En dat is?quote:
Sinds ik hier een keer om 13.00 's middags vertelde dat ik maar eens een amarettootje in ging schenken, denken ze dat al van mij geloof ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het niet altijd tijd voor wijn of is dat de alcoholist in mij die spreekt?
*ik wil wel dansen maar mijn voeten doen zo'n zeer, voeten doen zo'n zeer, voeten doen zo'n zeer*quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Go nectarientje, go nectarientje *dansje doet*
Wijchen. Je bent gisteren in mijn huidige dorp geweestquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En dat is?
Dag 2 overleefd is heel positief ja! Ik hoop alleen wel dat het humeur en de pootjes van mijn loopmaatje wat beter gaan zijn morgen! Anders vrees ik dat ik 'm alleen uit moet gaan lopen
Wijchen was gezellig dit jaar! Erg lekker gelopen daarquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
Wijchen. Je bent gisteren in mijn huidige dorp geweest
Niet gezien? Wss was ik in de intratuin op dat moment. of in bed, Lent is erg vroeg in de routequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wijchen was gezellig dit jaar! Erg lekker gelopen daar![]()
Heb je gister nog wel naar me gezwaaid dan? Twee malloten met duivelshoorntjes op
Eind van de middag had je een herkansing kunnen hebben op de dijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Niet gezien? Wss was ik in de intratuin op dat moment. of in bed, Lent is erg vroeg in de route
Ik loop 40 he, niet te enthousiastquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
4 uur meestal toch? Een half uurtje later sta je er wel.
That's the spirit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:19 schreef Kluts het volgende:
Lijkt me wel gaaf om die vierdaagse te lopen, maar vooral voor de sfeer eigenlijk. Als ik op een gegeven moment loop en denk: Ik moet nu gaan kiezen, óf doorlopen óf feesten vanavond, kies ik voor het laatste.
nee joh eerder dat je een feest artikelen gebruikster bentquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds ik hier een keer om 13.00 's middags vertelde dat ik maar eens een amarettootje in ging schenken, denken ze dat al van mij geloof ik.
Joh, ik ben een brok sex, drugs en rock & roll.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee joh eerder dat je een feest artikelen gebruikster bent
Het wordt vanavond feesten ja!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:19 schreef Kluts het volgende:
Lijkt me wel gaaf om die vierdaagse te lopen, maar vooral voor de sfeer eigenlijk. Als ik op een gegeven moment loop en denk: Ik moet nu gaan kiezen, óf doorlopen óf feesten vanavond, kies ik voor het laatste.
Dat kan ik erkennen ja. Maar vrouwen zijn volgens mij ook rustiger in het verkeer, waar mannen vaak wat 'stoer' moeten doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef MNR het volgende:
Omdat de meerderheid van de rijschoolinstructeurs mannen zijn.
Phenix, ik heb mijn rijbewijs gehaald bij een kerel die 3 jaar ouder was dan ik. En hij was een kei van een instructeur! En hij was nog lekker ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij hebt zoals alle vrouwen ook je rijbewijs gehaald met een blowjob?
Bevestig je het nu gewoonquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Phenix, ik heb mijn rijbewijs gehaald bij een kerel die 3 jaar ouder was dan ik. En hij was een kei van een instructeur! En hij was nog lekker ook
Idd. Ik volgde het nooit, maar nu ze weer vanaf begin af aan uitzenden is het toch wel een leuke serie.quote:
Ja, een beetje lurken bij mensen die wel de moeite genomen hebben, en zelf geen foto's hebben, dat kán ook gewoon niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef DarkManta het volgende:
Fotoboek zonder foto`s kan eigenlijk niet.
Misschien toch maar wat foto`s van mezelf er op pleuren.
Box... je zou toch beter van me moeten weten dan dat ik die stelling voor waar aanneem?quote:
Same here!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik volgde het nooit, maar nu ze weer vanaf begin af aan uitzenden is het toch wel een leuke serie.
Poging je op de kast te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Box... je zou toch beter van me moeten weten dan dat ik die stelling voor waar aanneem?
Kijk, als je je aangevallen voelt door de stellen, zegt dat niets over mij maar over iets waarvan je blijkbaar toch niet zo zeker bent.
Goed zo Kluts, streng zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje lurken bij mensen die wel de moeite genomen hebben, en zelf geen foto's hebben, dat kán ook gewoon niet.
Alleen jammer dat er helaas iets te vaak nog miljoenen mensen zo over denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens
Niets lekker om af en toe rond te tuffen
Oeh live !quote:
Hey een nieuwe fotoquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje lurken bij mensen die wel de moeite genomen hebben, en zelf geen foto's hebben, dat kán ook gewoon niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Check! Je ziet er beter uit dan je avatar
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje blijer mag je wel zijn hoor met een complimentje.![]()
Hoewel ik deze variant ook niet slecht vind:quote:
Gelukkig tijdens de vakantie valt het wel meequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er helaas iets te vaak nog miljoenen mensen zo over denken
* MissMSX trots is op dit heerlijke stuk fruitquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Zo, weer een dag overleefd!
80 down, 80 to go en ik heb ongelofelijk zere poten![]()
Massage anyone?
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje blijer mag je wel zijn hoor met een complimentje.![]()
Ik zou zijn foto niet eens meer vergelijken met zijn avatar. Wereld van verschilquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Check! Je ziet er beter uit dan je avatar
* Lastpost checkt fotoboek en kan dat beamen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |