Voor de volgende danquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Was bezig met pm-en, maar toen had je al geopend
"StageSC, je lantaarnpaal in de nacht"
Hij is goed bedachtquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan weer geen aandacht aan besteden
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik niet mag kijken naar wat ik wil, dan hoef ik d'r al helemaal niet meer. Ik moet toch kunnen vergelijken
Ik dacht al... nooit gezien. Tussen de middag in Terneuzen leek het wel alsof de kerk net uit wasquote:
Ik hoorde het ook net..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
Er is weer een gast gezakt voor de relatietest @ 538
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens isquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Het innerlijk is ook heel belangrijk, maar het oog wil ook watquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Sorry, heb helaas geen nachtwerkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net..
Die hele relatietest is toch puur om voor die wijven een excuus te vinden om die gozer te dumpen
Zodra ik geëmigreerd ben naar Australië zal ik hier wel 's nachts (NLse tijd) posten hoor, speciaal voor jouquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er hier nachts geen mens is
Innerlijk is zeker een issue, maar in zo'n datingshow hoop je toch altijd de lekkerste te scoren, om het maar even oppervlakkig te zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
Gaat er nou niemand zeggen dat het om het innerlijk gaat?
Waar gaat het heen in deze wereld
Die is best directquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Ik neem aan dat ze smerig isquote:
Die ga ik ook toevoegen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
WTF HEB IK NU WEER IN MIJN MSN HANGEN:
Claudine zegt (23:52):
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
Er was eens een homostel in de testquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En waarom mogen mannen niet hun vriendin testen... Die zullen ook niet allemaal monogaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |