Box... je zou toch beter van me moeten weten dan dat ik die stelling voor waar aanneem?quote:
Same here!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik volgde het nooit, maar nu ze weer vanaf begin af aan uitzenden is het toch wel een leuke serie.
Poging je op de kast te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Box... je zou toch beter van me moeten weten dan dat ik die stelling voor waar aanneem?
Kijk, als je je aangevallen voelt door de stellen, zegt dat niets over mij maar over iets waarvan je blijkbaar toch niet zo zeker bent.
Goed zo Kluts, streng zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje lurken bij mensen die wel de moeite genomen hebben, en zelf geen foto's hebben, dat kán ook gewoon niet.
Alleen jammer dat er helaas iets te vaak nog miljoenen mensen zo over denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens
Niets lekker om af en toe rond te tuffen
Oeh live !quote:
Hey een nieuwe fotoquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje lurken bij mensen die wel de moeite genomen hebben, en zelf geen foto's hebben, dat kán ook gewoon niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Check! Je ziet er beter uit dan je avatar
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje blijer mag je wel zijn hoor met een complimentje.![]()
Hoewel ik deze variant ook niet slecht vind:quote:
Gelukkig tijdens de vakantie valt het wel meequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er helaas iets te vaak nog miljoenen mensen zo over denken
* MissMSX trots is op dit heerlijke stuk fruitquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Zo, weer een dag overleefd!
80 down, 80 to go en ik heb ongelofelijk zere poten![]()
Massage anyone?
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje blijer mag je wel zijn hoor met een complimentje.![]()
Ik zou zijn foto niet eens meer vergelijken met zijn avatar. Wereld van verschilquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Check! Je ziet er beter uit dan je avatar
* Lastpost checkt fotoboek en kan dat beamen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dude, iedereen ziet er beter uit dan "de dood".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |