir was ietsjes makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Noice als ik heel erg mijn best doe heb ik deel 4 uit voor 8 dec. (maar ik reken er niet op ) ben net begonnen aan deel 2quote:Op maandag 18 november 2009 21:34 schreef PPL het volgende:
TOMI 5: Rise of the Pirate God komt 8 december!
Dank U Sinterklaasje...
http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-537
Jaaaaaaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Herinner me ineens teen agent die was ook wel leuk
[ afbeelding ]
ziet er top uit!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat er nog goede adventure games worden gemaakt daarom voor deel 2
[ afbeelding ]
misschien dat we er een leuke OP van kunnen maken.
Niet voor scumm volgens mij ik heb het spel wel op dosbox gespeeltquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef Halve_Maen het volgende:
wtf, ik wil die ook spelen
kan je hem ergens dle voor scumm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |