Zo'n sappige met grill-strepen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Vlees![]()
daarom gaan we dit jaar op oze trouwdag eens lekker Argentijnse steaks naar binnen werken
Als ik je een tip mag geven, voor de absolute hotspot in NL vwb steaks : Castellquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Vlees![]()
daarom gaan we dit jaar op oze trouwdag eens lekker Argentijnse steaks naar binnen werken
Tip opgepakt, menukaart gezien:quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, voor de absolute hotspot in NL vwb steaks : Castell
Zit op de lijnbaangracht.
Goddelijk. Fantastische whisk(e)ys ook.
Daar hebben ze het echt tot een kunst verheven. Misschien leuk ipv Mario ( *hint* )
En overnachten in Hotel New York in 1 van de suites met uitzicht over de Maasquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Rt en ik zaten trouwens aan Gauchos a/d Maas te denken , veel vlees én Rotterdam
Gaat voor mij ook op. "Probleem" is dat de mr alleen op bepaalde voorwaarden naar de stad teruggaat ( en die voorwaarden kan ik goed mee leven hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Ikhet ook. Als ik mijn vent ooit zover krijg weer terug naar R'dam te gaan, dan sterf ik een gelukkig mens.
Ik voel me prima in Utrecht, daar niet van. Maar ik ben op mijn best in R'dam. Die stad heeft het.
Ja, vreselijke reclame.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Die kip heeft de meeste ruimte van zn leven. In je oven stgraks. Kip, het meest mishandelde stukje vlees, kip
Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik zie net dat het Lianne is die ervoor verantwoordelijk is dat ik nu allemaal leuke cijfertjes kan lezen.![]()
Dankjewel Lianne!
Ik denk dat geld terugkrijgen nadat je het volledige bedrag hebt betaald wel eens heel lastig zou kunnen worden. Ken je niet iemand die jurist is en eventueel het mooie briefpapier van de zaak een klein beetje kan misbruiken om je verzoek kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
oh, en plan van aanpak rijschool:
- geld betalen
- protestbrief schrijven en versturen
- rijbewijs halen
- gedeelte geld terugkrijgen
Ik heb er al veel over gelezen maar ik heb hem nog niet gezien. Is hij zo erg?quote:
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef Pandorah het volgende:
Ik zou ook niet al het geld betalen als ik die protestbrief zou versturen.
Enne... meestal helpt het al als je je titel bij je naam zet, dan schrikken ze meestal al
Ik heb echt het gevoel alsof je genaaid wordt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...
En, volgens mij is de titel bachelor of arts niet zo indrukwekkend..
ik ga er maar van uit van niet...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel alsof je genaaid wordt...
Ik heb het probleem niet gelezen en ik weet niet precies over hoeveel geld we hier praten, maar in de regel zou ik zeggen: gewoon betalen, rijbewijs halen en maximaal twee keer een brief schrijven. Daarna niet teveel aandacht aan besteden en zien als een case of bad luck. Het levert je door de bank genomen toch niets meer dan moeite en gezeik op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...
Het lollige is dat Plasterk de directe doorstroom naar de Master wil minderen. Alleen met een bachelor kan je zo weinigquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Logisch...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Schatten, ik ben een beetje SC-moe![]()
Ik kom over een tijdje wel weer terug ofzo!
Ik hoop t...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Schatten, ik ben een beetje SC-moe![]()
Ik kom over een tijdje wel weer terug ofzo!
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezinquote:
Doe mij maar een lekkere bratwürstquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezin
Ik had een frietje met met een slachtafvalstaafquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezin
Ode aan de frikadelquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een frietje met met een slachtafvalstaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |