quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is best direct
[..]
Ik neem aan dat ze smerig is
klik voor vrouwen: geldquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat om de 'klik' die je met iemand hebt
Die homostel was echt prachtigquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was eens een homostel in de test![]()
Maar waarom mannen hun bitch niet mogen testen, weet ik ook niet. Omdat er bijna geen vrouwelijke DJ's zijn denk ik
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klik voor vrouwen: geld
klik voor mannen: seks
![]()
Wat is de wereld soms toch simpelquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klik voor vrouwen: geld
klik voor mannen: seks
![]()
Dat zeker, soms duurt de klik wel eens langerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat om de 'klik' die je met iemand hebt
idd. Frank had het een keer gezegd wie dat doet, maar ben zo slecht in namen onthoudenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die homostel was echt prachtig. Dat meisje wat de test doet is volgens mij een medewerkster van 538, er zal best een medewerker (geen DJ) die eventueel de rol van man kan spelen.
liefde van de man gaat door de maag.quote:
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leukquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik zo op de site kijk, zou je ook je vriendin kunnen laten testen
uhm.. sugardaddyforme.com (ooit eens gezien bij Dr Phil)quote:
Als je met een goede reden kan komen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leuk
geloof het niet http://www.radio538.nl/web/show/id=116165quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je als buitenstaanders ook een stel opgeven? Dat lijkt me nou leuk
Als je van je vrienden af wil, vooral doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan gewoon iedereen uit je vriendenkring en al je collega's opgeven
Welke vrienden?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je van je vrienden af wil, vooral doen
Vind je het gek met die lantaarnpaalquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
*probeert jna op te tillen.. wat zwaar
Er zijn vast wel andere manieren om 'm omhoog te helpenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
*probeert jna op te tillen.. wat zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |